Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäseksiä

Vierailija
12.02.2014 |

Olen 30 nainen, avioliitossa ja melko vähän sekaikumppaneita nuorena alkaneen parisuhteen vuoksi. saman mussukan kanssa siis edelleen. Mieheni on ihana ja hyvä petipuuhissa ei siinä mitään, mutta jo jonkin aikaa on jostainsyystä muhinut idea ryhmäsessiosta toisen pariskunnan kanssa. En tiedä miksi asia on alkanut pyöriä ajatuksissa yhä useammin, mutta mitä mies tällaisesta ehdotuksesta voisi ajatella? En ole uskaltanut mainita 'fantasiastani' mitään hänelle, pelkään väärinymmärryksiä ja että hän tyrmää asian täysin ja tämä jää häntä sitten vaivaamaan.. onhan kyse kuitenkin aika henkilökohtaisesta touhusta. Onko kellään kokemusta ryhmiksestä/ ryhmähaaveista? Tai asiasta puolison kanssa edes puhumisesta? Pettämään en periaatteideni vuoksi lähde koskaan, että näiden M28 tyyppien on turha tulla neuvomaan ainakaan sitä reittiä kokemusten hakuun..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Olen siis 25 vuotias nainen, mieheni 26, avoliitossa asutaan, seurusteltu 6 vuotta. Ryhmäseksiä erilaisissa kokoonpanoissa ollaan harrastettu muutamien vuosien ajan. Ensimmäisillä kerroilla jännitin, jos vaikka mieheni kiihottuisikin enemmän toisesta naisesta kuin minusta, tai että parisuhteemme muuttuisi jotenkin radikaalisti. Jännitys hälveni kuitenkin muutaman kerran jälkeen, kun myös meidän välisemme seksielämä parani huimasti!! Nykyään harrastamme kimppakivoja suunnilleen kerran parissa kuukaudessa. Kysyä saa aiheesta, jos kiinostaa! :)

Vierailija
2/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teistä ehdotti kimppakivaa ja millanen oli suhtautuminen? Kun jotenkin ajattelen itse kiihottuvani myös siitä jos näen mieheni nauttivan seksistä jonkun muun kanssa, siten että saan seurata sivusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotin alunperin, jännityksestä huolimatta. Ryhmäseksi pysyi aluksi ehkä enemmän yhteisenä fantasiana, kunnes tarjoutui tilaisuus toteuttaa se. Kyllä minäkin olen sivusta seurannut monia kertoja, olemme harrastaneet seksiä nimittäin myös kokoonpanossa: minä, toinen nainen ja mieheni.

Vierailija
4/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen miten sen esittää. Meillä kävi juuri niin kuin pelkäät. Mies ehdotti, minä loukkaannuin verisesti ja asia jäi vaivaamaan. Mulle seksi kuuluu parisuhteeseen ja loukkasi ajatus, että mies oli valmis panettamaan minua muilla.

Vierailija
5/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös yksi parisuhde kariutunut tähän fantasiaa .

Vierailija
6/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan puhuttu aiheesta. Mutta tultiin siihen tulokseen, että ainakaan nyt vielä ei ole sen aika. Meille riittää toisemme. Siinä vaiheessa kun ollaan oltu ainakin 10 ehkä  20 vuotta yhdessä (ollaan oltu 6 vuotta) ja kokeiltu kaikkea mahdollista muuta maan ja taivaan välillä, ja jos silti kaipaa vielä vaihtelua, niin ehkä sitten. Ja tietty suhteen on oltava vakaalla pohjalla, 100% luottamus paitsi toiseen myös itseensä. Minä ainakin olen melko mustis tyyppi, joten paha sanoa minkälaisia tunteita sitten herättää...

Pelkään, että fantasiana on kiihottavampi kuin mitä todellisuudessa. Kaikki se suunnittelu ja järjestely ahdistaa, parien tapaaminen ennakkoon jne. Ehkä jos jossain ex tempore ajauduttaisiin sellaiseen tilanteeseen... Tuskin tulee sellaista tilaisuutta. Pysyköön siis fantasiana ;)

Vierailija
7/9 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

parille 25-26v Minkä ikäisiä miehet teidän kimpoissa mukana? v jos ilmottaudun mukaan?! oon siisti aina naista kunnioittava n50v mies..

Vierailija
8/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on sivuseikka kimppa jutuissa.

Oltiin kerran kolmen kimppaa 72v miehen kanssa.

Oli hyvä nuolemaan pillua ja sormetti pani myös varsinkin takaapäin.

Vierailija
9/9 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on sivuseikka kimppa jutuissa.

Oltiin kerran kolmen kimppaa 72v miehen kanssa.

Oli hyvä nuolemaan pillua ja sormetti pani myös varsinkin takaapäin.

Ikä ei ole ihan merkityksetön. Parit on parhaimmillaan vähintään kolmikymppisinä. Nuorempien kanssa kimppa on usein vain toista kiinnostava juttu, seksi on pelkkää koreografiaa onnistuessaan, miehellä ei seiso tai sitten nainen ei kehtaa nauttia. M54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi