Maajussille morsian, 13.2.
Kommentit (134)
Muakaan ei yhtään viehätä se Tuomas, ahistavan oloinen jotenkin. Mä en vieläkään meinaa uskoa, että se on 26v.?? 20 vuotta vanhemman oloinen, onko se viilannut ikäänsä ohjelmaa varten alaspäin.? ;) Sille Heidille taitaa olla tärkeintä vain voittaa kanssasisaret.
Tuomas 26! Luulin paljon vanhemmaksi.
Vilja on aivan ihastuttava maajussitar minusta :) Lemppari!
Kristianin likoista se Jonna on niin ärsyttävä teinitasolle jäänyt juttuinensa, että huh huh...Milla sopisi ihanasti Kristianille.
Samat mietteet kuin useimmilla muilla: Vaisu jakso oli tämä eilinen!! Paulalla ei taida olla mahiksia löytää tuosta joukosta ketään? Olis tarvinnut vähän työteliäämmän ja jämäkämmän miehen ja hyväkuntoisemmankin :-). Monessa merkityksessä...
Tuomas on epäkiinnostava, mykkä ja puhumaton. Ei mun miestyyppi lainkaan. Ei nyt jatkuvasti tartte puhuakaan mutta tuollainen kulman alta katselu.. hoh. Heidi on todella kaunis!
Viljasta tykkään, paitsi hänen murteestaan. Ihan järkkyä kieltä!! Laitilan seudullako näin puhutaan? Menny multa ohi. Musta hänellä on kivoja miehiä, tykkään sekä Jannesta että Arista :). Ei se nyt vaan työmiehiä sinne kaipaa, kyllä se rakkautta ja elämänkumppania etsii...
Christian on ihana ja kypsä ikäisekseen. Mä saan sen vaikutelman, että se jotenkin halveksuu Jonnaa? Sillä tavoin on puhunut pari kertaa. Kertoi yllättyneensä että Jonnakin osas ohjata traktoria? Chrishan tykkää jo Millasta, joten peli on selvä ja Milla on varmasti ahkera ihminen ja sopii maatilalle. Veronikasta ei saa erkkikään mitään selvää!
Ei tunnu nyt kenelläkään jussilla tai jussittarella olevan mitään "tosisutinaa". Olisi tuolle Paulalle toivonut vähän vetreämpiä sulhoehdokkaita. Kuitenkin kiva ja mielnkiintoinen ohjelma kaiken kaikkiaan!
Minusta sekä Paulassa että Viljassa on yhdistävänä tekijänä se, että molemmat vievät paljon tilaa. Olen kylläkin nainen, mutta sivullisena minusta molemmat naiset vaikuttavat sellaisilta energiasyöpöiltä, joiden seurassa vaikeneminen on helpointa. Lienevätkö miehet siksi niin hiljaisia, kun seura on kovin vauhdikasta? Luulen Viljan valitsevan tasaiselta vaikuttavan Jannen, ja Paula voi vaikka yllättää valitsemalla Raunon, josta voi sitten muovailla mieluisensa (heh!). Jotenkin kummallakin on liiankin selvät suunnitelmat, miten asioiden pitäisi edetä ja millainen toisen tulisi olla. Puhetta tulee liikaakin. Toisaalta ihailen ahkeria ja päämäärätietoisia naisia (haluaisin olla itsekin sellainen), mutta toisaalta tulee epävarma olo sellaisen ihmisen seurassa, joka tuntuu tietävän kaikesta kaiken ja joka on kovin vahva ja äänekäs. Tulee rauhaton olo, kun vaikuttaa, että sellaisella ihmisellä on valmis muotti, johon toisen tulee asettua. En itse jaksaisi elää sellaisen ihmisen kanssa. Iloisuudesta ja reippaudesta kuitenkin plussaa etenkin Viljalle. Paula vaikuttaa elävän melkoisessa miehenpuutteessa eikä salaile sitä kameroilta, kröhöm.
Christian on vielä nuori. Ihan sympaattinen hän on parikymppiseksi. Milla vaikuttaisi ulkopuolisen silmin hänelle sopivimmalta, mutta onhan Jonnakin ihan herttainen, kun uskaltaa olla oma höpsö itsensä.
hyvää viihdettä mutta ei varmaan tule yhtään pysyvää paria täll kaudella
Tuomaksella näyttää olevan todella kunnolliset ja asialliset puitteet, niin talo kuin navetta. Alussa epäilin kun on niin jörö, mutta ei tuohon taloon kannata ketään pikkutyttöä ottaa kuten esim Kristianin Jonna pikkukoiransa kanssa leikkimään, osaoisko laittaa ruokaakaan. Onneksi Tuomaksen tytöt vaikuttavat ahkerilta ja sellaisilta jotka ymmärtävät että maatila on yritys.
C tuntuu kuin hän pitäisi jonnaa pilkkanaan.. Ekassa maatilajaksossa kertoi kuinka kokoajan pitäisi olla vastaamassa jonnalle viesteihin ja nyt oli niin yllättynyt kun Jonnalta sujui traktorilla ajo..
Ihan lapsellinen pentu, isä vielä toi miehelään, ja koirankin toi jälkeenpäin, ei taida isälläkään olla kaikki kohdallaan. Eikö tajunnut kotona että ihan vauva tuo tyttö on vielä ja mitä maatilan työt vaatii, ei siellä koiravauvan kanssa kuljeta ja hymyillä ja tungeta viereen kokoajan. Mutta TV:stä on kiva katselle ja sukulaisille kehua tyttöä varmaan.
Komeita miehiä Viljan miehet ovat. Tuo lakiton punaposkimies vaikuttaa mietteliäältä, on jotenkin kysymysmerkkinä. Katsoin sitä aamupalaa ja talolle tuotuja kahveja. Ruuat vaikutti aika pieniltä jos ei lounaaksi ala olla kunnolla sapuskaa. Ei tuollaiset miehet ihan Viljan aamupaloilla ja yhdellä pullalla aamuakaan pärjää. Nälkä kurnii suolissa jo minulla miesten puolesta.
Komeita miehiä Viljan miehet ovat. Tuo lakiton punaposkimies vaikuttaa mietteliäältä, on jotenkin kysymysmerkkinä. Katsoin sitä aamupalaa ja talolle tuotuja kahveja. Ruuat vaikutti aika pieniltä jos ei lounaaksi ala olla kunnolla sapuskaa. Ei tuollaiset miehet ihan Viljan aamupaloilla ja yhdellä pullalla aamuakaan pärjää. Nälkä kurnii suolissa jo minulla miesten puolesta.
Ei Viljalla ole otteet hallussa. Onneton aamiainen, eläimet paskakurakossa, eikö ole tekijäihmisiä...siksi pitää saada ukko, joka laittaa hörhön paikan kuntoon?
joo se Tuomakseen nojailija olisi saanut olla mukana, olisi ollut jotain katsottavaa. Nyt kaikki ovat niin korrekteja.
Enää en ihmettele että Paula on yksin.
Vilja on íhan jees, ja toivon että ottaa Arin, siinä olisi komea pari.
Se tyttö sen pikkukoiran kanssa on kyllä naurettava, ja taitaa se ylimääräinen tyttökin olla vaan täytteenä, eiköhän se kolmas tyttö vie miehen :)
Tuomaksen tuvalla vaikutti vähän tylsältä, toinen isäntä oli sentään käynyt tyttöjen kanssa alasti saunassa heti ensi töikseen :)
Ettei olisi vaav se Veronica tuotannon lisäämä! Tietyllä tapaa "ammattitäyte". Hänestä ei oikeasti kerrota mitään. Tupsahti tilalle ja siihen se jäi. Tuli muka sekoittamaan yllätyksenä pakkaa ja Jonna mielen mustasikin, mutta hänestä itsestään emme tiedä yhtään mitään. Taatusti joku temppu tässä piilee...
Heidihän sen yhden tytön pelaili ja manipuloi ulos, harmi! Olis ollut mielenkiinnoista nähdä vähän kanatappelua. ;) Tuotantoyhtiön olisi pitänyt ohjailla niin, että säilyisi vähän draamaa muuten tylsässä formaatissa. En kyllä ymmärrä, miksi kukaan siitä Tuomaksen jöröstä haluaisi tapella, mutta naiset voivat kilpailla ihan vain toisensa voittaakseen.
Tuomas on tosiaan aika spooky :D
jonna säälittää kun on niin lapsellinen.