Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho, mitä tuli hankittua... Käytättekö te muut topattuja bikinin yläosia??

Vierailija
12.02.2014 |

Oli kiire ostaa jotain ranta-/uimavaatetta talvilomaa varten tai oikeastaan etsin kokouimapukua, mutta ei ollut aikaa kierrellä kauppoja. Lindexistä sitten löysin aletangosta bikinin ylä- ja alaosat, jotka sopivat suht hyvin yhteen eikä ollut paha hintakaan. Olen nyt vain vähän ihmeissäni, kehtaanko sittenkään käyttää sellaista yläosaa, joka suurentaa kuppikokoa varmaan ainakin kaksi numeroa, jos ei enemmänkin. Muoto on vielä oikein pyöreä. Käytetäänkö sellaisia ihan yleisesti? Tai käytättekö itse?

Voin ehkä vielä siellä kohteessa katsoa tarjontaa, mutta täällä kotona en ehdi enää kauppoihin. Vanhat uima-asuni ovat unohtuneet mökille, koska en ikinä käy uimahalleissa tai rannalla täällä kaupungissa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on topattu tai push-up-tyyppinen yläosa, muunlaisia en osaisi käyttääkään.

Vierailija
2/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:34"]

Minulla on topattu tai push-up-tyyppinen yläosa, muunlaisia en osaisi käyttääkään.

[/quote]

Se mun ostama yläosa ei ole mielestäni push up, vaan se on sellainen paksu kupu rinnan ympärillä. Tai siis kaksi kupua :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muuta käytäkkään kuin topattuja. Tissit on kokoa aa/a 80

Vierailija
4/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tollasia topattuja kupuja ne on nykyään. Mä oon ajatellut, että se toppaus estää nännien näkymisen läpi. Eihän se kuitenkaan mitenkään isonna rintoja, joten tuskin siksi on...

Vierailija
5/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on topatut, vaikka olen isorintainen, mutta siitä syystä, että topatuissa rinnat näyttävät paremmilta kuin ilman toppausta. Mun rinnat eivät ole sellaiset isohkot ja terhakat, vaan isohkot ja löysät ja riippuvat, ne toppaukset tekee sen, että näyttävät hyviltä. Tosin ei ne mun rintoja juurikaan suurenna, malli vaan muuttuu hyväksi.

Vierailija
6/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän todellakin, olen täysin lauta.

Vierailija
7/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Ainoa haitta että ne toppaukset kuivuu tosi hitaasti. Saa aina puristella enimmät vedet yläosasta kun nousee vedestä. Mies aina tarjoutuu avuksi kun puristelen tissejä rannoilla, toistaiseksi olen litistellyt itse.

Vierailija
8/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on sellaiset! Omistan tosin niin pienet rinnat, etteivät näytä luonnottomilta palloilta niissäkään. Ostin vähän sopusuhtauttamaan vartaloani.

Vierailija
9/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en sitten näytä miltään kummajaiselta, jos ja kun muutkin sellaisia hökötyksiä käyttävät. Vähän vähempikin toppaus ja kohotus olisi riittänyt, mutta nyt on sitten kunnon kurvit oikeilla paikoillaan. Ja sekin etu on, että kukaan ei ehkä huomaa muhkuraisia reisiäni, kun on valtavat pallot rintojen kohdalla..

ap

Vierailija
10/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käyttääkö joku ei-topattuja 0_o ...mut nännithän siinä näkyy! Tai ainakin niin luulen, en tosin ole kytännyt näkyykö vai ei. Itellä olisi orpo olo.

Vierailija
11/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on ihmisille niin hirvee asia, jos nännin muoto piirtyy vaatteen läpi? En ymmärrä.

Vierailija
12/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii jos nännit näkyy, kun puolipersettä, napa ja tissivako vilkkuu kuitenkin

Vierailija
13/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 20:51"]

Siis käyttääkö joku ei-topattuja 0_o ...mut nännithän siinä näkyy! Tai ainakin niin luulen, en tosin ole kytännyt näkyykö vai ei. Itellä olisi orpo olo.

[/quote]

Alkoi ällöttää ajatus niistä miehistä jotka kyttää rannalla!!

Vierailija
14/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin myös viime kesänä vahingossa kiireessä topatut. Niissä ei paljoa toppausta ole, mutta ärsyttää hirveesti kun vesi imeytyy bikineihin. Ja kyllähän ne toppaukset siitä sitten biitsillä erottaakin, kun muu liivi hiukankin kuivuu.

Mäkin olen melkein lauta, mutta mitä väliä? Ei ne tissit toppaamalla kasva. Ja kivat on pienetkin. :)

Vierailija
15/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei sulla ap nyt oo jotkut bombshellit? Tuntuu, että sä puhut sellasista överiöveri toppauksista, ja muut puhuu perus bikineistä, jotka lähes aina on ainakin ohuesti topattuja. Eli siis toppaukset ei ole kovia. Jos lappu/kolmiobikinit, niin eihän ne edes oikein voi olla överisti topatut. Jos sulla on rintsikkamalliset niin nehän sitten voi olla tosi topatut.

Mielestäni överitopatut näyttää hassuilta rannalla, tavallaan kerjää katsomaan. Koska itse puhuit kahdesta pallosta, eihän ne nyt normaaleilta näytä rannalla.

Vierailija
16/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei sulla ap nyt oo jotkut bombshellit? Tuntuu, että sä puhut sellasista överiöveri toppauksista, ja muut puhuu perus bikineistä, jotka lähes aina on ainakin ohuesti topattuja. Eli siis toppaukset ei ole kovia. Jos lappu/kolmiobikinit, niin eihän ne edes oikein voi olla överisti topatut. Jos sulla on rintsikkamalliset niin nehän sitten voi olla tosi topatut.

Mielestäni överitopatut näyttää hassuilta rannalla, tavallaan kerjää katsomaan. Koska itse puhuit kahdesta pallosta, eihän ne nyt normaaleilta näytä rannalla.

Vierailija
17/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samalla tavalla ne luonnostaan isotissiset ja silikonilla suurennetutki sitte "kerjää katsomaan". Vai onks näissä jotkut säännöt miten överit tissit saa olla rannalla?

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 21:55"]

[/quote]

Vierailija
18/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isot pallot kerää katseita, oli ne luomut tai topatut. Jos isonnat tissejä topatuilla, niin kyllähän se kerää katseita. Jos ei halua että tissejä tuijotetaan, niin ei varmaan sellaisia bombshellejä kannata käyttää. Sai sen kuvan, että ap on asian suhteen vähän epävarma - ei siis ehkä niitä katseita halua.

Vierailija
19/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko kuvaa sellaisista? Kuinka paljo ne suurentaa?

Vierailija
20/33 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn1/t5/50494_120986677928347_3250790_n.jpg tossa ainakin bombshellit. Toi lähtökoko varmaan B, eli jos lähtökoko vaikka D niin onhan ne nyt hulvattomat pallot sitten. Bombshellit yms suurentaa kaksi kokoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi