Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauskilot vihdoin hävinny

Vierailija
13.02.2014 |

Päivän turhin alotus, varmasti! 

Pakko hehkuttaa edes jollekkin, oon niiiin ilonen kun eilen huomasin että nyt on kaikki raskauskilot hävinny ja pari kiloo lisääki. 

20kg niitä tulikin ja viel pari kuukautta sitte oli 10kg jäljellä ja fiilis sen mukanen. Palstoilta lueskelin et kuinka on muilla kilot lähteny ja siel oli monta niitä "joo mulla lähti 2 viikossa synnytyksessä" tai "oli enää 3 kiloo jäljellä ku päästiin sairaalasta." Ärsytti ja olin varma että tässä sitä nyt ollaan, ei nää lähe ellen tosissaan rupee laihduttaan. Mutta eeeei, olin väärässä ja ootte tekin ketkä tuskailette näitten kanssa :) Mulla meni siinä vähän vajaa 5kk eikä tarvinnu laihdutella, imetin toki et se varmati edes auttoi. voihan se olla että jos vielä lapsia saan niin ne kilot ei sitten lähdekkään, sen näkee.

Ei mulla muuta, kertokaa tekin miten teillä niitten kilojen kanssa kävi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kilot, ehkä joku 12-15kg, kyllä hävisi parissa kuukaudessa, mutta tuo venynyt nahkapussi tuossa mahan kohdalla ei näytä tiivistyvän :) näytän siis hyvältä vaatteet päällä, mutta kun otan housut pois, ei maharöllö ainakaan omaa silmää miellytä. Treenaan joka tapauksessa useasti viikossa, muuten alkaa paikat olla timmimmässä kunnossa kuin ennen raskautta, mutta tuo maha.. Minkäs teet, venynyt iho ei taida lankuttamalla kiinteytyä :)

Vierailija
2/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja tuli 10 lisää. Kolmen viikon päästä synnytyksestä kävin vaa'alla ekan kerran ja silloin painoin saman verran kuin ennen raskautta.

Yhtään raskausarpiakaan ei tullut. Ainoa mistä huomaa mun olleen raskaana on linea negra, joka vielä näkyy. Vauva on karvaa vaille 4kk. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon,perässä tullaan! 4kk synnytyksestä ja vielä 5kg jäljellä.Ihan hyvin,kun painoa tuli 30kg :).Tsihii,olin melkoinen valas.Ja ihan syömällä liikaa lihoin ekoina kuukausina kuin syöttöporsas,kun pahoinvointi pysyi hetken poissa,kun söin.Toki paljon porkkanaa ja jääpaloja.Mutta myös kaikkea paljon epäterveellisempää.

Ekastakin lihoin yli 20kg vaikka ei ollut pahoinvointiakaan ja söin paaljon terveellisemmin.Mä van olen kai sitten raskauksissa lihovaa tyyppiä muutenkin.

No ekasta palauduin kaikin puolin hyvin 6kkssa omaksi suht sporttiseksi itsekseni.

Nyt toivon tietysti samaa,mutta saattaa olla,että tuo vatsa ei enää palaudu.Mutta ei mitään.Olen muutenkin jo aikeissa näiden lasten jälkeen pienennyttää muuhun vartalooni nähden liian isot rintani,joten säästän vähän lisää ja korjataan etureppu sit samalla,jos on tarvis.

Vierailija
4/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:23"]

Kiloja tuli 10 lisää. Kolmen viikon päästä synnytyksestä kävin vaa'alla ekan kerran ja silloin painoin saman verran kuin ennen raskautta.

Yhtään raskausarpiakaan ei tullut. Ainoa mistä huomaa mun olleen raskaana on linea negra, joka vielä näkyy. Vauva on karvaa vaille 4kk. :)

[/quote]

Sama juttu. Vatsakin on litteämpi kuin ennen raskautta, koska olen laihtunut paljon. Linea negra näkyy vieläkin. Vauva 7kk. Onko sullakin poika? Silloin kai on vahvempi viiva.

Vierailija
5/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden alussa oainoin 59 kg, lopussa 68 kg. Viikko synnytyksen jälkeen taas 60 kg. Mitkä raskauskilot? Ei raskaus lihota ketään vaan liika syöminen!

