Bloggaaja kysyy: Ketä ihailet ja miksi?
Hei av-mammat!
Olen kirjoittamassa blogipostausta kuuluisuuksien ihailusta ja haluaisin salavihkaisen nettininjaamisen sijaan kysyä asiaa teiltä ihan suoraan tässä ketjussa. Toivoisin, että mahdollisimman moni teistä vastaisi kysymykseen:
Ketä ihailet ja miksi?
Kuuluisuus voi olla suomalainen näyttelijä, hollywood-babe tai vaikka historiallinen henkilö. Toivoisin, että jaksaisit kuitenkin edes vähän perustella pelkän nimen antamisen lisäksi!
Pysyn nimettömänä blogipostauksen paljastamiseen saakka (kirjoitan blogia omalla nimelläni)
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:12"]
Heräsi todella mielenkiinto, kuinka yhden lauseen kommenteista saadaan syvällistä sisältöä, itseltäni syntyisi vain joku luettelo näistä.
[/quote]
Kyllä sitä voi kirjoittaa paljonkin pienen asian ympärille, vaikka oma näkemyksensä ihailtavasta henkilöstä ja maustaa omalla kannalla asiaan. Pohdintaa siitä, ketä ihaillaan ja miksi.. jne jne.
-AP
[/quote]
Toki. Mutta eikö se syvällinen sisältö ole silloin riippumatonta näistä vastauksista ja saavutettavissa ilman galluppia. Siis mitä lisä-arvoa sisällölle tuo se, että vauva-av:n "mielipidettä" on kysytty. (tämä ei ole kettuilua, ihan aidosti haluaisin kuulla ap:n näkemyksen)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:31"]
http://lauran-arkielamaa.blogspot.fi/
Rohkea, kaunis, järkevä, hauska, mukava, monella tapaa edustaa sitä, mitä minä en ehkä ole, mutta haluaisin olla.
Sitten meneekin vähän vaikeammaksi, monissa ihmisissä kun on yksi tai kaksi piirrettä, joita ihailen, mutta loppuja en. En ole vielä tavannut sellaista täysin ihanteeni mukaista ihmistä. Ja minusta on aika arveluttavaa kyllä sanoa, että ihailee ihmisiä joita ei tunne. Monet kun tuppaavat olemaan ihan erilaisia kuin mitä me olemme julkisuudessa tottuneet näkemään. Koskien myös tuota Lauraa, enhän minä häntä tunne, joten en voi sanoa varmaksi.
[/quote]
Niin, ihailu kohdistuu tavallaan omaan mielikuvaan jostain henkilöstä tai ilmiöstä.
Ihailen ruotsin kuningatar Silviaa, kaikista kohuista ja paineista huolimatta pitänyt tyylikkyytensä :) myös muita tällaisia hillittyjä vahvoja naisia :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:12"]
Heräsi todella mielenkiinto, kuinka yhden lauseen kommenteista saadaan syvällistä sisältöä, itseltäni syntyisi vain joku luettelo näistä.
[/quote]
Kyllä sitä voi kirjoittaa paljonkin pienen asian ympärille, vaikka oma näkemyksensä ihailtavasta henkilöstä ja maustaa omalla kannalla asiaan. Pohdintaa siitä, ketä ihaillaan ja miksi.. jne jne.
-AP
[/quote]
Toki. Mutta eikö se syvällinen sisältö ole silloin riippumatonta näistä vastauksista ja saavutettavissa ilman galluppia. Siis mitä lisä-arvoa sisällölle tuo se, että vauva-av:n "mielipidettä" on kysytty. (tämä ei ole kettuilua, ihan aidosti haluaisin kuulla ap:n näkemyksen)
[/quote]
Uutta vinkkeliä, vaihtelua, miksi ei?
Joka tapauksessa haluan mukaan muidenkin mielipiteitä, miksi ei siis tarkoituksenmukaisesti asiaan liittyvän ketjun tiimoilta?
-AP
No, jokos ap on saanut blogikirjoituksen rustattua =)
http://lauran-arkielamaa.blogspot.fi/
Rohkea, kaunis, järkevä, hauska, mukava, monella tapaa edustaa sitä, mitä minä en ehkä ole, mutta haluaisin olla.
Sitten meneekin vähän vaikeammaksi, monissa ihmisissä kun on yksi tai kaksi piirrettä, joita ihailen, mutta loppuja en. En ole vielä tavannut sellaista täysin ihanteeni mukaista ihmistä. Ja minusta on aika arveluttavaa kyllä sanoa, että ihailee ihmisiä joita ei tunne. Monet kun tuppaavat olemaan ihan erilaisia kuin mitä me olemme julkisuudessa tottuneet näkemään. Koskien myös tuota Lauraa, enhän minä häntä tunne, joten en voi sanoa varmaksi.