Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta! Tuosta tonnilla kuussa pitäisi pärjätä-aloituksesta tuli mieleen

Vierailija
13.02.2014 |

noin puoli vuotta sitten tein tänne aloituksen, jossa pohdin että jäisin kotiäidiksi, meitä 4 henkeä toisin kuin tuossa tämänpäiväisessä aloituksessa, mutta myös rahaa 250 euroa/kk olisi ollut enemmän käytettäväksi. siis mä olisin jäänyt kotiäidiksi ja vain mies olisi käynyt töissä.

Ja hei, mä en tosiaankaan saanu tollasia kommentteja kun tämänpäiväinen aloittaja! Tämän päiväiselle aloittajalle siis lähinnä kuittaillaan siitä, että miten ihmeessä EI voisi pärjätä, ja mulle kauhisteltiin heti kymmenin kommentein että ei kyllä uskalla mitenkään jäädä kotiäidiksi "noin huonoilla tuloilla", epäiltiin että ei voi pärjätä 1250 eurolla neljä henkeä ja että mun olisi pakko mennä vähintään osa-aikatöihin. Ihan siis siksi, että raha ei voi millään riittää ja lapset kärsivät kun ei ole ikinä rahaa mihinkään ja joutuisivat kituuttamaan.

Onko täällä tosiaan tyystin eri porukka tänään, kuin silloin puoli vuotta sitten?! Vai onko tosiaan kotiäidiksi jääminen tai sen pohtiminen niin suuri synti nykyään, että se pitää tyrmätä heti, oli siihen syytä tai ei. Ihmettelen vaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu pitkälti fiiliksestä miten jengi vastaa. Joskus on kaikissa avauksissa lynkkausmenoa tai sitten kehuvaa.. Sellaista jatkuvaa massahysteriaa puoleen tai toiseen. Ja aina muutama soraääni!

yöllä taitaa saada ne rehellisimmät vastaukset. Päivä alkuilta vuoro on herkkiä menemään jengin mukana ja puhuvat paskaa.

Vierailija
2/5 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mikä vaikuttaa kanssa paljon on otsikointi. Tylsiä otsikoita ei edes jaksa avata kun taas toisenlaisella otsikolla saatat hetkessä saada paljon kuhinaa aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli otsikkosi? Se ja aloitusteksti ensinnäkin herättää tietyt tyypit lukemaan ja vastaamaan, kun toisen voi ohittaa avaamatta.

Vierailija
4/5 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta on ihan eri asia kuin sinun tilanteesi. Lyhytaikaisessa ei tarvitse ostaa vaatteita eikä säästää ja puoli vuotta voi olla ilman juhlia ja matkoja. Meillä jää kolmelle hengelle 1200 eikä se ole paljon. T. Yh

Vierailija
5/5 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen myös, että kyse on siitä, että tuossa toisesa ketjussa se pärjäämisen aika on rajallinen. Lisäksi siinä on kohtalaisen hyvin lueteltu ne kaikki erityiset rahaa vievät asiat, jotka tuona aikana tulee vastaan: lapsen kevättakki, kummilapsien synttärilahjat yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä