Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasapainon säilyttämiseksi: Kurjin kesämuistosi?

Vierailija
25.07.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan kyläilemään odottaen täyspalvelua joka tavalla. Rajattomat, meluavat lapset. Ja oikeastaan koko ajan sielua korventaa se, että tietää kokemuksesta, että vastavierailua ei edes ehdoteta, ja jos itse yrittää kylään tunkea, koskaan ei käy. ja jos käy, niin keksikahville pääsee... jos itse vie keksit...

Vierailija
2/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoituimme isossa huoneessa yhdessä ja kun " nukuin" , kuulin muiden tyttöjen puhuvan minusta ikäviä juttuja. Sairastuin muistaakseni seuraavana päivänä tai sitä seuraavana ja äiti tuli hakemaan kotiin. Sairaus taisi vielä olla vesirokko tai vastaava niin etten ihan voinut sitä psykosomatisoida, vaan sattuma oli kerrankin puolellani. Ei varmaan olisi haettu jos olisin vaan arkuuttani valitellut, että muut eivät tykkää musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus-/ripulitauti vessattomassa veneessä ei ollut kovin hauskaa, YÖK!

Vierailija
4/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat matkivat erään ohjaajan ääntä ja täten tulin päästäneeksi heidät huoneeseen, vaikka olin vaihtamassa vaatteita. He sitten kommentoivat ja käpläsivät minua. Sitten he lähtivät vihdoin menemään ja minä sain astmakohtauksen. Olin 11v ja ne pojat tais olla 13v.

Vierailija
5/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-liian humalassa festareilla eli ensiapupisteeseen päätyminen ja sieltä raahautuminen hotelliin, kun jalat ei kanna eikä saa taksia mistään.

-toisella kertaa liian seis hotellissa yksin ja tunne siitä, että kuolee.

eli siiis liittyy aina nautintoaineisiin. En toivo kellekään.

Vierailija
6/6 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa elämääni vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän