Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatella tällaisesta äidistä?

Vierailija
06.03.2014 |

Olivat meillä kylässä. Olin laittanut lapselleen patjan siskonpetiin, kuten muillekin. Lapset 8 - 9 -vuotiaita.

Tää äiti hiiltyi täysin ja kertoi kuinka lapsi oli kokenut ajatuksen niin ahdistavana, että oli hätääntynyt ja alkanut itkeä "painostuksesta" hysteerisesti. Äidin mielestä olin kamala, kun ikätason vastaisesti vaadin ladta nukkumaan siskonpetissä.

Kaikki muut lapset olivat innolla yjamapartyssa, lapsen vanhemmat nukkuivat 2 metrin päässä vierashuoneessa, jonne myös oli pedattu lapselle sänky, jos hän ei siskonpwtiin haluaisi.

Kumpi meistä on pihalla?! Äidin mielestä tuo oli siis ihan liian vaativaa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä olit silloin, kun lapsi alkoi hysteerisesti itkeä, mutta äitinsä oli paikalla? 2 metrin päässä?

Vierailija
2/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö joku insestiperhe? Ei kuulosta normaalilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh...painostitko lasta nukkumaan, kun muutkin on innoissaan?!

Vierailija
4/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen ihan pihalla, mitä sinä sanoa?!?

Vierailija
5/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta äidistä?

Vierailija
6/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keittiössä laittamassa ruokaa. Lapsi äitinsä kanssa kahden siellä patjahuoneessa... Muut lapset ulkona leikkimässä. En ollut pihahtanutkaan niistä patjoista tai edes puhunut lapselle. Ap

Vierailija
7/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin kuin seinäkello. Tässä aloituksessa ei ole päätä, eikä häntää.

Vierailija
8/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö siis. Oliko se lapsi äitinsä mielestä liian vanha vai liian nuori nukkumaan siskonpedissä?

Vierailija
9/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liian nuori! Siis asia oli aivan liian suuri haaste. Äiti on nyt palannut vielä tähän toistvasti! Että 9-vuotiaalta ei millään voi vaatia siskonpetis nukkumista, että se ei vastaa ikätasokehitystä lainkaan! Ap

Vierailija
10/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
11/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos se lapsi ei tykännyt siitä. Jos se oli sille ahdistavaa? Siis siskonpeti.

Hyvä, kun petasit toisen paikan, mutta niin olis kai kannattanut alunperin tehdä, jos tuo lapsi ei halunnut siskonpetiin.

Äiti tuntee lapsensa.

Vierailija
12/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat äidit ovat outoja... siis todella outoja.

Vierailija
13/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittanut sille lapselle ihan alunperin sen sängyn sinne vuerashuoneeseen. Sen lisäksi oli tarjolla patja kuten kaikille muillekin. Kumpaankaan ratkaisuun ei painostettu, jokaiselle kerrottu, että ihan saa itse valita.

Ja siis, fine, ei halunnut siellä nukkua missä kaikki muut, fine. Mutta siis järjetön mekkala siitä, ettei muka ole ikätasin mukaista vaatia tuollaista ja mulle on nyt musuutettu siitä yksityisesti ja julkisesti kymmenisen kertaa. Pitkän aikaa tapahtuneen jälkeen! Että olen kuulemma ihan pihalla ikätasokehityksestä.

Meidän lapset tykkää nukkua siskonpetis, ketään kaveria se ei äiritse ja itse muistan että paljon pienempänä jo siskonpeti oli sukulaisvierailujen paras kohta!

Ja nää kaikki lapset on todella tuttuja keskenään, vauvasta asti tunteneet.

Ap

Vierailija
14/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonpedissä kenen kanssa? Aika oleellinen asia minusta..

Vierailija
15/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 15:25"]

Siskonpedissä kenen kanssa? Aika oleellinen asia minusta..

[/quote]

No, mitä väliä, kun olet noin pihalla :D

Et oikeasti tajunnut???

Vierailija
16/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse olle se AINOA lapsi, joka ei ole innoissaan siskonpedistä. Asetit yhden lapsen "kiusatun" asemaan.  Ryhmäpaine!

Vähän ensikerralla pelisilmään...

Vierailija
17/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Paikalla oli kuusi tyttöä, tunteneet toisensa aina. Siskonpeti oli tarjolla parvella. Siellä on kasa patjoja, akkareita ja sellainen löhönurkka. Kukaan ei pakottanut sinne. Ajatuksesta kerrottiin neljä kuukautta etykäteen. Miksei äiti sanonut, että asia on noin valtava ongelma?

Ja siis miksi pitää väittää, että tuo on jotenin ikätasolle aivan liian iso haaste?? 

Vierailija
18/18 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti on tehnyt lapsesta ikätasostaan reppanemman.