Face-kavereiden jutut tylsiä - valitettavasti
Kommentit (7)
Älä sitten lue äläkä kommentoi tai tykkäile. Jos haluat mielenkiintoisempia juttuja feediisii, liity mielenkiintoisia aiheita käsitteleviin ryhmiin.
Ja tokihan postailet itsekin juuri sellaisia juttuja kuin haluaisit muiltakin lukea? Inspiroisit samalla kavereitakin kertomaan niitä mielenkiintoisia puolia elämästään.
Pistin välit poikki kun kaveri ei edes yhtään voi ihailla Sanna Marinia
Mulla tulee nykyään kavereilta suurilta osin vaan juttuja lapsista (joista voin tykätäkin) ja kuvia lapsista (en tykkää). Lapsien kuvat netissä on nou nou. Tullut vastaan jopa alastonkuvia.
Saman olen huomannut. Ei varmaan minunkaan jutut kiinnosta muita.
Itse poistin koko tunnuksen ja tein kokonaan uuden. En hyväksy kaveriksi ketään ja jätin sukunimen laittamatta. Onneksi mulla on aika yleiset nimet, joten nimeni on tyyliä "Maija Helena", joita löytyy Suomesta satoja. Olen siellä ryhmissä ja en anna itsestäni mitään tunnistettavaa. Valitettavasti nykyään kaikki ryhmät on facebookissa, joten leivontaohjeiden yms. takia olen siellä vielä. Ei ole enää foorumeita, kaipaan vanhan ajan harrastusfoorumeita, mutta lähes kaikki on kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Pistin välit poikki kun kaveri ei edes yhtään voi ihailla Sanna Marinia
Tahalleen ärsyttää, välit vaan poikki tuollaisiin
Juuri ajattelin ihan samaa!
Ollaan erkaannuttu entisen hyvän ystävän kanssa ihan kamalasti enkä enää edes halua takaisin hänen ystäväkseen.