Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te luette tyyli/lifestyleblogeja? En käsitä teitä.

Vierailija
12.02.2014 |

Miksi teitä kiinnostaa lukea jonkun ylläpitämää blogia perustuen siihen, mitä hän pukee päälleen tai mitä meikkiä hän käyttää? Miksi te jaksatte välittää jonkun elämäntyylistä ja ostoksista tuon taivaallista? Mitä kiinnostavaa on siinä, että joku kotiäiti maalasi lautalattiansa, osti lapselleen kumisaappaat ja juo uutuusteetä? Tai siinä, että lapseton kävi ulkomaanmatkalla ja osti sieltä itselleen bikinit?

Eikö teille oma elämä riitä vai missä mättää?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luetko koskaan naistenlehtiä, tai sisustuslehtiä? On vähän rinnastettavissa siihen. Viihdettähän ne ovat, ei sen ihmeempää.

Vierailija
2/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 20:48"]

No luetko koskaan naistenlehtiä, tai sisustuslehtiä? On vähän rinnastettavissa siihen. Viihdettähän ne ovat, ei sen ihmeempää.

[/quote]

No en. Miksi lukisin?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 20:48"]

[/quote]

No en. Miksi lukisin?

-ap

Vierailija
4/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmiset on erilaisia, toisia kiinnostaa erilaiset asiat kuin toisia, ei siinä sen ihmeellisempää. Joskus olen vaikka katsonut että onpas kiva mekko, mistähän on ostanut ja saattanut itse käydä ostamassa samanlaisen. Tai sitten en. Eräänlaista viihdettä tosiaan.

Vierailija
5/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että ainakin kolme naista käyvät palstalla lukemassa blogeja vain siksi että saavat tulla sitten vauvapalstalle haukkumaan bloggaajia näin "säälittävä raukka/reppana" ja "pyrkyri!" Oikeasti nämä naiset ovat tälläisiä ihmisiä 1. Lesboksi kääntynyt nelikymppinen akka jonka elämä pyörii huumeiden ja koirien ympärillä 2. Tytär joka käyttää samalla tavalla ja ei poistu juurikaan kotinsa ulkopuolelle 3. On parikymppinen nainen joka on entinen kaverini, hän on kateellinen muille naisille ja hänestä tuntuu että kaikki toisten elämässä tapahtuvat asiat (avioliitot, lapset, matkat, hankinnat jne.) ovat "pois" häneltä itseltään.

Vierailija
6/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 20:38"]

Miksi teitä kiinnostaa lukea jonkun ylläpitämää blogia perustuen siihen, mitä hän pukee päälleen tai mitä meikkiä hän käyttää? Miksi te jaksatte välittää jonkun elämäntyylistä ja ostoksista tuon taivaallista? Mitä kiinnostavaa on siinä, että joku kotiäiti maalasi lautalattiansa, osti lapselleen kumisaappaat ja juo uutuusteetä? Tai siinä, että lapseton kävi ulkomaanmatkalla ja osti sieltä itselleen bikinit?

Eikö teille oma elämä riitä vai missä mättää?

[/quote]

Eikö sulla ole omaa elämää, kun tuommoisista jaksat täällä vaahdota? Sitäpaitsi, onko se SULTA jotenkin pois, jos joku lukee jotain muoti/lifestyleblogia? Olet surullinen tapaus.

Vierailija
7/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eihän sullakaan sitten ole elämää, kun täällä notkut ja jaksat rasittua muiden mielenkiinnon kohteista!

Ja sori, en lue näitä blogeja, en juuri mitään, paitsi tyttäreni ja hänen kaverinsa blogia, joten ei ole oma lehmä ojassa.

MIKÄ tai MITKÄ asiat sua kiinnostaa?

Vierailija
8/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen sen takia, että jos vaikka saisinkin inspiraation päivittää vaatekaappiani, löytäisin uusia sisustusideoita, ruokaohjeita, luksusta arkeen yms. 

Vierailija
9/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen minäkin ihmetellyt. En myöskään lue mitään naistenlehtiä enkä katso tv:tä, koska niissä ei vaan yksinkertaisesti ole yhtään mitään sisältöä, mikä kiinnostaisi tai antaisi mun elämään mitään lisäarvoa. Enemmänkin tuntuu, että syövyttää vaan aivot ja tekee tyhmäksi passiiviseksi lampaaksi. Mutta kai sitä sitten jotkut saa jotain iloa ja tyydytystä mielelleen noistakin.

Vierailija
10/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla ei ole paljon tuttavia, joten on ihan kiva seurata jonkun elämää ja saada kirjavinkkejä ja hiustenlaittovinkkejä ja sen sellaista. Luen tosin esim. vintage-aiheisia blogeja enkä niitä suosituimpia suomalaisblogeja.

Vierailija
11/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunsiskoja <3 Mutta ehkä meitä on tosiaan enemmänkin. Nämä jutut vaan on nyt pinnalla.

Vierailija
12/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunsiskoja <3 Mutta ehkä meitä on tosiaan enemmänkin. Nämä jutut vaan on nyt pinnalla.

Vierailija
13/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 21:00"]

Luen sen takia, että jos vaikka saisinkin inspiraation päivittää vaatekaappiani, löytäisin uusia sisustusideoita, ruokaohjeita, luksusta arkeen yms. 

[/quote]

Mutta sitten palstailette???

Blogit viel on ihan ok kamaa verrattuna tähän palstaan...

Sori, en lue blogeja, mutta täällä käyn, joten oletan, että blogit ovat fiksumpaa ajanvietettä... Palstalta lukeamani perusteella.

Vierailija
15/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 21:01"]Samaa olen minäkin ihmetellyt. En myöskään lue mitään naistenlehtiä enkä katso tv:tä, koska niissä ei vaan yksinkertaisesti ole yhtään mitään sisältöä, mikä kiinnostaisi tai antaisi mun elämään mitään lisäarvoa. Enemmänkin tuntuu, että syövyttää vaan aivot ja tekee tyhmäksi passiiviseksi lampaaksi. Mutta kai sitä sitten jotkut saa jotain iloa ja tyydytystä mielelleen noistakin.

[/quote]

Kyllä, osuit naulan kantaan. Olen tyhmä, passiivinen lammas koska luen naistenlehtiä.

Mistä teitä oikein sikiää?

Vierailija
16/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama rehellinen ja asiallinen vastaus on tullut. Ja sitten on näitä lyllyviä, omaa viestiään peukuttavia "ite oot tyhmä" -tapauksia jotka suuttuvat siitä, että heidän viihteensä asetetaan kyseenalaiseksi. Ei itsetunto kestä?

Kelaapa sitä, että kysyin, miksi luette tyyliblogeja, ja joku vetää uskomattomat herneet nenään :)

Oma viihteeni on kirjallisuus, some, uhreilu, elokuvat.. Ja kyllä olen tyylikäs ja kotini on sisustettu huolella. En tarvitse muiden elämää siihen päälle vaan keskityn ystäviini.

Vierailija
17/31 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama rehellinen ja asiallinen vastaus on tullut. Ja sitten on näitä lyllyviä, omaa viestiään peukuttavia "ite oot tyhmä" -tapauksia jotka suuttuvat siitä, että heidän viihteensä asetetaan kyseenalaiseksi. Ei itsetunto kestä?

Kelaapa sitä, että kysyin, miksi luette tyyliblogeja, ja joku vetää uskomattomat herneet nenään :)

Oma viihteeni on kirjallisuus, some, uhreilu, elokuvat.. Ja kyllä olen tyylikäs ja kotini on sisustettu huolella. En tarvitse muiden elämää siihen päälle vaan keskityn ystäviini.

Vierailija
18/31 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 21:13"]

[/quote]

Sen sijaan, että olisit jäänyt odottamaan vastauksia ja keskustelemaan aiheesta, ryhdyitkin syyllistämään ja mollaamaan näitä ihmisiä.

[/quote]

Komppi tälle. Mullekin tuli ap:n aloituksesta mieleen, ettei sitä oikeesti kiinnostanu yhtään tietää miksi ihmiset seuraa blogeja. Se vaan halus korostaa omaa erinomaisuuttaan ja haukkui muita.

[/quote]

Kysymyksen muotoon asetettu moite. Eihän tuohon voi järkevästi edes vastata. "Koska haluan tietää millaisia vaatteita minun täytyy tänä syksynä käyttää!! Daa??"

t.ap

[/quote]

Ahaa. Että ihan moite. Katsot siis oikeudeksesi moittia täällä muita ihmisiä ja jos nämä sitten puolustautuvat, ihmettelet, että miksi vetävät herneet nenäänsä. 

[/quote]

Ehkä halusin kokeilla, josko oikeasti joku osaisi selittää paremmin. Mutta joo, juuri näin.

Visuaalinen tarkoittaa muuten yhtä kuin ulkonäkökeskeinen.

[/quote]

"Visuaalinen tarkoittaa muuten yhtä kuin ulkonäkökeskeinen". Kenelle tarkkaan ottaen suuntasit tämän kommentin? Ja miksi, mihin se liittyi?

Vierailija
19/31 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 21:01"]Samaa olen minäkin ihmetellyt. En myöskään lue mitään naistenlehtiä enkä katso tv:tä, koska niissä ei vaan yksinkertaisesti ole yhtään mitään sisältöä, mikä kiinnostaisi tai antaisi mun elämään mitään lisäarvoa. Enemmänkin tuntuu, että syövyttää vaan aivot ja tekee tyhmäksi passiiviseksi lampaaksi. Mutta kai sitä sitten jotkut saa jotain iloa ja tyydytystä mielelleen noistakin.

[/quote]

Kyllä, osuit naulan kantaan. Olen tyhmä, passiivinen lammas koska luen naistenlehtiä.

Mistä teitä oikein sikiää?

[/quote]

Joo niin olet.

Vierailija
20/31 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 18:57"]

[/quote]

Sen sijaan, että olisit jäänyt odottamaan vastauksia ja keskustelemaan aiheesta, ryhdyitkin syyllistämään ja mollaamaan näitä ihmisiä.

[/quote]

Komppi tälle. Mullekin tuli ap:n aloituksesta mieleen, ettei sitä oikeesti kiinnostanu yhtään tietää miksi ihmiset seuraa blogeja. Se vaan halus korostaa omaa erinomaisuuttaan ja haukkui muita.

[/quote]

Kysymyksen muotoon asetettu moite. Eihän tuohon voi järkevästi edes vastata. "Koska haluan tietää millaisia vaatteita minun täytyy tänä syksynä käyttää!! Daa??"

t.ap

[/quote]

Ahaa. Että ihan moite. Katsot siis oikeudeksesi moittia täällä muita ihmisiä ja jos nämä sitten puolustautuvat, ihmettelet, että miksi vetävät herneet nenäänsä. 

[/quote]

Ehkä halusin kokeilla, josko oikeasti joku osaisi selittää paremmin. Mutta joo, juuri näin.

Visuaalinen tarkoittaa muuten yhtä kuin ulkonäkökeskeinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme