Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletus joka saa sinut järkyttymään tälla palstalla

Vierailija
12.02.2014 |

Naisen pitäisi tehdä abortti jos mies niin vaatii vaikka itse ei haluaisi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte aborttia tehdä. Mutta ei nyt varmaan tarvitse väkisin toisesta tehdä isää? :)

Sellainen olisikin hyvä, että jos nainen pitää lapsen vasten toisen tahtoa, niin elättää ja kasvattaa sitten yksin.

Vierailija
2/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, olenko täällä mistään järkyttynyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki täällä kirjoittelevat ovat äitejä. Tämä voi hämmästyttää jotakuta, mutta täällä käy myös paljon a) lapsettomia b) miehiä.

Vierailija
4/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt järkyty, mutta vittuunnun seuraavista:

- Nainen on saatanasta seuraava jos harkitsee aborttia vahinkoraskauden vuoksi. Jos nainen taas palstalla pohtii äitiyttä ja sanoo ääneen epävarmuutensa, jokainen av-mamma on kiljumassa että älä herranjumala hanki lapsia jos et ole varma! No mitäs jos tulen raskaaksi ehkäisystä huolimatta?!? 

- Avioliittoa kannattaa jatkaa vuosikymmeniä, vaikka meno olisi ihan hirveää ja jokainen perheessä kärsisi. Tällaiset aloittajat saavat kritiikkiäkin, mutta löytyy kyllä puolustajiakin. 

- Mies on laiska pierulta haiseva pettäjä, ja nainen kananpersetukkainen lihava kotiäiti. Aina. Kaikkialla. 

Vierailija
5/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosella oli hyviä pointteja:

erityisesti tuo ajatusmaailma, että se nainen jonka kanssa oma mies pettää, on syyllinen. Koska oma mies on niin uskollinen aina ollut. Omassa itsessä ei tietysti ole mitään vikaa, mutta siinä kolmannessa pyörässä on. Sillä ei ole väliä onko mies kertonut olevansa naimisissa tälle toiselle naiselle, vai ei.

Vierailija
6/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime päivinä olen lukenut useammankin keskustelun jossa naisella on vauvakuume ja miehellä ei ja sitten mietitään tosissaan jätettäiskö pillerit pois vai puhkottaisko reikiä kondomin ja joku nainen oli peppuseksin jälkeen kaapinut spermat kakkosreiästänsä ja tunkenut emättimeensä.

Vierailija
7/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskot ilmeisesti kaiken, mitä täälläkin kirjoitetaan?

Vierailija
8/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän aiheen vierestä, mutta ihmisten epäempaattisuus. Joku avautuu jostain vaikeasta aiheesta ja heti vittuillaan. Itse en uskalla kirjoittaa täällä mistään henkilökohtaisista vaikeista asioista, koska heti tulee syyttelevä akkalauma haukkumaan.

Vierailija
9/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein, että äiti vie lapsen isältä eron jälkeen niin, että isä saa tavata lastaan kuukausittain parin minuutin ajan ohimennen jossain puistossa.

10/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 17:46"]

[/quote]

Minua on hieman järkyttänyt palstalaisten seksivastaisuus. Ymmärrän kyllä sen että omaan tilanteeseensa tyytyväisillä ei ole samanlaista tarvetta avautua palstalla mutta silti. Rokotusvastainen kirjoittelu tuntuu olevan yhden tai kahden aktiivin varassa mutta seksivastaisuus tuntuu tulevan täällä pintaan ihan luonnostaan.

11/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 18:13"]

Tää on vähän aiheen vierestä, mutta ihmisten epäempaattisuus. Joku avautuu jostain vaikeasta aiheesta ja heti vittuillaan. Itse en uskalla kirjoittaa täällä mistään henkilökohtaisista vaikeista asioista, koska heti tulee syyttelevä akkalauma haukkumaan.

[/quote]

Tuo ei minulle ilmiönä ollut yllätys, sillä samaa tapahtuu kaikilla anonyymipalstoilla. Täällä keskustelu on sentään keskimäärin paljon asiallisempaa kuin monessa muussa paikassa, kun jättää raadonsyöjien viestit huomioitta. Niihinhän ei tarvitse vastailla.

Ikävää on se, että ylläpito ei riittävän nopeasti puutu hyeenalauman hyökkäyksiin.

Vierailija
12/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Samperi" time="12.02.2014 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 17:46"]

[/quote]

Minua on hieman järkyttänyt palstalaisten seksivastaisuus. Ymmärrän kyllä sen että omaan tilanteeseensa tyytyväisillä ei ole samanlaista tarvetta avautua palstalla mutta silti. Rokotusvastainen kirjoittelu tuntuu olevan yhden tai kahden aktiivin varassa mutta seksivastaisuus tuntuu tulevan täällä pintaan ihan luonnostaan.

[/quote]

Niinpä! Luulin aina stereotypian seksiä pihtaavasta justiinasta olevan pelkkää legendaa

13/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 17:59"]

Viime päivinä olen lukenut useammankin keskustelun jossa naisella on vauvakuume ja miehellä ei ja sitten mietitään tosissaan jätettäiskö pillerit pois vai puhkottaisko reikiä kondomin ja joku nainen oli peppuseksin jälkeen kaapinut spermat kakkosreiästänsä ja tunkenut emättimeensä.

[/quote]

Todennäköisesti yksi ja sama kirjoittaja. Ilmiön huomaa kun seuraa palstaa riittävän pitkään eli provoilu aloitetaan useamman samanaiheisen aloituksen voimin. Jos joku näistä syttyy liekkiin niin sitten provo on onnellinen.

Vierailija
14/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Samperi" time="12.02.2014 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 17:46"]

[/quote]

[/quote]

En tiedä, mihin viittaat, mutta koska itse taas en ole erityisen seksuaalinen ihminen, tuntuu taas musta, että palstalla katsotaan kieroon, jos tämän uskaltaa paljastaa.

Vierailija
15/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Samperi" time="12.02.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 18:13"]

[/quote]

Tuo ei minulle ilmiönä ollut yllätys, sillä samaa tapahtuu kaikilla anonyymipalstoilla. Täällä keskustelu on sentään keskimäärin paljon asiallisempaa kuin monessa muussa paikassa, kun jättää raadonsyöjien viestit huomioitta. Niihinhän ei tarvitse vastailla.

Ikävää on se, että ylläpito ei riittävän nopeasti puutu hyeenalauman hyökkäyksiin.

[/quote]

Kyllä, se on näinkin, mutta esim. miehestä valittaminen tuntuu olevan täällä sellainen aihe, johon tulee pääsääntöisesti aggressiivista vittuilua.

Vierailija
16/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että homoja pidetään normaaleina ja varsinkin se että heillä olisi oikeus kasvattaa lapsia.

Vierailija
17/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 17:59"]

[/quote]Sano että tuo ei ole totta. En jaksa enää. Paskasta ja spermasta vatkattu pentu..Säälittävää, surullista, järkyttävää ja ahdistavaa. Sekä sairasta. Todella vitun sairasta. Toivottavasti kukaan ei joudu syntymään perseestä kaavituista mälleistä jollekin mielisairaalle ämmälle.

Vierailija
18/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että joku laittaa koiran ihmisen edelle.

Vierailija
19/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 17:46"]Ei tartte aborttia tehdä. Mutta ei nyt varmaan tarvitse väkisin toisesta tehdä isää? :)

Sellainen olisikin hyvä, että jos nainen pitää lapsen vasten toisen tahtoa, niin elättää ja kasvattaa sitten yksin.

[/quote]

Kyllähän mies tietää, että seksiä kun harrastaa, saattaapi tulla vauvoja. Eli miksi miehen pitäisi saada luistaa isyydestä?

Vierailija
20/26 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 17:46"]Ei tartte aborttia tehdä. Mutta ei nyt varmaan tarvitse väkisin toisesta tehdä isää? :)

[/quote]

Kyllähän mies tietää, että seksiä kun harrastaa, saattaapi tulla vauvoja. Eli miksi miehen pitäisi saada luistaa isyydestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme