Mistä johtuu verenvuoto seksin jälkeen?
Nyt kahtena kertana peräkkäin tullut veristä vuotoa heti seksin jälkeen. Ei mitään pientä vaan ihan kunnon veristä vuotoa. Ikinä ennen ei ole tämmöstä ollut. Mistähän voi johtua?
Kommentit (25)
Minä vasta 21v ja mulla tullut aina seksin jälkeen verta, välillä jopa pelkän sormetuksen jälkeen.... ja olen ollut kaikissa seksitautitesteissä ja mulla on vakituinen kumppani. Papakokeissa en koskaan ole uskaltanut käydä :( hormonikierukka laitettiin alkuvuodesta eikä ainakaan näkynyt mitään outoa kohdussa.
Mulla on hormonikierukka ja muutama tippa tulee seksin jälkeen. Ei ole seksin aikana mitään kipua eikä epämukavuutta. Olen ajatellut, että se kohdunkaula pikkasen liikkuu ja langat hankaa. Aina olleet papa-kokeet puhtaat. En ole ollut huolissani. Pitäisikö olla? En muista, kauan tätä on jatkunut, ainakin vuoden.
Tutulla moiseen syynä oli kohtusyöpä. Eli nyt on ihan oikeaa aihetta mennä käymään lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hormonikierukka ja muutama tippa tulee seksin jälkeen. Ei ole seksin aikana mitään kipua eikä epämukavuutta. Olen ajatellut, että se kohdunkaula pikkasen liikkuu ja langat hankaa. Aina olleet papa-kokeet puhtaat. En ole ollut huolissani. Pitäisikö olla? En muista, kauan tätä on jatkunut, ainakin vuoden.
Hormonikierukan langat eivät aiheuta tuollaista.
T. Sairaanhoitaja
Harvalla sellaista onkaan.