Olihan tämä odotettavissa..
.. että se kerta tulee vielä, kun kuukuppia tyhjentäessä ote luiskahtaa, ja kuppi tippuu pönttöön. Muuten tästä olisi selvitty desinfioimisella, mutta minulla on vähän vatsatautia ja ennenkuin ehdin pelastaa kuppia pöntöstä, luiskahti pieni ripaska perään.
Kaivoin kupin grillitikulla pois ja suoraan roskiin ja roskis samantien ulos. Ällöttää. Harmittaa myös, kuppi olisi varmasti palvellut vielä vähintään toiset viisi vuotta. :(
Kommentit (17)
Multa se lipsahti täytenä kädestä, ja sisältö pitkin enon kylpyhuoneen mattoa...
jouduin pesemään maton saman tien kylmällä vedellä ettei juutu kiinni.
Ärsytti pikkasen.
Mitä sitten teit, huuhtaisit ja laitoit takaisin? Minä en uskaltaisi ilman keittämistä, vaikka olisikin kodin puhdas pönttö ja "puhdas vesi".
Minulla onneksi juuri loppumassa, selviän pikkuhousunsuojilla lopun aikaa ja seuraavaa kiertoa ennen ehdin saada uuden kupin.
-ap
ihanaa, että haluatte jakaa veri- ynnä paskajuttunne kaikkien av:laisten kanssa
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:30"]
[/quote]
Tui tui sullekin <3
Olen harkinnut kupin ostoa. Käykö noita verien kaatumisia useinkin? :D En haluaisi sotkea kylässä vessoja, enkä kyllä kotonakaan.
Mulla ollut kuppi käytössä 7v. Eikä kertaakaan ole tippunut kuppi tai veret minnekkään.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:39"]Schnaps!
[/quote]
Miksi mä nauran näin paljon.. :DD
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:26"]
Olen harkinnut kupin ostoa. Käykö noita verien kaatumisia useinkin? :D En haluaisi sotkea kylässä vessoja, enkä kyllä kotonakaan.
[/quote]
Tämä oli ihan ensimmäinen kerta. Koskaan ei ole edes läikkynyt mihinkään suuntaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:30"]
[/quote]
Tämä ketju on huomattavasti mielenkiintoisempi kuin ne päivittäiset Olenko raskaana? -kyselyt, joihin liittyy todella yksityiskohtaisia kuvauksia alapään eritteistä.
Vertaistukea kaikille, ketkä ovat onnistuneet soheltamaan kupin kanssa. Voi kertoa tarinat myös ilman eritteitä.
Judt tollasten takia en ole hommannut kuukuppia... Mern vanhanaikaisesti tamponeilla. Blaah.
Pönttöön en ole kuppia pudottanut, mutta kerran olen läikyttänyt veret housuilleni. Tämä tapahtui onneksi kotona.
Pelkään eniten juuri sitä, että joutuu tyhjentämään jossain liikkeellä ollessa ja läikäytän ne vaatteilleni. En voi kuvitellakaan, miten kamala tilanne olisi.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:13"]
Judt tollasten takia en ole hommannut kuukuppia... Mern vanhanaikaisesti tamponeilla. Blaah.
[/quote]
sama vika rahikaisella
Mulla molskahti pönttöön kesken juhlien, ja sujahti vielä jotenkin niin hankalasti sinne, että kerkesin jo säikähtää, etten saa sitä sieltä pois. Kerkesi iskeä paniikki, oli juuri se päivä kun vuoto on pahimmillaan. Jos en olisi saanut kuppia ongittua pöntöstä, olisi varmaan pitänyt lähteä kauppaan ostamaan yösiteitä.