Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaista hyppyrinenää pidetään rumana?

Vierailija
31.10.2020 |

Sehän on söpö. Sellainen kuin esim. Katri Kulmunilla.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalaisilla hyppyrinenä? Kellään minun tutullani ei ole sellaista. Olisiko se yleisempi joillain tietyillä paikkakunnilla?

Itä- ja Pohjois-Suomessa. Mun anoppini on Koillismaalta ja hänellä ja hänen koko suvullaan on. Mun vaimo on onneksi perinyt naamavärkin isältään, samoin meidän pojallammekaan ei ole hyppyrinenää.

Vierailija
82/85 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamela Anderssonkin ollut Itä-Suomesta sukujuuriltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.aljabri.com/blog/case-analysis-recessed-versus-forward-faces/

Tuollainen terve lievä hyppyrinenä on juuri täydellinen. Kertoo mm. hyvästä leukojen kasvusta.

Kertoo kyllä ruston kasvusta nenänpäässä. Jos nenänpäässä ei ole rustoa, nenä ei lähde pystynenäksi. Mitä isompi rusto ylöspäin, sitä isompi hyppyri. 

Suomalaisilla on aika pienet nenänvarret. Jos leikkisin, ettei minulla olisi nenänpäässä olevaa rustoa, joka "avaa sieraimet", en saisi happea juuri lainkaan, koska sieraimet jäisivät olemattomiksi, jos olisi vain pieni nenänvarsi ja sen kokoa vastaava nenän alaosa. 

Vierailija
84/85 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nessut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalaisilla hyppyrinenä? Kellään minun tutullani ei ole sellaista. Olisiko se yleisempi joillain tietyillä paikkakunnilla?

Kun mietin että kenellä julkkiksella voisi olla hyppyrinenä mieleen tuli Katri-Helena. Mutta eihän hänellä kuvien perusteella sitä olekaa. Onko suomalaisten hyppyrinenä myytti?

Minulla oli ns. aatelisnenä ja se oli ihan ok. Kävin kuitenkin jossain vaiheessa kirurgilla ja halusin sen suoraksi. Siis vain muutama milli pois. Kirurgi veti kuitenkin reippaasti ja sai aikaan järkyttävän pottunokan. Tämä tapahtui ulkomailla eri mantereella.

Ai hyppyri/possunenä on aatelisnenä?

Os se ainakin juutalaisten klyyvareihin verrattuna parempi?

Aatelisnenä on suora ja ohut nenä. Ei ole suomalainen possunenä tai juutalaisten koukkunenä.

Kun puhutaan sivuprofiilista katsoen, niin eikös aatelisnenässä ole sellainen pieni kumpare siinä keskikohtaa vartta?

Ei siis kotkannokka, joka taas on kyömy. Ja ehkä suorakin on aatelinen, mutta ainakin olen ymmärtänyt aatelisen just semmoisena keskikyömynä.

Hyppyri taas on kuin hyppyri sivulta katsoen. Pottunokassa on pää pyöreä kuin peruna.

Joo, oli just sellainen pieni kumpare, ei kyömy. Ja halusin vaan sen pois, ihan mitätön juttu. Nyt on sit varsinainen hyppyrien hyppyri 🥴 ja se idioottikirurgi nosti vielä nenänpään rustoa.

Vierailija
85/85 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se lusikkanenä on?