Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu verenvuoto seksin jälkeen?

Vierailija
31.10.2020 |

Nyt kahtena kertana peräkkäin tullut veristä vuotoa heti seksin jälkeen. Ei mitään pientä vaan ihan kunnon veristä vuotoa. Ikinä ennen ei ole tämmöstä ollut. Mistähän voi johtua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Immenkalvo meni rikki.

Harvalla sellaista onkaan.

Vierailija
22/25 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vasta 21v ja mulla tullut aina seksin jälkeen verta, välillä jopa pelkän sormetuksen jälkeen.... ja olen ollut kaikissa seksitautitesteissä ja mulla on vakituinen kumppani. Papakokeissa en koskaan ole uskaltanut käydä :( hormonikierukka laitettiin alkuvuodesta eikä ainakaan näkynyt mitään outoa kohdussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hormonikierukka ja muutama tippa tulee seksin jälkeen. Ei ole seksin aikana mitään kipua eikä epämukavuutta. Olen ajatellut, että se kohdunkaula pikkasen liikkuu ja langat hankaa. Aina olleet papa-kokeet puhtaat. En ole ollut huolissani. Pitäisikö olla? En muista, kauan tätä on jatkunut, ainakin vuoden.

Vierailija
24/25 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla moiseen syynä oli kohtusyöpä. Eli nyt on ihan oikeaa aihetta mennä käymään lääkärissä.

Vierailija
25/25 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hormonikierukka ja muutama tippa tulee seksin jälkeen. Ei ole seksin aikana mitään kipua eikä epämukavuutta. Olen ajatellut, että se kohdunkaula pikkasen liikkuu ja langat hankaa. Aina olleet papa-kokeet puhtaat. En ole ollut huolissani. Pitäisikö olla? En muista, kauan tätä on jatkunut, ainakin vuoden.

Hormonikierukan langat eivät aiheuta tuollaista.

T. Sairaanhoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän