Supernannyssa alkaa jakso, jossa vanhemmat hakkaavat
Eikö Briteissä ole lainkaan lastensuojelua? Miten tuokin perhe tulee TELKKARIIN mäiskimään lapsiaan?!
LIV
Kommentit (24)
On se briteissäkin vähentynyt. Muistan joku 20 v sitten, kun ekoja kertoja kävin ruokaOstoksilla marketissa, niin vanhemmat läiski lapsiaan joka puolella. Tai siltä tuntui. Jos pikkunen ojenteli kärryissä kättään, niin läimäys kädelle, tai taapero yritti ottaa jotain hyllystä, niin kunnon sivallus takaraivoon. Itkevä lapsi sai korvilleen, äiti ei ends katsonut päin vain hyllyjä ja käsikäyttöinen korvatilkqn. Mies sai pidätellä, kun mä suureen ääneen ihmettelin sitä, ja mua oksetti, meinasin mennä sanomaan, et älä ainakaan päähän lyö. Nykyisin en ole juuri nähnyt, julkisesti tapahtuvan. Tosin nykyään ollaan vain alle kuukausi kesäisin, ja kenties pahimmat hakkaajat on jossain etelän lomalla...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:09"]
Eikö Briteissä ole lainkaan lastensuojelua? Miten tuokin perhe tulee TELKKARIIN mäiskimään lapsiaan?!
LIV
[/quote]ETKÖ SÄ JUMALAUTA EROTA BRITTEJÄ JA AMERIKKAA, TOI ON AMERIKASSA KUVATTU!!!!
[/quote]
Amerikkalaiset = Britit => samanlaiset. Mitä väliä? EU:n ulkopuolella toi kumminkin tapahtuu, joten ei ihme, koska ei ole ihmisoikeussopimuksia ja yhteenvertaisuus pykäliä! ja mitä kaikkea vielä... EU on kuitenkin tarkka, myös lapsiasioissakin, toisin kuin nämä täysin vapaat kapitalistiset maat.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:47"] Minusta tämä on liikuttavin jakso jonka olen ikinä nähnyt. Tuo äiti on katkaisemassa sukupolvien väkivallan ketjun. Se on yksi suurimmista asioista mitä ihminen voi elämänsä aikana tehdä.
[/quote]
Enpä voisi paremmin sanoa <3
Toivottavasti tuo jakso saa edes yhden väkivaltaisen vanhemman hakemaan perheelleen apua.