Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko ottaa uuden sikainfluenssarokotuksen?

Vierailija
13.02.2014 |

suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/thl-vain-uusi-rokotus-antaa-riittavan-suojan-sikainfluenssaa-vastaan/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en harrasta mitään rokotteita enää. Kymmeneen vuoteen en mitään oo enää ottanut, ja hyvin jaksaa.

Vierailija
2/11 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ottanut - siis kausi-influenssarokotuksen - mikä on ihan sama asia vaikkei sitä joulukuussa ymmärrettävistä syistä markkinoitukaan nimellä "sikainfluenssarokotus". Sikainfluenssa vaan nyt sattuu olemaan yksi (toinen) niistä A-tyypin influenssaviruksista, joilta rokotus suojaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo syksyllä tavallisen kausi-influenssarokotteen, joka suojaa myös sikainfluenssalta.

Vierailija
4/11 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi, tuskinpa siihenkään tautiin kuolee.

Vierailija
5/11 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en.

Vierailija
6/11 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti jos tarjotaan ei-riskiryhmille

Vierailija
7/11 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa, vaikka nyt onkin juuri meneillään kaamea tavallinen flunssa. En oikein usko noihin influenssarokotuksiin. Muutenkin ajattelen, että aikuisena ja perusterveenä minä en hautaan joudu influenssan takia.

Taannoin sain influenssan, se oli juuri se pahin sikavuosi. Lääkäri totesi, että joo influenssaa tämä on, ja kun kysyin huolestuneena, voisiko tämä olla sitä sikaa, kun en ottanut rokotusta, niin lääkäri sanoi, että ei ole. Noin vain päältäpäin näki ilman mitään testejä, siinäpä sitä vasta oli etevä lääkäri :) .

Vierailija
8/11 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joka vuosi influenssarokotteen. Niin tein myös viime syksynä.

Vierailija
9/11 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut influenssarokotteen marraskuussa. Onneksi täällä sentään on muitakin järkeviä ihmisiä, jotka ottavat rokotteen ilman median synnyttämää hysteriaa.

Vierailija
10/11 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, työpaikan tarjoaman ilmaisen kausi-influenssarokotteen olen ottanut.

Vierailija
11/11 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo viime vuoden puolella. Puolisoni kävi hakemassa tänään, vaikka ei aikonut ensin hakea. Syynä että toinen vanhemmista makasi parisen viikkoa teholla sikainfluenssa vuoksi ja kävi lähellä kuolemaa... Perusterve keski-ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan