Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vegaanituttava suuttui?

Vierailija
31.10.2020 |

Tilanne on tämä. Vegaanituttavani aiheuttaa minulle emäntä päänvaivaa, kun hän tulee kylään. Yritän aina ihan tosissani tarjota hänelle sopivaa syötävää. Viime kerralla ruoassa oli mukana kermaviiliä, joten hän ei syönyt sitten mitään. En tehnyt asiaa tahallani, en vain muistanut ja pahoittelin. Hedelmät ja leipä eivät kelvanneet.
Nyt sitten menin hänelle kylään. Tarjolla oli ruokia, joissa kaikissa oli sipulia tai erilaisia papuja. Minä taas en voi niitä syödä (ibs). Hän suuttui, kun muka kostin viime kertaisen! Mitä ihmettä, hän siis vaatii erityiskohtelua, mutta ei itse ymmärrä vastavuoroisesti olla hyvä emäntä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää se, että miten joku ihan oikeasti jaksaa vielä vuonna 2020 keksiä toinen toistaan kuluneempia vegaaniprovoja.

Eniten ihmetyttää se, että miten joku ihan oikeasti jaksaa vielä vuonna 2020 olla vegaani ja tehdä elämästään siten vaikeampaa, kuin mitä sen tarvitsisi olla. Alkaisi sekasyöjäksi, niin poistuisi moni murhe ja päänvaiva kertaheitolla.

Vierailija
42/46 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tule kauramaitoa ikinä ostamaan, kun paljastui, että koko bisnes perustuu pelkkään propagandanviljelyyn.

Ja maito vielä enemmän! Mutta onneksi sen enempää maito kuin kaurakaan ei ole välttämätön ruoka-aine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nammm... hirven sisäfilettä pannulle. Lisukkeeksi kermaisia valkosipuliperunoita.

Ei onnistu vegenä, valitan. Näillä mennään.

Vierailija
44/46 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tuo aika v*ttumaisesti tehty. Että sovitaan syömisestä toisen luona eikä kerrota emännälle/isännälle ruokarajoitteista. Papuja nyt ei ehkä yleensä löydy joka paikasta, mutta sipulia käytetään monissa ruoissa.

Vierailija
45/46 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ruualla pelaamiset on ylipäätään osoitus etuoikeuksista.  Tällä hetkellä asuinmaassani vegaanius on todella elitististä, sillä monella ei valitettavasti ole varaa edes perusruokaan. Laittaa kyllä kermaviilivalitukset perspektiiviin, vaikka "muualla on asiat huonommin" -argumenttia ei käyttäisikään.

Vierailija
46/46 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka helevatun tyhymä olet, että laitat vegaanin tarjottaviin kermaviiliä?!

Sillekin on kauraversio, äly hoi.

Ei kyllä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan