Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on elämäni sisältö, kysyttävää?

Vierailija
13.02.2014 |

Olen 19 -vuotias tyttö, jonka elämän sisältö on laihduttaa mahdollisimman paljon. Olen 170 cm pitkä ja painan nyt 55 kg. Ajattelin saada vielä noi  -8 kg pois. Lasken kaikki kalorit, syön mahdollisimman vähän (n.3 krt päivässä), ja liikun kaiken liikenevän vapaa-aikani.

Tämä vaikuttaa kaikkiin elämäni ei osa-alueisiin, kaverini ovat kaikonneet, koska aina kun tapaamme, he syövät jotain. Ovat muuten tosi lihavia!! Hyi, inhoan heitä yhä enemmän. Poikaystäväni, on minulle yksi lysti, asuu kanssani, jakaa kulut, ja saa seksiä pari kertaa kuukaudessa. En tunne häntä kohtaan enään mitään. Aivan sama. Ainoa rakkaus, ja tyydytys elämässäni, on laihtuminen. Joka kerta kun näen vaa´an näyttävän vähemmän tunnen avivan järkyttävän ihanan euforisen onnen tunteen. Everything is cool, as long as I´m getting thinner.

Onko teillä kysyttävää?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:54"]

Oletko provo?

[/quote]

En, koska tarina on totta, mutta sen jokainen voi miettiä, että miksi jaoin se teille. En tiedä sitä itsekkään. Hetken, jopa typeräkin mielijohde.

-Ap

Vierailija
22/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Onpa huono ja läpinäkyvä provo. Kukaan 170/55 -mitoilla varustettu nainen ei halua kuihtua 47-kiloiseksi keskitysleirivangin näköiseksi luurangoksi, ellei ole anorektikko. 

(Jos taas sattumoisin olet oikea henkilö ja haluat alkaa anorektikoksi, suosittelen kävelemään lähimpään mielenterveystoimistoon ja hakemaan pian apua.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:59"]

Voi voi. Onpa huono ja läpinäkyvä provo. Kukaan 170/55 -mitoilla varustettu nainen ei halua kuihtua 47-kiloiseksi keskitysleirivangin näköiseksi luurangoksi, ellei ole anorektikko. 

(Jos taas sattumoisin olet oikea henkilö ja haluat alkaa anorektikoksi,

suosittelen kävelemään lähimpään mielenterveystoimistoon ja hakemaan pian apua.)

[/quote]

Ymmärrän olevani syömishäiriöinen, apua en halua.

-Ap

Vierailija
24/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä anorektikkopellejä on enemmän kuin sieniä sateella, joten ei voisi vähempää kiinnostaa kysyä mitään. Toivottavasti joskus tuut järkiis.

Vierailija
25/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet tosissasi, niin ihan oikeasti, ei kannata. Been there, done that. Kannattaa mennä hoitoon, koska elämä on paljon mukavampaa ilman syömishäiriötä. Itsellä meni vuosia toipua, mutta nykyään ajattelen ruokaa vain siinä mielessä mitä tekisi mieli syödä. Enkä edes lihonut muodottomaksi toipumisen myötä, vaan olen kohtuullisen timmi 53/168. Huomattavasti mukavampaa on myös se, että nykyään mulla on paksut hiukset ja vahvat kynnet, ei palele ja väsytä jatkuvasti jne, toisin kuin aiemmin. (Ja ennen kuin joku alkaa heittää painostani mitään anorektikkoväitteitä, niin ruokavalio on käyty tarkasti läpi ravitsemusterapeutin kanssa, ja syön yleensä määrällisesti enemmän kuin vaikka ikuisella laihiksella oleva lievästi ylipainoinen mieheni.)

Vierailija
26/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joku perheen jäsenesi hommauttaa sinulle M1-lähetteen jossain vaiheessa. Siellä se on kiva olla letkuruokinnassa. Onhan sinulla sitten myös varaa maksaa itsellesi uudet hampaat ja kaikenmaailman lapsettomuushoidot aikuisena?

Ja onhan sinusta sitten hauskaa kun ihmiset pitävät sinua kuvottavan rumana, kun olet sellainen luurangonnäköinen?

Vierailija
27/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:45"]

Nyt vastauksena; Ei mua tarvitse sääliä, tai muutakaan. Tajusin tän asian vasta pari viikkoa sitten, ja nyt halusin kirjoittaa sen tänne kaiken kansan nähtäväks. Sitten olen "sanonut" sen ääneen.

Ao

[/quote]

Toivottavasti tuo puhdisti pöydän, ja osaat kääntää suuntaasi. Ongelmakohdat taisivat olla siinä listattuina, tiedäthän mitä teet seuraavaksi?

Vierailija
28/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin just kolme lautasellista herkkusienirisottoa. Oli erittäin hyvää, mutta jotenkin on vieläkin nälkä?!? Mikähän mun on, tiistaista saakka ollut tämmönen kestonälkä päällä.

