Teemu Selänne on kyllllllä niiiiin pantava!
Kommentit (14)
Jos juoruihin on uskomista, niin monihan sitä on päässyt panemaan.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:19"]
Teemu ei sinusta välitä.
[/quote]
Hys, antaa mamman haaveilla.
Ei kiitos, en ole koskaan pitänyt hänestä. En ymmärrä, mikä hänessä on ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:24"]
Ei kiitos, en ole koskaan pitänyt hänestä. En ymmärrä, mikä hänessä on ihanaa.
[/quote]
Samoin. Olen aina pitänyt häntä ihmis-Karvisena.
On vain kaksi julkkista joita suostuisin panemaan, toinen on Teemu ja toinen on Samuli Edelmann. Jatkan haaveilua.... :D
Hyi, yöks. Kyllä sitä on pantukin. Yleinen kiertopalkinto ja jakorasia jo nuoresta asti. Kaikki sitä on jyystäny. Hyi hvtti, melkoinen bakteeripesä. Ajatelkaa sit, kun sen lerssi on suussa, et missä kaikissa paikoissa se sitä on uittanut. Yök, yök.
Onko Teemussa sitä turkulaista miestä, syntynyt Turussa, isä turkulainen ja samoin äiti? Mene ja tiedä, ei ole mun makuuni, mutta Turussa kyllä paremman näköisiä miehiä kuin muualla.
Tositoimissa ei tavallista perusjamppaa kummempi.
Eikä ole kovin vaikeaa saada "Sirpalta lainaan" ;) riittää että lainaaja on tarpeeksi hyvännäköinen (mielellään mallitasoa kuten itse olen), nuori ja hoikka.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:48"]
Tositoimissa ei tavallista perusjamppaa kummempi.
Eikä ole kovin vaikeaa saada "Sirpalta lainaan" ;) riittää että lainaaja on tarpeeksi hyvännäköinen (mielellään mallitasoa kuten itse olen), nuori ja hoikka.
[/quote]
Aaaah, oon niin kade. Ei varmaan toimissaan ookkaan kummempi, mutta siinä on se hottis-lisä, joka kyllä kiihottaisi!
Eikä ole, rollaatorin se tonne kaukaloon tarvis. Johan se nähtiin kun ei edes kokonaista erää jaksanut.
Eikai sitä Sirpalta tartte kysyä.