Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä luottotiedoton saa ostettua puhelimen osamaksulla?

Vierailija
31.10.2020 |

Kiitos avusta. Kaikki kodinkoneet ovat hajonneet vuoronperään viime aikoina ja nyt ei enää säästöt tai käteinen riitä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa jostain virolaisesta nettikaupasta

Vierailija
42/51 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä puhelinta ei saa 150. En käytä samsungia tai Huaweita.

Ja elämänhallinnan ongelmista kertoo se että ostaa telkkarin😂

Na mun nauraa.

Ette oo elämänhallintaongelmia vissiin nähneetkään. Kannattaa tulla pois kuplasta.

Et sanonut, ettei sinulle kelpaa kuin kallein, vaikkei olisi varaakaan. Eipä ihme, että luottotiedot ovat menneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mitä järkeä ostaa 130 puhelin joka toimii pari kk ja on senkin ajan ihan paska

Tjaa-a, vaikea sanoa. Tämä Nokia 6.2 maksoi 149 euroa kesäkuussa 2020 enkä vielä ole sen paskuutta huomannut. Akkukin kestää kolmisen päivää kerrallaan. Ehkä en ole riittävän leimautunut puhelimeeni, kun käytän siitä puheluiden lisäksi lähinnä Signalia, Whatsappia, Nysseä, NewPipeä ja Google Mapsia.

Vierailija
44/51 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon töissä. Mun luottotietoihin tuli merkintä naimisissa ollessa kun silloinen mies piilotti ja jätti maksamatta laskuja, paljon.

Mulla ei ollut tästä mitään tietoa valitettavsti. Siitä maksan seurauksia.

Kannattaa luopua turhista ennakkoluuloista, ei niiden kanssa pääse kovinkaan pitkälle itsensä kanssa.

Mäkin olen ihan hyvin toimeentuleva esim nykyään. Asioita nyt vaan hajosi useita kerralla.

Maksa velat pois. Luottotiedothan puhdistuu nykyään suunnilleen kuukaudessa, kun kaikki velat on kuitattu. Toisin kun vielä hetki sitten, kun lähes kaksi vuottakin sai olla luottotiedoton, vaikka velat maksettu korkoineen kaikkineen.

Vierailija
45/51 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia.

Vierailija
46/51 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon töissä. Mun luottotietoihin tuli merkintä naimisissa ollessa kun silloinen mies piilotti ja jätti maksamatta laskuja, paljon.

Mulla ei ollut tästä mitään tietoa valitettavsti. Siitä maksan seurauksia.

Kannattaa luopua turhista ennakkoluuloista, ei niiden kanssa pääse kovinkaan pitkälle itsensä kanssa.

Mäkin olen ihan hyvin toimeentuleva esim nykyään. Asioita nyt vaan hajosi useita kerralla.

Maksa velat pois. Luottotiedothan puhdistuu nykyään suunnilleen kuukaudessa, kun kaikki velat on kuitattu. Toisin kun vielä hetki sitten, kun lähes kaksi vuottakin sai olla luottotiedoton, vaikka velat maksettu korkoineen kaikkineen.

Mutta kun Ap:n pitää ostaa televisio, pesukone, tiskikone ja kännykkä, kaikki tietenkin kalleinta mahdollista luokkaa, halpisromut ei kelpaa. Siinä ei paljoa luottotiedot paina.

Vierailija
47/51 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mitä järkeä ostaa 130 puhelin joka toimii pari kk ja on senkin ajan ihan paska

Tjaa-a, vaikea sanoa. Tämä Nokia 6.2 maksoi 149 euroa kesäkuussa 2020 enkä vielä ole sen paskuutta huomannut. Akkukin kestää kolmisen päivää kerrallaan. Ehkä en ole riittävän leimautunut puhelimeeni, kun käytän siitä puheluiden lisäksi lähinnä Signalia, Whatsappia, Nysseä, NewPipeä ja Google Mapsia.

Ite ostin 2019 Huawein alle 100e puhelimen ja edelleen pelittää ja akkukin kestää huolimatta siitä, että läytän sen nettiä tietokoneessa 8h/pvä. Ehkä elämäni paras ostos sitten Nokian 3010.

Vierailija
48/51 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisalta saa jos liittymä sieltä :)

En osaa elisan puhelinliittymistä sanoa, mutta nettiyhteysasiossa Elisa on läpipaska firma, vai mitä sanotte siitä, että vuodesta toiseen on ajanjaksoja, jolloin 4G netin nopeus tipahtaa alle 20 Megabitin tasolle, usein reilusti alle, jopa kymmenen Megan alapuolelle. Maksat kuitenkin 50 Megasta.

Samaan hintaan toinen alan toimija myy 100Megan nimellisnopeutta, käytännössä 70-120 Megaa. Joka päivä, koko vuorokausi. Elisa on turhake, josta olisi päästävä eroon, kätevimmin niin, että asiakkaat tiedostaisivat, kuinka paska se firma on. Firman helppikin on suosta, jotakin rahastusalan asiantuntijoita, joiden löpinöiden kuuntelusta juoksee ylihinnoiteltu minuuttitaksa.

Kaikki Suomen alanyrittäjät ovat varmaan parempia. Ainakin osa myy laitteita osamaksulla.

Mutta miksi tarvit kalliin 4G tai 5G kännyn? Jos sulla on kotona tietokone ja netti, sillähän asiat hoituvat paremmin. 2G kännyn ostat muutamalla kympillä, esim proshopilla on vaihtelevan suuri valikoima.

Minkä ratkaisun valitsetkin, toivon, että ymmärrät parhaasi ja pysyt erossa Elisasta. -puolisolla on eräästä syystä Elisan liittymä, joka toimii niin, että kun puhelin on 4G-tilassa, hän kuulee, mitä soittaja sanoo, mutta soittaja ei kuule, mitä puolisoni sanoo. Ennen meni aina pihalle seisomaan, kun tuli soitto. Sitten kun vaihtoi känyn 2G-tilaan, puhelut sujuvat jopa Elisan verkossa.

Vierailija
49/51 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite ostin 2019 Huawein alle 100e puhelimen ja edelleen pelittää ja akkukin kestää huolimatta siitä, että läytän sen nettiä tietokoneessa 8h/pvä. Ehkä elämäni paras ostos sitten Nokian 3010.

Minullakin satasen Huawei-yhtiön luuri, Honor. Hyvin toimii sekin. akun kesto on hyvä, äänenlaatu oikein hyvä, vekkari toimii hienosti. Niin myös kamera. Surffailut hoidan tietokoneella, aina, pokkeuksetta. Nettirouter on kolmas kiinalaismerkki, ZTE. Hyvin toimii sekin.

Maailman johtavista korkean teknologian maista on australialaistutkimus, jonka mukaan kiinalaiset johtavat useimmilla osa-aloilla, USA tulee toisena. Onpa viiden johtavan maan joukkoon päässyt yksi euroopan maakin, GB. Mutta Iran on sen edellä!

Vierailija
50/51 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se vakuuden määrää on onko se kiinteä vai esim 1/4osa tuotteen hinnasta ja onko joku raja minkä yli ei saa vakuusmaksullakaan mun piti ansaita NS luotto ekaksi liittymä ja jos 12kk laskut maksettu sain 12kk Oskarin 0-500€ ja kun jousi ni 24kk 700€ nyt on sama ku olis luotot 2puhelinta ja 2 lapsille ja niihin liittymät et pikkusen joutuu odottamaan ja osottamaan että on sanansa mittainen ettei heti lippulaiva mallia ollu taskussa mut en mäkään heti ois antanut mut ajan kans Elisa on yks isoimmista ku se antaa mahkun ja kun karsii pystyukot pois ni maksumiehet jää jäljelle ja Tua rahaa kassaan samoin ku luottotiedot omaava DNA liikevaihto olis parempi jos ne sais 5-700.000 tiedottomalta tuottoja jenkkilän bisnes malli mikä oli diili ohjelman yks teema operaattorit ja autoliikkeet jokkut käyttää Suomessa sitä ja yksityiset rahoittajat ja enkeli sijoittajat auto asunto firman perustaminen nykyään saa kaikkee ku selvittää ja hoitaa homman

Vierailija
51/51 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen kirpputorin vitriinissäkin oli käytettyjä puhelimia myynnissä . Myös Tori.fi voisi löytyä . Tai Fonumilta .