Vierailija
29/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:21"]

Mä söin just kolme lautasellista herkkusienirisottoa. Oli erittäin hyvää, mutta jotenkin on vieläkin nälkä?!? Mikähän mun on, tiistaista saakka ollut tämmönen kestonälkä päällä.

[/quote]Vauva tulossa! Onneks omkoon!

Vierailija
30/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:12"]

Todennäköisesti joku perheen jäsenesi hommauttaa sinulle M1-lähetteen jossain vaiheessa. Siellä se on kiva olla letkuruokinnassa. Onhan sinulla sitten myös varaa maksaa itsellesi uudet hampaat ja kaikenmaailman lapsettomuushoidot aikuisena?

Ja onhan sinusta sitten hauskaa kun ihmiset pitävät sinua kuvottavan rumana, kun olet sellainen luurangonnäköinen?

[/quote]

Mitäs muista, pääasia on, että tunnen itseni kauniiksi. Olemalla laiha, vahva ja kaunis.

-Ap

Vierailija
31/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä olla laiha, epäseksikäs luuranko? Miksi et hankkisi kunnon seksikästä fitness-vartaloa ja laihduttaisi sitten rasvoja pois? Olet vähän jymähtänyt sinne menneen vuosikymmenen laihuusbuumiin. Tule jo 2010-luvulle!

Vierailija
32/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:55"]

Mitä järkeä olla laiha, epäseksikäs luuranko? Miksi et hankkisi kunnon seksikästä fitness-vartaloa ja laihduttaisi sitten rasvoja pois? Olet vähän jymähtänyt sinne menneen vuosikymmenen laihuusbuumiin. Tule jo 2010-luvulle!

[/quote]

Fitness -mimmit on rumia! Kuka haluaa olla SEN näkönen ja syödä kuin porsas. Se ei ole seksikästä,tai edes itsekuria vaativaa hommaa.

-Ap

Vierailija
33/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:41"]

Tässä maailmassa onkin jo ihan tarpeeksi lihavia. Onneksi on vielä kaltaisiasi, jotka eivät halua rasittaa terveydenhuoltoamme lihavuussairauksilla.

[/quote]

Ei ne psyykkisten ongelmien hoitamiset tule kyllä ainakaan halvemmaksi...

Vierailija
34/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, se on siis totta että av-mamma nielee kaiken. Tällä kertaa koukun, siiman ja kohon. 

Vierailija
35/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas lihava.

Vierailija
36/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:15"]

Tässä maailmassa onkin jo ihan tarpeeksi lihavia. Onneksi on vielä kaltaisiasi, jotka eivät halua rasittaa terveydenhuoltoamme lihavuussairauksilla.

[/quote]

[/quote]

Haha, eikä "alipainoisuussairaudet" ole yhtään sen halvempia hoitaa xD Hyvä pointti ylemmältä, että tulee vielä psyykkisetkin hoidot päälle! :D

Tämän enempää en näe vaivaa kommentoida, vaikka provolle tässäkin vastasin.

Vierailija
37/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvästi provo, mutta toisaalta kun jäin miettimään noita kommentteja, että 47 kiloa painava 170-senttinen olisi automaattisesti lommoposkinen luuranko, niin niinhän ei ole. Olen itse ollut niissä mitoissa, eikä minua kukaan luullut anorektikoksi ulkonäön perusteella enkä anorektikko ollutkaan. Ruumiinrakenne vaikuttaa aika paljon.

Vierailija
38/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi iiks!!!!

Kiinnostaa kun kilo paskaa....

Vierailija
39/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:15"]

[/quote]

[/quote]

Haha, eikä "alipainoisuussairaudet" ole yhtään sen halvempia hoitaa xD Hyvä pointti ylemmältä, että tulee vielä psyykkisetkin hoidot päälle! :D

Tämän enempää en näe vaivaa kommentoida, vaikka provolle tässäkin vastasin.

[/quote]

Läskit sairastuu kakkostyypin diabeetteekseen ja sen hoito se vasta kallista onkin, dialyysit ja elinsiirrot. Ja ne läskit, jotka eivät sairastu diabetekseen niin ainakin verisuoni- ja sydäntauteihin ja tuki- liikuntaelinsairauksiin. Kaikkia leikellään sitten.

Anoreksia menee niihin verrattuna nopeasti ohi joko parantumisena tai kuolemisena, ja eihän ne kaikki tuu saamaan minkäänlaista psykiatrista apua, suomessahan ei ole kuin ihan muutama laitospaikka niille. Että kyllä se niin vaan on, että parempi anoreksia yhteiskunnalle on kuin ylipaino.

Vierailija
40/45 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis LOL

Mä oon 24 w ja 167cm ja 49 kiloo, ootko ap kade.. -,-

Syön paljon eikä kilot tartu vaik haluun! Olet ap idiootti kun haluut laihtuu olrmattomiin. Mulla on kiva peppu ja jopa rinnat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi