Tämä on elämäni sisältö, kysyttävää?
Olen 19 -vuotias tyttö, jonka elämän sisältö on laihduttaa mahdollisimman paljon. Olen 170 cm pitkä ja painan nyt 55 kg. Ajattelin saada vielä noi -8 kg pois. Lasken kaikki kalorit, syön mahdollisimman vähän (n.3 krt päivässä), ja liikun kaiken liikenevän vapaa-aikani.
Tämä vaikuttaa kaikkiin elämäni ei osa-alueisiin, kaverini ovat kaikonneet, koska aina kun tapaamme, he syövät jotain. Ovat muuten tosi lihavia!! Hyi, inhoan heitä yhä enemmän. Poikaystäväni, on minulle yksi lysti, asuu kanssani, jakaa kulut, ja saa seksiä pari kertaa kuukaudessa. En tunne häntä kohtaan enään mitään. Aivan sama. Ainoa rakkaus, ja tyydytys elämässäni, on laihtuminen. Joka kerta kun näen vaa´an näyttävän vähemmän tunnen avivan järkyttävän ihanan euforisen onnen tunteen. Everything is cool, as long as I´m getting thinner.
Onko teillä kysyttävää?
Kommentit (45)
Sama juttu, been there done that. Jossain vaiheessa heräät siihen kun sulla on osteoporoosi ja puolet hiuksista tippunut. Multa lähti hiukset eikä ole vielä 7 vuodenkaan jälkeen kasvaneet takaisin. Mutta onnea valitsemallasi tiellä! Et muuten ole vielä edes kamalan laiha. Ainakin nyt se 8 kiloa vielä pois.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:27"]
Voi iiks!!!!
Kiinnostaa kun kilo paskaa....
[/quote]
Miksi sitten vastasit?
-Ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:38"]
Sama juttu, been there done that. Jossain vaiheessa heräät siihen kun sulla on osteoporoosi ja puolet hiuksista tippunut. Multa lähti hiukset eikä ole vielä 7 vuodenkaan jälkeen kasvaneet takaisin. Mutta onnea valitsemallasi tiellä! Et muuten ole vielä edes kamalan laiha. Ainakin nyt se 8 kiloa vielä pois.
[/quote]
Sinnehän minä tähtään. :) Get skinny.
-Ap
Koska oot idiootti ja koetin herätellä
Sä oot niin out
Siis LOL
Mä oon 24 w ja 167cm ja 49 kiloo, ootko ap kade.. -,-
Syön paljon eikä kilot tartu vaik haluun! Olet ap idiootti kun haluut laihtuu olrmattomiin. Mulla on kiva peppu ja jopa rinnat!