Bloggaaja kysyy: Ketä ihailet ja miksi?
Hei av-mammat!
Olen kirjoittamassa blogipostausta kuuluisuuksien ihailusta ja haluaisin salavihkaisen nettininjaamisen sijaan kysyä asiaa teiltä ihan suoraan tässä ketjussa. Toivoisin, että mahdollisimman moni teistä vastaisi kysymykseen:
Ketä ihailet ja miksi?
Kuuluisuus voi olla suomalainen näyttelijä, hollywood-babe tai vaikka historiallinen henkilö. Toivoisin, että jaksaisit kuitenkin edes vähän perustella pelkän nimen antamisen lisäksi!
Pysyn nimettömänä blogipostauksen paljastamiseen saakka (kirjoitan blogia omalla nimelläni)
Kommentit (26)
Ihailen Angelina Jolieta, koska hän on niin kaunis ja elegantti.
Itse ihailen Bill Gatesia. Hän on älykäs hyväntekijä.
AP
Ihailen itseäni.
Miksi? Koska en ole lähtenyt mitään blogia kirjoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:31"]
Ihailen itseäni.
[/quote]
En ymmärrä. Viitsitkö vähän avata?
Ihailen itseäni.
[/quote]
Ehkä ihailet melkoisesti siitäkin, että onnistuit tunkemaan hyväntuuliseen ketjuun ilkeän ja omahyväisen kommentin? Se kertoi sinusta ihmisenä lopulta paljon enemmän kuin se, jos olisit pysähtynyt vastaamaan asiallisesti.
En ihaile bloggaajaa, joka ei itse kykene tuottamaan sisältöä blogiinsa.
Enkä myöskään trolleja. Paitsi ehkä vähän.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:36"]
Ihailen itseäni.
[/quote]
Ehkä ihailet melkoisesti siitäkin, että onnistuit tunkemaan hyväntuuliseen ketjuun ilkeän ja omahyväisen kommentin? Se kertoi sinusta ihmisenä lopulta paljon enemmän kuin se, jos olisit pysähtynyt vastaamaan asiallisesti.
[/quote]
Kirjoitapa siitä blogiisi, tulisi aitoja ja omia ajatuksiasi, eikä muiden mielipiteitä. :)
Ihailen Kurt Vonnegutia. Hän on suosikkikirjailijani. Hänen teoksissaan on paljon yhteiskunnallista satiiria. Teokset ovat usein raastavan pessimistisiä, mutta pohjimmiltaan niissä on humaani sanoma.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:40"]
Kirjoitapa siitä blogiisi, tulisi aitoja ja omia ajatuksiasi, eikä muiden mielipiteitä. :)
[/quote]
Minulla ei ole blogia. Ilmeisesti erehdyit luulemaan minua alkuperäiseksi krijoittajaksi, koska itselläsi on keskustelupalstoilla tapana vastata itsellesi etkä siksi tule ajatelleeksi, että joku voi reagoida toisen ilkeyteen vaikkei se kohdistuisi häneen itseensä?
Ihailen viipaleita-blogin pitäjää. Taitava kirjoittaja ja on toteuttanut unelmansa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:50"]
[/quote]
Minulla ei ole blogia. Ilmeisesti erehdyit luulemaan minua alkuperäiseksi krijoittajaksi, koska itselläsi on keskustelupalstoilla tapana vastata itsellesi etkä siksi tule ajatelleeksi, että joku voi reagoida toisen ilkeyteen vaikkei se kohdistuisi häneen itseensä?
[/quote]
Taas sinä ilkeä ihminen. Ottaako noin koville taas, myötätuntosäteitä elämääsi :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:50"]
[/quote]
[/quote]
Avaisitko hieman, kuinka nuo kytkeytyvät toisiinsa, itse itselleen vastaaminen, erehtyminen kirjoittajasta ja kykenemättömyys tiedostamaan, että kaksi (tai useampi) ihmistä voi olla samaa mieltä jostain asiasta?
Voin sitten vaikka blogissani pohtia subjektiivista logiikkaa ja siihen vaikuttavia tekijöitä/kokemuksia.
Ihalien Freddie Mercuryn tyyliä ja rohkeutta.
Kuinkahan monta minua tässä ketjussa nyt oikein on :) Kiitos asiallisista vastauksista ja hölmöjen kommentoijien näpoäyttämisestä!
Se, että kysyn teidän mielipidettänne, on hauskaa vaihtelua normaaliin kirjoittamiseen ja yleisesti ihailusta kirjoittamiseen vaaditaan muutakin kuin vain itseni mielipide, jotta sisältö olisi syvällistä.
Heräsi todella mielenkiinto, kuinka yhden lauseen kommenteista saadaan syvällistä sisältöä, itseltäni syntyisi vain joku luettelo näistä.
Judy Chicagoa elämäntyönsä vuoksi - ja sen, että oli taistelija (he usein kovia, kylmiä ja aggresiivisia) ja taiteilija (he usein itsekeskeisiä ja vähän omahyväisiäkin) eikä silti menettänyt lempeyttään, empaattisuuttaan ja nöyryyttään.
Martin Luther King, Rosa Parks, Nelson Mandela, Audrey Hepburn
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:12"]
Heräsi todella mielenkiinto, kuinka yhden lauseen kommenteista saadaan syvällistä sisältöä, itseltäni syntyisi vain joku luettelo näistä.
[/quote]
Kyllä sitä voi kirjoittaa paljonkin pienen asian ympärille, vaikka oma näkemyksensä ihailtavasta henkilöstä ja maustaa omalla kannalla asiaan. Pohdintaa siitä, ketä ihaillaan ja miksi.. jne jne.
-AP
Emma Watsoniaä
Olen hänen kanssaan samanikäinen ja silloin kun Harry Potter-leffat tulivat, niin "ihastuin" häneen. :D ja olen fanittanut häntä siitä asti.
Emma on persoonallisen kaunis ja hänellä on makea ääni :D ja nauru.
Ja yksi harvoista ex-lapsitähdistä joka ei ole seonnut, vaan keskittyy myös opiskelemaan ja tekee muutenkin järkeviä ratkaisuja.