Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luotanko naisen sanaan tässä asiassa?

Vierailija
31.10.2020 |

Tuli keskustelu sp-tautien mahdollisuudesta ja testeihin menemisestä suhteemme alussa. Nainen sanoi, ettei ole puoleentoista vuoteen ollut kenenkään kanssa, ja edellisen tapailusuhteen päätyttyä hän oli käynyt testeissä ja kaikki olivat negatiivisia. Oli kuulemma kulunut 4 kk suhteen päättymisen jälkeen kun hiv-testi otettiin, joten sen pitäisi olla luotettava. Mitään isompaa riskiä asian suhteen ei kuulemma pitänyt olla muutoinkaan hänen mukaansa, ja nainen vielä sanoi ettei ole vuosikausiin ollut muiden kuin tuon yhden miehen kanssa.

Itseäni asia huoletuttaa, vaikka toisaalta haluaisin luottaa ja perustaa suhteemme sille pohjalle. Mitä mieltä olette? Tekisi mieli pyytää häntä kuitenkin nyt menemään testeihin.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menette testeihin molemmat jos aiotte pitemmän päälle seurustella!

Vierailija
2/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys on sen verran tärkeä asia, ettei sitä halua menettää epärehellisen tyypin takia.

Vierailija
4/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveys on sen verran tärkeä asia, ettei sitä halua menettää epärehellisen tyypin takia.

Entä jos hän onkin rehellinen?

Vierailija
5/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyydät naista menemään testeihin turhaan? Jos hän on sen suhteen jälkeen käynyt testeissä eikä ole kenenkään kanssa ollut sen jälkeen, niin eihän hän ole sukupuolitautia voinut saada. Eivät kaikki naiset ole kukasta kukkaan hyppijöitä. 

Vierailija
6/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen aina luottanut siihen mitä on sanottu, en usko että haluaisin seurustella ihmisen kanssa jonka sanaan en tällaisessa asiassa luottaisi. Ajattelitko siis pyytää tulokset nähtäväksi?

Vierailija
7/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotatko siihenkin, jos nainen väittää syövänsä pillereitä?

Voiko näin tyhmiä miehiä vielä vuonna 2020 olla olemassa? 

Vierailija
8/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen sanaan ei ole luottaminen. Eikä miehen.

Vierailija
9/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisit luottaa naisen sanaan jatkossakaan? Kenellekään ei mm velvollisuutta ole näyttää omia terveystietojaan aka mitään testitulosta sinulle. Oletko itse neitsyt?

Vierailija
10/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttäisin tuplaehkäisyä siihen saakka, kun lapsi on tervetullut. Siinä vaiheessa varmaankin on jo selvinnyt, onko tauteja ja onko kumppani luotettava. Näin meillä on toimittukin. Suosittelen muillekin, säästyy monenlaisilta jälkiharmeilta, molemmat.

Vierailija
11/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisit luottaa naisen sanaan jatkossakaan? Kenellekään ei mm velvollisuutta ole näyttää omia terveystietojaan aka mitään testitulosta sinulle. Oletko itse neitsyt?

Ne tulokset on kyllä varsin helppo näyttää, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Nyt olikin kyse siitä, että luotanko ettei nainen ole tosiaan ollut kenenkään kanssa noiden testien jälkeen... Eli pyytäisinkö häntä menemään uusiin testeihin nyt suhteemme alussa? 

Ap

Vierailija
12/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin nainen menee testeihin ja ap myös.

miehen ei KOSKAAN pidä luottaa naisen yhteenkään sanaan 

Vierailija
13/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tulokset on kyllä varsin helppo näyttää, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Nyt olikin kyse siitä, että luotanko ettei nainen ole tosiaan ollut kenenkään kanssa noiden testien jälkeen... Eli pyytäisinkö häntä menemään uusiin testeihin nyt suhteemme alussa? 

Ap

No voitko luottaa vai et, siitähän se vain on kiinni? 

Me sitä täällä emme ainakaan voi tietää, emmekä tunne koko naista tai sinua. 

Vierailija
14/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No voitko luottaa vai et, siitähän se vain on kiinni? 

Me sitä täällä emme ainakaan voi tietää, emmekä tunne koko naista tai sinua. 

Tauditko ap:tä vain huolettaa? Eikö raskauden mahdollisuus olet tullut mieleen? Syytä olisi.

Vierailija
15/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin varmaan, että minulla on se periaate että harrastan seksiä vain, jos toisella on tuoreet testitulokset olemassa. Onhan se vähän nipoa, mutta en usko että oikeasti luotettava ihminen tuosta loukkaantuisi. Voit vaikka tarjoutua maksamaan naisenkin testit.

Vierailija
16/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mies ei luottaisi sanaani tilanteessa, jossa olisin jo käynyt testissä, miettisin kannattaako olla suhteessa.

Vierailija
17/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos mies ei luottaisi sanaani tilanteessa, jossa olisin jo käynyt testissä, miettisin kannattaako olla suhteessa.

Sinäkö puolestasi luotat sokeasti miehen sanaan tässä asiassa? Minä kyllä en, jos kyseessä ihan tuore tuttavuus. Teveyteni on minulle kallis, eikä raskaaksi tuleminen käytännössä ventovieraalle houkuta sekään.

Vierailija
18/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luottaisin enemmän Vauva palstaan.

Vierailija
19/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmiä ihmiset oikein nykyään on? ”Joo mä olen steriili, et voi tulla raskaaksi.” ”Ei oo mulla mtn tauteja, mä vannon.” - Ja muijat uskoo? Ja taas jätkät uskoo nää: ”No worries, mä syön pillereitä.” ”Ei mulla oo tauteja, et tavi kumia.”

Sit tullaan palstalle itkemään kun kävi pskasti.

Vierailija
20/54 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinäkö puolestasi luotat sokeasti miehen sanaan tässä asiassa? Minä kyllä en, jos kyseessä ihan tuore tuttavuus. Teveyteni on minulle kallis, eikä raskaaksi tuleminen käytännössä ventovieraalle houkuta sekään.

Samaa mieltä, itse en luottaisi vaikka treffikumppani vaikuttaisikin luotettavalta. Ja kun itse haluan toisen testitulokset nähdä, niin minulle täytyy olla ok että toinenkin haluaa nähdä omani. 

Tällaiset luottamisasiat tulevat ajankohtaisiksi sitten, kun oikeasti tunnetaan ja ollaan jo parisuhteessa. Ei tapailun alussa voi eikä kannata luottaa sokeasti.