Vierailija
6/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa melkein kaikki raskauskilot, joita tuli 12-13, lähtivät noin kolmessa viikossa, mutta sittemmin on tullut takasin parhaimmillaan/pahimmillaan melkein viisi kiloa. Joten kyllä sekin, että imettäessä ei tarvitse syömisiään katsoa, kunhan syö terveellisesti, on myytti. Nyt taidetaan olla sellaiset 2,5 kg raskautta edeltävän painon yli. Vartalo on...  No, vatsalihaksia en uskaltanut treenata niihin suositeltuihin 3 kuukauteen, mutta keskivartalon lihakset ovat yleisesti ihan rapakunnossa. Tuntuvasti surkeat selkälihakset jotenkin korostavat sitä, ettei pakki ole koossa.

Vierailija
7/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pikkasen pläski ennen raskautta, bmi 27. Nykyisin olen hoikka, bmi 20. Vauva 7kk. Raskauskiloja tuli 5, lapsi painoi yli 4 kg.

Vierailija
8/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:35"]

Raskauden alussa oainoin 59 kg, lopussa 68 kg. Viikko synnytyksen jälkeen taas 60 kg. Mitkä raskauskilot? Ei raskaus lihota ketään vaan liika syöminen!

[/quote]

No ei se nyt ihan näinkään ole! Niin tässä (raskaudessa) kuin monessa muussakin asiassa ihmisiä on joka lähtöön, siinä missä toiselle tulee 5kg niin toinen kerryttää reippasti yli 30 kiloa ja toisella lähtee viikossa kun toinen ei ehkä koskaan palaa "omaan painoonsa". Tuskin sanoisit noin jos sinä olisit se kelle kertyy monta kymmentä kiloa mitkä on tiukasti kiinni vielä kuukausienkin jälkeen.

Vierailija
9/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Akka lähti ja vauvan mennessään.

Vierailija
10/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyttö.

3

Vierailija
11/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluni!

Minulla paino nousi raskauden aikana 25 kg! :D Kroppa varastoi kaiken minkä kykeni, vaikka en edes herkutellut mitenkään tavanomaista enemmän.

Vauva nyt 5,5 kk ja jäljellä 8-9 kg. Koen ettei ole tarvetta laihduttaa noita jäljellä olevia kiloja pois. Ennen raskautta olin alipainoinen (BMI 17,5)

Vierailija
12/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:18"]No kilot, ehkä joku 12-15kg, kyllä hävisi parissa kuukaudessa, mutta tuo venynyt nahkapussi tuossa mahan kohdalla ei näytä tiivistyvän :) näytän siis hyvältä vaatteet päällä, mutta kun otan housut pois, ei maharöllö ainakaan omaa silmää miellytä. Treenaan joka tapauksessa useasti viikossa, muuten alkaa paikat olla timmimmässä kunnossa kuin ennen raskautta, mutta tuo maha.. Minkäs teet, venynyt iho ei taida lankuttamalla kiinteytyä :)

[/quote]

Siis mulla niiiiiin sama!!!! 163cm ja paino 58 mutta toi maharölly... ja treenaan kans 3-4 krt viikko +lenkki. Mutta luin että jollain vetäyty nahka viel vuodenkin jälkeen et jos sitä vaan toivois

Vierailija
13/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:35"]Raskauden alussa oainoin 59 kg, lopussa 68 kg. Viikko synnytyksen jälkeen taas 60 kg. Mitkä raskauskilot? Ei raskaus lihota ketään vaan liika syöminen!

[/quote]

Voi höpö höpö. Mulla on tullu saman verran painoa kaikissa raskauksissa vaikka söin eri tavoin. Viimeisessä oikein kaloreita seurasin.. plaah. No mutta tarpeen ovat kilot olleet koska nyt oon taas jo 4 kg miinuksella imetyksen myötä.

Vierailija
14/14 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:35"]Raskauden alussa oainoin 59 kg, lopussa 68 kg. Viikko synnytyksen jälkeen taas 60 kg. Mitkä raskauskilot? Ei raskaus lihota ketään vaan liika syöminen!

[/quote]

Voi höpö höpö. Mulla on tullu saman verran painoa kaikissa raskauksissa vaikka söin eri tavoin. Viimeisessä oikein kaloreita seurasin.. plaah. No mutta tarpeen ovat kilot olleet koska nyt oon taas jo 4 kg miinuksella imetyksen myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi