Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskallatko mennä vesipuistoon vaikka sulla ois reisissa sellua ja jenkkakahvat?

Vierailija
06.03.2014 |

uskallatteko? Itsellä on :/

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei minua kiinnosta muiden mielipiteet :)

Vierailija
2/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sellua eikä ylipainoa. en silti menisi ikinä vesipuistoon. en vaan ole sellainen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ei siellä muut sua tuijottele! Ihan rohkeasti vaan menet!

Vierailija
4/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan ja näkyy siellä kuule vaikka minkä kokoisia emäntiä muitakin. Vesipuisto ei ole mikään miss bikini fitness-paratiisi. Siellä on tosi paljon pienten lasten vanhempia jotka eivät ole kerinneet reenata eivätkä laihduttaa. Sinne vaan sekaan polskimaan.

Vierailija
5/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa olen ollut ja siellä on ollut hyvinkin 120 kg painoisia kaunokaisia. Ala mennä vaan jos itse asiasta olet innostunut. :)

Vierailija
6/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne sellut porealtaassa hauskasti huplattaa! :)

Sekaan vaan, kaikenkokoista sakkia siellä on!

Vierailija
7/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:42"]

ei ole sellua eikä ylipainoa. en silti menisi ikinä vesipuistoon. en vaan ole sellainen ihminen.

[/quote] Mulla sama juttu. Meillä siis mies saa mennä lasten kanssa vesipuistot ja muut vastaavat läpi, mä keksin muuta tekemistä silloin.

Vierailija
8/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta vitussa. Ovathan muutkin menneet. 1/10 on oikeasti kivannäköisiä, muut joutuisvat jäämään kotiin jos vain kauniit saavat uida :D

Vierailija
9/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa mennä, en todellakaan :/ En käy uimahalleissakaan.

Olen mielestäni todella rumavartaloinen ikäisekseni (30 v.) Kavereiden kanssa oltiin saunomassa, ja todella häpesin, kun vertailin itsekseni vartaloani kavereiden vartaloihin. Mulla on oikeasti todella paljon selluliittia reisissä, ollut ihan aina. Kavereilla ei ollut näkyvää selluliittia kellään (vaikka eivät ole mitään himourheilijoita!). Samoin olen ainoa, jolla on karseat raskausarvet vatsassa, ulottuvat yli navan.

sitten mulla on ne jenkkakahvat ja paksut käsivarret ja roikkuvat tissit.

En ole kaikken painavin (no painavimpien joukossa kaveripiirissäni kyllä) mutta uskon että vartaloni on niin kärsineen näköinen johtuen mm. 14-vuotiaana aloitetusta jatkuvasta jojo-laihdutuksesta... :/

Vierailija
10/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Sitä paitsi ei niitä itse näe, jos joku on niin juntti että tuijottaa, niin tuijottakoot.

Vierailija
11/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla, kun eikös niissä ole se sakottava sellupoliisi?

Vierailija
12/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

reisissä sellua ja jalkapohjat valmista paperia

Vierailija
13/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 18:47"] Ovathan muutkin menneet. 1/10 on oikeasti kivannäköisiä, muut joutuisvat jäämään kotiin jos vain kauniit saavat uida :D

[/quote]

Niinpä! Paitsi mä sanoisin että kauniita on ehkä vain jokunen jos puhutaan yli 20-vuotiaista.

t. Laiha läski, kuivan kesän orava (ei kaunista katseltavaa)

Vierailija
14/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selluliittiä, jenkkakahvat ja vatsamakkarat. En uskalla mennä vesipuistoon, en ole edes harkinnut, myös uimahalli jää väliin. Voi olla että käytännössä olisin niissä ihan peruskävijä enkä se ainoa lihava. Mutta en halua mennä katseltavaksi ja arvosteltavaksi, joten en mene yleisiin suihkuihin jne missä pitäisi olla alasti tai uikkarissa. 

Vierailija
15/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole koskaan ollut tilannetta.

Mutta eikös se ole normaalia. Ja tuskin nyt kukaan kyylää. Se on vaan ruumis, jossa elät ja hengität. Onko sillä merkitystä, vaikka oliskin vähän selluliittia?

Vierailija
16/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole koskaan ollut tilannetta.

Mutta eikös se ole normaalia. Ja tuskin nyt kukaan kyylää. Se on vaan ruumis, jossa elät ja hengität. Onko sillä merkitystä, vaikka oliskin vähän selluliittia tai vähän enemmän?

Vierailija
17/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 19:21"]

Mulla on selluliittiä, jenkkakahvat ja vatsamakkarat. En uskalla mennä vesipuistoon, en ole edes harkinnut, myös uimahalli jää väliin. Voi olla että käytännössä olisin niissä ihan peruskävijä enkä se ainoa lihava. Mutta en halua mennä katseltavaksi ja arvosteltavaksi, joten en mene yleisiin suihkuihin jne missä pitäisi olla alasti tai uikkarissa. 

[/quote]

Siis suurin osa aikuisikäisistä vesipuistokävijöistä on mun mielestä lihavia tai vähän pyyleviä. Siellä ei ole juuri yhtään missiä. Miehillä on järestään iso kaljamaha ja luisut hartiat. Ihmiset on kalvakoita ja karvaisia ja meikittä ja tukka märkänä uitetun koiran näkösiä. Siellä ei kukaan ole kyllä kaunis. 

Vierailija
18/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittia on 90 % naisista, eikä sen esiintyvyys ole painosta kiinni (eli jos sinulla on selluliittia lihavana, sulla on sitä todennäköisesti myös laihana). Jenkkakahvatkin on varmasti suurimmalla osalla.

Joo, saattaahan siellä joku kyylätä, mutta he ovat jo niin säälittäviä tapauksia, että ei kannata korvaansa lotkauttaa :)

Vierailija
19/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 19:21"]

[/quote]

Siis suurin osa aikuisikäisistä vesipuistokävijöistä on mun mielestä lihavia tai vähän pyyleviä. Siellä ei ole juuri yhtään missiä. Miehillä on järestään iso kaljamaha ja luisut hartiat. Ihmiset on kalvakoita ja karvaisia ja meikittä ja tukka märkänä uitetun koiran näkösiä. Siellä ei kukaan ole kyllä kaunis. 

Vierailija
20/25 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mut en jos on karvoja

sitähän sä kysyit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi