Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku oli väittänyt palstalla tänään, että kortsun ottaminen kesken pois on kriminalisoitu. Pitääkö paikkansa?

Vierailija
31.10.2020 |

Olisi upeaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On rikos.

https://www.minilex.fi/q/kondomin-pois-ottaminen-ilman-kumppanin-lupaa

Vau, kiitos!

Vierailija
22/26 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, selittäkääpä tyhmälle miksi ihmeessä kukaan ottaisi kortsun pois kesken kaiken? Ei tulisi mieleenkään. Mitä järkeä siinä muka olisi? Sama kun ei käyttäisi ollenkaan.

Kysy niiltä kieroilta, alhaisilta ja rikollisilta miehiltä, jotka niin tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, selittäkääpä tyhmälle miksi ihmeessä kukaan ottaisi kortsun pois kesken kaiken? Ei tulisi mieleenkään. Mitä järkeä siinä muka olisi? Sama kun ei käyttäisi ollenkaan.

No kun se kondomi on joistain miehistä niiiiin kamala, mutta tyttöystävä ei anna ilman. Niin joku törppö sitten voi keksiä, että laitetaan näön vuoksi ja otetaan pois hissukseen.

Vierailija
24/26 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee samaan sarjaan kuin raiskaus (jos ei ole siis toisen suostumusta), joten kyllä. Siinähän altistaa toisen raskaudelle, seksitaudeille yms.

Onhan sitten myös naisten pillerin "unohtaminen" kriminalisoitu?

Vierailija
25/26 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut pahempaakin seksuaalista väkivaltaa kuin kortsun ottamisen pois kesken yhdynnän, ja niistäkin rikosilmoituksen tekeminen on ollut osin näytön puutteen vuoksi aika korkealla.  En ymmärrä, millainen nainen tekee rikosilmoituksen siitä, että joku idiootti ottaa korstun pois kesken yhdynnän, vaikka se sinänsä onkin kusipäinen teko.  Täytyy olla aika etuoikeutettu nainen, että jaksaa pelkästään tuollaista viedä eteenpäin raskaassa rikosprosessissa.  Ehkä jotain muutakin motiivia pitää olla ja antipatiaa miestä kohtaan, että viitsii käydä noin raskaan prosessin läpi pelkästään sen takia. 

Vierailija
26/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokenut pahempaakin seksuaalista väkivaltaa kuin kortsun ottamisen pois kesken yhdynnän, ja niistäkin rikosilmoituksen tekeminen on ollut osin näytön puutteen vuoksi aika korkealla.  En ymmärrä, millainen nainen tekee rikosilmoituksen siitä, että joku idiootti ottaa korstun pois kesken yhdynnän, vaikka se sinänsä onkin kusipäinen teko.  Täytyy olla aika etuoikeutettu nainen, että jaksaa pelkästään tuollaista viedä eteenpäin raskaassa rikosprosessissa.  Ehkä jotain muutakin motiivia pitää olla ja antipatiaa miestä kohtaan, että viitsii käydä noin raskaan prosessin läpi pelkästään sen takia. 

Jaa vai että rikoksesta ei saisi enää tehdä rikosilmoitusta... no johan on aikoihin eletty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi