Pari- tai perheterapia 190-220e / 90min Vastaamossa
Montako kertaa pitää käydä, että eukko alkaa antamaan?
Pihtaa.
Kommentit (30)
Oletko miettinyt mistä pihtaaminen voi johtua? Oletko hemmotellut vaimoasi, oletko kehunut, flirttaillut hänelle tai vienyt treffeille?
Soita astraltvn asiantuntijoille. Ei maksa noin paljon, eikä mene tiedot ulkomaille.
Mä suosittelen sitä puupölkylle puhumista. Ei maksa mitään ja saman verran saat apua. + Pysyy salassa tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt mistä pihtaaminen voi johtua? Oletko hemmotellut vaimoasi, oletko kehunut, flirttaillut hänelle tai vienyt treffeille?
Ei se vaan anna.
Vierailija kirjoitti:
Annoin kerran sille teko ruusun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaan anna.
Älä nyt esitä olevasi noin yksinkertainen! Jossain se vika on ja se taitaa olla päässäsi kun et vastaa edes kysmyksiin joita esitin!
Oon minä hemmotellut sitä eukkoo sillä teko ruusulla, eikö se riitä, noh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaan anna.
Älä nyt esitä olevasi noin yksinkertainen! Jossain se vika on ja se taitaa olla päässäsi kun et vastaa edes kysmyksiin joita esitin!
Vastasinhan minä sen teko ruusun.
Milloin sä annoit hänelle tekoruusun?
Vierailija kirjoitti:
Tekohengitystä sen vaimo kaipaa! Ap kuulostaa kunnon Suomi-juntilta, joka kuvittelee että nainen syttyy, kun kerran vuodessa nenän eteen nakkaa jonkun kuivan kukan😂
Vierailija kirjoitti:
Jotain viistoista vuotta sitten, en minä muista niin tarkkaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Olenhan minä hemmotellut.
Ai miten? Helikopteria lyönyt pöytään, että ” tässäpä tätä nannakapulaa tarjolla, ota tai jätä!”
” tarjous voimassa vain tänään ja ehkä huomenna”
Vierailija kirjoitti:
Oon minä hemmotellut sitä eukkoo sillä teko ruusulla, eikö se riitä, noh?
Kerron sinulle pikku vinkin! Naisesi ei ehkä arvosta kikkeli tarjoustasi jos eukottelet häntä.
Eukko sanoi alttarilla tahtovansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenhan minä hemmotellut.
Ai miten? Helikopteria lyönyt pöytään, että ” tässäpä tätä nannakapulaa tarjolla, ota tai jätä!”
” tarjous voimassa vain tänään ja ehkä huomenna”
Eihän tuommosia sentäs. Ihan hellästi minä oon sanonut, että tuuhan tänne peiton alle köyrimään.
Huh mikä hinta! Tuolla hinnallahan saa jo romanttisen yön hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin kerran sille teko ruusun.
Hän voisi antaa sinulle teko p*llun.
Noh?
Kokemuksia?