Mikä sketsi naurattaa vuodesta toiseen?
Mitä sellaisia sketsejä on, jotka naurattavat vuodesta toiseen ja jaksatte katsoa yhä uudestaan ja uudestaan?
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vintiöiden Boys Are Back In Town, en tiedä miksi.
Oliko ne näitä vintiöitä?
Spede Show - Prosenttiostaja
Dinner for One (1963)
Kielikurssi, poliitikko yritetään opettaa sanomaan "JAG HADE FEL" eli "Minä olin väärässä"
-Ploiri rautakaupan myyjänä. Perustuu sitä paitsi tosielämään.
-Mitä sitte?
-Sanna Marinin kaikki lehdistötilaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vintiöiden Boys Are Back In Town, en tiedä miksi.
Oliko ne näitä vintiöitä?
Tämäkin on jäänyt valtionsyyttäjältä huomaamatta. Ilmiantakaa nyt joku!
Kummeli: Pikku Henry. Loistava parodia Jouko Turkasta.
Raivolan rysäpöksyt, pääsiäishanu, Fylli- täti
Vintiöt - Teuvontodistaja
Sketsin ensiesityksen aikoihin jehovantodistajilla oli joku tehokampanja meneillään mun kotipaikkakunnalla. Jäi tehokkaasti mieleen kun joutui miltei päivittäin käännyttämään käännyttäjän kotiovelta.
Vierailija kirjoitti:
Kummelin tamppaajat, Vintiöiden yks kaks koli neli, Apuuuuva ja Herra 47.
Tähän kun vielä lisää nunnukajodlaajat ja onx viljoo näkynyt, niin maailmankaikkeuden tylsimmät hahmot ja sketsit.
Etenkin nuo peteliuksen jutut. Boring. Toista se oli Tabun ja Velipuolikuun aikaan.
Kaikki Speden vitsit, etenkin se rautakauppa vitsi, jolle nauran yhä kippurassa. Aiai ja voivoi, kuinka kivoja olivat myös Veskun sketsihahmot, etenkin hänen ollessaan naiseksi pukeutuneena. Tyyne pimpelipom, tuo kirvoittaa yhä makeat naurut. Ihmettelenkin miksi he eivät yritä/ yrittäneet valloittaa maailmaa, niin kansainvälisen oloistahan tuo huumori on. Ei tuo nykyinen kakkainen alapää huumori naurata ketään. Eikä näille nykyisille valmiiksi nauretuille naura kukaan, siksihän ne luultavaksi ovatkin valmiiksi naurettuja.