Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjettömin rakennusratkaisu: kylpyhuone toisessa rakennuksessa

Vierailija
31.10.2020 |

https://www.etuovi.com/kohde/686632?haku=M1549264349

Kenen mielestä on kiva ratkaisu, että kylpyhuone on viereisessä rakennuksessa ja sinne joutuu menemään ulkokautta? Tuossa näyttää vielä olevan naapurit lähellä, joten he voivat sitten kytätä miten usein käytte suihkussa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiva, tykkäisin tuollaisesta ratkaisusta. Tuo vaan näköjään tekee sen, ettei talossa ole muuria ja tulisijaa ollenkaan. Olisi mulle iso miinus asuntoa etsiessä.

Vähän ohis, mutta nuo 70-80-luvun tiiliverhoilut on vaan rumia... 🙈 Onneksi on tultu takaisin puuverhoiluihin ja rappauksiin.

Vierailija
22/23 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kivan näköinen talo. hassuja hurmaavia sisustusesineitä siellä - jotka ei tietenkään kuulu kauppaan - mutta tulee heti mieleen, että vanhempi pariskunta siellä on asustellut. Siisti näköistä.

piti vaan katsoa karttaa että missä tää on, asun kaukana pääkaupunkiseudusta niin ei käy mulle, mut herää kysymys: miksi helsinkiläiset ei ostele tällaisia ja kulje niilä hyvillä julkisilla sinne mölykeskustaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan kivan näköinen talo. hassuja hurmaavia sisustusesineitä siellä - jotka ei tietenkään kuulu kauppaan - mutta tulee heti mieleen, että vanhempi pariskunta siellä on asustellut. Siisti näköistä.

piti vaan katsoa karttaa että missä tää on, asun kaukana pääkaupunkiseudusta niin ei käy mulle, mut herää kysymys: miksi helsinkiläiset ei ostele tällaisia ja kulje niilä hyvillä julkisilla sinne mölykeskustaan?

Ei tuolta mitenkään hyvin pääse julkisilla stadiin. Omalla autolla kyllä helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä