Onko normaalia oksentaa viidestä lonkerosta`?
Eilen illalla nautin muutaman lonkeron ja juomat tökkivät hiukan jo alussa, mutta sitten menivät hyvällä halulla alas. Kuitenkin jonkin ajan kuluttua tuli todella paha olo ja oksensin yllättäen. En ole koskaan aikaisemmin oksentanut tuollaisesta alkoholimäärästä. Eikä kännien vetäminen edes kuulu tapoihini. Olin ehkä syönyt hieman huonosti päivällä enkä juonut kauheasti esim. vettä. Mikähän elimistössäni on vialla? Mitään vatsatautia en usko olevan, koska maha ei ole sekaisin tai kipeä millään tavalla.
Kommentit (27)
Onko mitään vinkkejä, jos uskallan vielä kokeilla juoda kohtuullisesti lonkeroa, miten tuon huonon olon voisi välttää? Syödä enemmän, juoda vettä pohjille, jotain muuta? Pidän kuitenkin lonkeron mausta, niin joskus satunnaisesti voisi yrittää ottaa yhden kaksi.
ap
Itselläni nykyään lonkerot aiheuttaa niin pahaa närästystä, että ihan sattuu ja todellakin oksennus tulisi, jos useamman joisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään vinkkejä, jos uskallan vielä kokeilla juoda kohtuullisesti lonkeroa, miten tuon huonon olon voisi välttää? Syödä enemmän, juoda vettä pohjille, jotain muuta? Pidän kuitenkin lonkeron mausta, niin joskus satunnaisesti voisi yrittää ottaa yhden kaksi.
ap
Syö ensin, muista hörpätä välillä vettä, juo rauhalliseen tahtiin lonkeroa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Syö ensin, muista hörpätä välillä vettä, juo rauhalliseen tahtiin lonkeroa..
Testasin eilen juoda yhden lonkeron noudattaen neuvojasi, eikä tullut huonoa oloa! Ei edes alkanut tökkimään missään vaiheessa. Toimi ainakin tältä erää.
ap
Mulla lonkero on ainut alkoholijuoma, joka aiheuttaa pieninäkin määrinä huonoa oloa ja oksentamista. Ja sanotaanko, että toleranssit on suht korkealla, eikä mulla muuten ole mitään maha/suolistovaivoja. En tajua, mikä siinä tekee ton reaktion...
Lonkerosta tulee minulle huono olo, sen takia en sitä enää juokaan. Mutta onhan tuossa alkoholiakin aikalailla.