Kyllä taas hävetti ravintelissa mies löysi jostain maskin ja laittoi sen ja huusi että katsokaa kaikki olen maskipelle
Kommentit (36)
Onko miehesi saanut tuollaisia huutokohtauksia aiemminkin?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi saanut tuollaisia huutokohtauksia aiemminkin?
Kerran juoksi pihalle ja teki suhisevia katoja ilman paitaa ja huusi kun jäi kiinni lapon katsomisesta.
Onko hyppypotkija käynyt ravintelissa viime aikoina?
Ottiko ensin kevyttä alkulämpöä puukengät jalassa ennen tuota hässäkkää.
Jes! Pitkästä aikaa vähän hässäkkää :)
Mä oon vähän rakastunut tähän hässäkkämieheen. Ei olis tylsää hetkeä.
Siis löysi likaisen toisen käyttämän maskin jostain ja laittoi kasvoilleen? Vai oma.
muistiko tehdä karatepotkuja, kuten yleensä hänellä on tapana tehdä?
Ihana mies. Minun nyt on tuollainen lapatossu: se ei uskalla ravintolassa edes valittaa jos haarukka ja veitsi ei ole samaa mallia. Siis eripariset. "Kyllä näillä nyt syödä pystyy, ei ole iso juttu..."
Itseäni niin ottaa päähän tommonen. Ei ravintolaan mennä syömään joillain jämävehkeillä.
Sinun mies sentään kuulostaa siltä, että se ottaa rakentavasti - ja rohkeastii - kantaa yhteiskunnallisiin kipupisteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies. Minun nyt on tuollainen lapatossu: se ei uskalla ravintolassa edes valittaa jos haarukka ja veitsi ei ole samaa mallia. Siis eripariset. "Kyllä näillä nyt syödä pystyy, ei ole iso juttu..."
Itseäni niin ottaa päähän tommonen. Ei ravintolaan mennä syömään joillain jämävehkeillä.
Sinun mies sentään kuulostaa siltä, että se ottaa rakentavasti - ja rohkeastii - kantaa yhteiskunnallisiin kipupisteisiin.
Miehesihän on fiksu. Voisi käydä niin että ravintolan henkilökunta tekisi itsarin niin kuin Monty Pythonin sketsissä.
Tuon jälkeen alkkomahooli varmasti maistui!