APUA!kellään lähes oireeton alkuraskaus!
onko kellään alkuraskaus ollut lähes oireeton!?!?
menossa 4+4 (noin), eikä oireita lähes ollenkaan! Aluksi oli hieman kuvotusta ja virtsaamisen tarve lisäintyi vähintään tuplasti ja armoton väsy ollut sekä alamahan nipistelyä ja alaselkä " jomotuksia" .
Nyt sitten eipä juuri mitään ole tänään ollutkaan, ja kauhea epätoivo/suru/pelko meinaa tulla väistämättä päälle.
Kellään samanlaista?
nimim. avuton
Kommentit (11)
Minulla on tämän raskauden alku ollut lähes täysin oireeton!
Oireina oli ainoastaan tunne, että NYT menkat alkaa, siis samanlainen mahakipu.. silloin tällöin aaltoillen. Aina piti mennä vessaan tarkistamaan, että joko punaista tulee.
Muuten ei mitään oireita. Ei mitään.
Olin lähes täysin varma, että kyseessä on tuulimuna.
Olin siitä niin varma, että aidosi hämmästyin kun näin np-ultrassa rv 11+2 liikkuvan sikiön!! Hämmästykseni muuttui onnen sekaiseksi itkuksi, olin jo niin valmistautunut kuulemaan huonoja uutisia.
Eniten huoltani lisäsi se, että kaikissa kolmessa aikaisemmassa raskaudessani olen voinut heti menkkojen poisjäännin jälkeen todella pahoin, ja sitä oksentelua on riittänyt aina lähes puoliväliin raskautta.
No, nyt mulla on menossa rv 19, ainut oire raskaudesta on vain vauvan liikkeet ja kasvanut masu.
Ehdin sitä ääneen jupisemaan että " olisi nyt edes vähän paha olo tai jotain.." Kolmannella kuulla alkoivat pahoinvoinnit ja oksensin muutaman kuukauden ja olin todella kipeänä ympäri vuorokauden. Yleensä kolmannella kuulemma helpottaa pahoinvoinnit, mulla kävi toisin.
kiitos vastauksista!ihanaa kuulla että muitakin joilla ollut oireeton/lähes oireeton tai edes niukasti oireita!
Olen niin peloissani, kauan olemme tätä pientä odottaneet, enkä toivo mitään muuta kun että " matkassa mukana pysyis" !Vielä pitäisi ainakin pari kolme viikkoa odottaa että ensimmäiseen ultraan pääsisi katsastamaan tilanteen, ette onko siellä kohdussa ketään ja voimmeko todellakin todeta että odotamme lasta. Odottavan aika vaan on niin pirun pitkä ja malttamoton!
LISÄÄ KOKEMUKSIA!!! =D
Eilen kuitenkin ultrassa taas todettiin, että kyllä siellä elämää on =)
Ei kaikilla niitä oireita ole, minulla vasta loppuraskaudessa alkoivat liitoskivut yms. vaivaamaan ja saan kyllä olla ihan tyytyväinen.
Tiedän kyllä, että varsinkin lasta odottavan aika on pitkä =)
ei kipuja missään, muualla kun synnytyssalissa. Ei kuvotusta, ei mitään.
Ja en ole kyllä älynnyt siitä huolestua. Neuvolassakin sanoivat vaan, että ole onnellinen ja nauti helposta raskaudesta.
Rv 34 ja ei vaivan vaivaa
Odota vielä pari viikkoa, kyllä niitä sitten voi alkaa tulla. :)
mun yksi raskaus meni niin että kerran huimasi.
Mulla oli lähes oireeton raskaus synnytyssaliin asti :) En oksentanut, ei nipistellyt mistään, eikä hormonit laittaneet naista sekaisin. Tai en ainakaan tajunnut laittaa mielen oikkuja raskauden piikkiin. Alkuvaiheessa hajuaisti oli herkempi esim. kahville ja tupakansavulle. Rinnat tuntuivat " pinkeiltä" . Kunnon oire oli kasvava vatsa, joka sekin antoi odottaa itseään puoliväliin raskautta.
Kannatasko testata? Imetän kyllä tosin. vauva 9kk. nyt parine päivänä hiukka kuvottanut, oikealla alamahassa vähän nipistelee. muita oireita ei ole. Tuleeko siis tissit kipeeksi vaikka imettä vielä jos odottaa? Maidon tulomäärä on trplaantunut. kokoajan on ihan täynnä.
mulla oli vähempi oireita, rinnat kyllä kipeyty, mutta niin tekee vaikka kuukautiset olis tulossa. Koko raskaus oli helppo ja tyttö terve taapero.