Kaksosraskaus josta toinen kesken
Itsellä alkoi viikko plussan jälkeen niukka verinen vuoto. Viikon päästä tuosta todettiin ultralla että raskaus oli alkanut kaksosraskautena josta toinen vuotamassa pois. 6+1 viikolla nähtiin ultrassa yksi elävä sikiö jolla tasainen syke. Vuotoa on edelleen niukasti ja huolettaa raskauden jatkuminen. Onko muilla kokemusta tällaisesta, jatkuuko raskaus normaalisti ja oliko vuotoa kuinka pitkään toisen alkion keskenmenon jälkeen?
Kommentit (5)
Eräälle lähipiirin naiselle kävi noin. Vuodon pituudesta en tiedä, mutta raskaus jatkui normaalisti ja hän sai terveen lapsen, jolla on kaikki hyvin. Toivottavasti sullakin menee ❤️
Lähisukuni naisella kävi noin kahdesti. Useampi raskaus, joista kaksi kaksosraskautta. Molemmista kaksosraskauksista syntyi yksi elävä ja terve vauva.
Hienoa kuulla hyvistä kokemuksista. Mulla on kontrolliultra viikon päästä ja tämä epävarmuus alkaa stressaamaan melko lujaa. Yhtään en uskalla nauttia tästä raskaudesta kun vuotoa on ollut päivittäin :( .
Mulle on käynyt, toinen meni kesken viikolla 13 eikä vuotanut pois. Toinen kehittyi normaalisti ja on nyt terve koululainen. Lääkärini sanoi, että on yleistä mutta ennen kun ei ollut ultria niin naiset eivät edes tienneet odottavansa kaksosia joista sitten toinen meni kesken.
Mulla kävi samoin ja jäljelle jääny on ny jo 5v ja täysin terve.