Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkyvyttömyys eläkeläiset

Vierailija
13.02.2014 |

Miksi ootte eläkkeellä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkasin tietenkin mielenterveysongelmia, selkäkipuja ynnä muuta, jotta saisin vain vetelehtiä kotona eikä tarvitse mennä töihin. Tämänkö halusit kuulla?

Vierailija
2/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläkkeellä koska en pääse mutta roikun ikuisessa köyhyydessä. Kaikki yritykset käydä töissä noudattaa samaa kaavaa. Aluksi menee hyvin, sitten parin kuukauden sisään stressi rupeaa kasaantumaan, kohta en pysty rentoutumaan kuin perjantai-iltana, palautuminen käy yhä vaikeammaksi, harkintakyky menee ja kuvittelen ettei minusta ole mihinkään, rupean miettimään itsemurhaa, lekuri tunkee masennuslääkkeet käteen, ei auta, sen jälkeen olen zombie joka miettii itsemurhaa, irtisanoudun, hankin rauhoittavat lääkkeet että pärjään irtisanomisajan loppuun, näen töistä painajaisia seuraavat puoli vuotta.

Vierailija
4/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lisää että kolme tällaista kierrosta takana, välissä terapia joka ei ratkaissut ongelmaa. Neljättä en enää uskalla koska sitten tapan itseni oikeasti.

Vierailija
5/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivosyöpä.

Vierailija
6/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kun en pääse eläkkeelle, neljänkin eri erikoislääkärin mielestä olen työkyvytön mutta sitten taas KELAn lääkärien mielestä en. Neljä kertaa olen hakenut ja neljä kertaa hakemus hylätty oikeastaan ilman mitään kunnon perusteluita.

Niinpä roikun vaan työkkärin Ö-mapissa, eli saan työkkärirahaa mutta koska mulla on tällaiset diagnoosit, (bipolaarihäiriö, ADHD, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö) minuun ei kohdisteta mitään työllistämis- eikä muitakaan työvoimapoliittisia  toimenpiteitä.

Vierailija
7/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:54"]

Miksi ootte eläkkeellä?

[/quote]

Vastaan, kun olet opetellut yhdyssanat!

Vierailija
8/8 |
27.06.2017 |