Mitä mieltä Jere Karalahden uudesta tyttöystävästä?
http://nannakoivisto.blogspot.fi/
Jere (s. -75) hakee yksin eroa vaimostaan Susannasta ja seurustelee nyt fitnesstähti Nannan 26v kanssa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014021318035389_vi.shtml
Kommentit (238)
On se ihmeellistä miten urheilua harrastavat ihmiset voivat näyttää ikäisiään sairaammilta ja vanhemmilta. Liikunnanhan pitäisi edistää terveyttä ja hyvää oloa sekä kohentaa ulkonäköä.
HAhhhaa kateelliset vanhat ja läskit av mammat ei tykkää että vanhempi mies vaihtaa nuorempaan, jos vaan ois toiste päin....
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:37"]Haista vittu apina!
[/quote]
Tää nanna panee vierasta sikaa :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 01:30"]No kuules "systeri" vaikka melko teini taidat olla (ainakin semmosen tasolle jäänyt), ei pitäs tulla yllätyksenä että jos alkaa panemaan naimisissa olevan miehen kanssa saattaa siitä myös kritiikkiä aika paljon tulla...Ota lääkkees ja rauhotu.
[/quote]
Joo, tää nanna panee vierasta sikaa
Kuulkaahan ihmiset. Jokainen ratkokoon parisuhteensa itse. Tuo nuori nainen on kouluttautunut, menestyvä ja pyrkii elämässä omiin tavoitteisiinsa ja omalla kustannuksellaan. Nostakaa perseenne tuosta kamalasta katkeruudesta ja lähtekää lenkille! Menestykää itse edes omassa elämässänne sen verran, että ratkotte omia ongelmianne. Luultavasti suurin osa teistä on tyytymättömiä itseensä ja läskejä sekä henkisesti että fyysisesti. Älkää tuhlatko omaa elämäänne.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 11:56"]
Tää on niin tätä....kun ette tiedä, niin elkää tuomitko.....elämä joskus on....
[/quote]
valaise vähän meitä tietämättömiä kun tiedät asiasta!
aika paljon kertoo äijästä jos muuttaa kotoa ja jättää lapsen kasvatuksen vaimolle + ei maksa mitään vaikka varnmasti rahasta ei ole kiinni. Samaan aikaan reissaa tämän kuntosaliohjaajan kanssa ympäri thaimaata. Vitsi koko mies ja nykyinen suhde myös.
Seiskassa oli pieni kuva Karalahdesta nudena saunassa. Hännäytti pukinpartoineen ihan pirulta. Sekin kuva olisi ollut parempi jättää julkaisematta tai pikemminkin ottamatta.
Ihan ok, mutta blogi on nuoren ihmisen kirjoittama, jopa lapsellinen.
Ihan ok, mutta blogi on nuoren ihmisen kirjoittama, jopa lapsellinen.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:26"]
Kovin on vanhan näköinen naamaltaan..
[/quote]
Monet fitness-pimut ovat. Tiukka vähärasvainen ruokavalio ja kirraava elämänasenne sen tekee.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:46"]
Kateelliset taas liikenteessä, hohhoh!
[/quote]
En ole yhtään kateellinen. Minulla on kilpaurheilutausta, ihan menestyksekäskin, joten ei ole syytä olla kunnosta/urheilusaavutuksista kateellinen.
Mielestäni ihan ookoolta vaikuttaa, mutta tuo blogi on kovin ikäisensä hengentuotosta, jopa lapsellinen. Se sallittakoon toki, mukavahan se on, että ihmiset pitävät nykyään huolta itsestään ja levittävät ilosanomaa. Epäilisin kuitenkin, että 39-vuotias perheenisä ja 26-vuotias nainen ovat eri aaltopituuksilla. Mutta en arvostele silti.
Keski-iän kriisiin hankittu lelu. Alkaa kyllästyttää jossain vaiheessa. Ulkonäöstä en ole kateellinen, ihanteeni on hiukan naisellisempi.
Vaimo seisoo miehensä rinnalla kaikki miehen "oppivuodet" ja sitten mies heivaa nuoremman takia. Tää on niin nähty kuvio.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:46"]Kateelliset taas liikenteessä, hohhoh!
[/quote]
Voi hohhoijaa..
En kyllä ole yhtään kateellinen. Musta on kiva näyttää parikymppisenä parikymppiseltä. Eikä rasvaton broilerin kroppa silikonimöykkyineen vastaa mun kauneusihannetta. Kyllä mä kadehdin terveemmän näköisiä julkkisnaisia, kuten vaikka Kiira Korpea.
Haista vittu apina!