Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehetkin värjää tukkansa?

Vierailija
12.02.2014 |

Ja noi kaljuiksi leikatut on kanssa ihan hirveitä. Ei tee mitään, jos miehellä vain vähän lyhyttä tukkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä värjätty tukka miehellä. Ja harvemmin se edes sopii. 

Vierailija
2/5 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei. Samaa lajia ne on kuin naisetkin. Ei kai kaikki naisetkaan värjää niin että se kauas näkyy, "oho, tuo on VÄRJÄNNYT!".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin tukka harmaantuu aikasin, luulee itseään vanhaksi

Vierailija
4/5 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samoista syistä kuin naisetkin. Eli hyvin erilaisista syistä. Jotkut haluaa edustaa tiettyä tyyliä, vaikka goottimaista. Jotkut haluaa olla erikoisia. Jotkut haluaa peittää harmaita. JOtkut haluaa kokeilla, olisivatko komeampia vaikka vaaleilla raidoilla tai tummina. 

Olen itse it-alalla, ja meillä töissä monet miehet värjää hiuksia. Itse tykkään siitä, jotenkin antaa särmää usein muuten ihan hissukan oloisille miehille. Meillä löytyy nörteiltä niin mustaa poninhäntätukkaa kuin nelikymppiseltä kauluspaitakonsultilta violetinruskeaa tukkaa. Ja aika erikoista hiusmuotia muutenkin. Minä kyllä tykkään :) 

Vierailija
5/5 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oma sävy ei välttämättä aina ole se imartevin. Sen takia minäkin sitä värjään, että sopisi silmien ja ihonsävyyn paremmin. Ja ennemmin ajaa kokonaan kaljuksi, kun jättää sellaisen monta vuotta vanhentavan pälvikaljun loistamaan.