Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olihan tämä odotettavissa..

Vierailija
13.02.2014 |

.. että se kerta tulee vielä, kun kuukuppia tyhjentäessä ote luiskahtaa, ja kuppi tippuu pönttöön. Muuten tästä olisi selvitty desinfioimisella, mutta minulla on vähän vatsatautia ja ennenkuin ehdin pelastaa kuppia pöntöstä, luiskahti pieni ripaska perään.

Kaivoin kupin grillitikulla pois ja suoraan roskiin ja roskis samantien ulos. Ällöttää. Harmittaa myös, kuppi olisi varmasti palvellut vielä vähintään toiset viisi vuotta. :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molskahti pönttöön kesken juhlien, ja sujahti vielä jotenkin niin hankalasti sinne, että kerkesin jo säikähtää, etten saa sitä sieltä pois. Kerkesi iskeä paniikki, oli juuri se päivä kun vuoto on pahimmillaan. Jos en olisi saanut kuppia ongittua pöntöstä, olisi varmaan pitänyt lähteä kauppaan ostamaan yösiteitä.

Vierailija
2/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa se lipsahti täytenä kädestä, ja sisältö pitkin enon kylpyhuoneen mattoa...

jouduin pesemään maton saman tien kylmällä vedellä ettei juutu kiinni. 

Ärsytti pikkasen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten teit, huuhtaisit ja laitoit takaisin? Minä en uskaltaisi ilman keittämistä, vaikka olisikin kodin puhdas pönttö ja "puhdas vesi".

Minulla onneksi juuri loppumassa, selviän pikkuhousunsuojilla lopun aikaa ja seuraavaa kiertoa ennen ehdin saada uuden kupin.

-ap

Vierailija
4/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, että haluatte jakaa veri- ynnä paskajuttunne kaikkien av:laisten kanssa

Vierailija
5/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina <3

Vierailija
6/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:30"]

[/quote]

Tui tui sullekin <3

Vierailija
7/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut kupin ostoa. Käykö noita verien kaatumisia useinkin? :D En haluaisi sotkea kylässä vessoja, enkä kyllä kotonakaan.

Vierailija
8/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kuppi käytössä 7v. Eikä kertaakaan ole tippunut kuppi tai veret minnekkään.

Vierailija
9/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schnaps!

Vierailija
10/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:39"]Schnaps!

[/quote]

Miksi mä nauran näin paljon.. :DD

Vierailija
11/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:26"]

Olen harkinnut kupin ostoa. Käykö noita verien kaatumisia useinkin? :D En haluaisi sotkea kylässä vessoja, enkä kyllä kotonakaan.

[/quote]

Tämä oli ihan ensimmäinen kerta. Koskaan ei ole edes läikkynyt mihinkään suuntaan.

ap

Vierailija
12/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:30"]

[/quote]

Tämä ketju on huomattavasti mielenkiintoisempi kuin ne päivittäiset Olenko raskaana? -kyselyt, joihin liittyy todella yksityiskohtaisia kuvauksia alapään eritteistä.

Vierailija
13/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea kaikille, ketkä ovat onnistuneet soheltamaan kupin kanssa. Voi kertoa tarinat myös ilman eritteitä.

Vierailija
14/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judt tollasten takia en ole hommannut kuukuppia... Mern vanhanaikaisesti tamponeilla. Blaah.

Vierailija
15/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönttöön en ole kuppia pudottanut, mutta kerran olen läikyttänyt veret housuilleni. Tämä tapahtui onneksi kotona.

Vierailija
16/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään eniten juuri sitä, että joutuu tyhjentämään jossain liikkeellä ollessa ja läikäytän ne vaatteilleni. En voi kuvitellakaan, miten kamala tilanne olisi.

Vierailija
17/17 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:13"]

Judt tollasten takia en ole hommannut kuukuppia... Mern vanhanaikaisesti tamponeilla. Blaah.

[/quote]

sama vika rahikaisella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän