Joko tekee mieli ulkomaille?
Kommentit (29)
Dubai houkuttelisi kovasti. Sinne taitaa jo eurooppalaiset päästä, jos vaan löytyy tuore testitulos taskusta?
Kyllä Kreikkaan. Itellä ei ole mitään merkitystä sillä, että ns. pääseekö kyseiseen maahan. Vaan korona ratkaisee. Ja maan rajoitukset. En maski päässä lähde lomalle.
Kyllähän Viroon saa taas jo mennä.
On tehnyt koko vuoden. Vaan enpä lähde. Katellaan ensi vuonna sitten mikä on tilanne.
Ei. Ja ne idiootit, jotka käyvät hakemassa Coronan matkustuskiimassaan tässä tilanteessa ulkomailta pitäisi velvoittaa maksamaan hoitoonsa itse.
Tavallaan, mutta mihinkään pakkomaskimaahan en lähde.
oisko sitten valkovenäjä..? Taitaa sekin olla aika kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kreikkaan. Itellä ei ole mitään merkitystä sillä, että ns. pääseekö kyseiseen maahan. Vaan korona ratkaisee. Ja maan rajoitukset. En maski päässä lähde lomalle.
Sama meidän perheessä. Mieli tekee Kreikkaan. Mutta EI mennä. Ei niinkauan kuinka maskeja tarvii käyttää.
Ei todellakaan tee. Kuka urpo haluaa maskimaihin?
Maski Suomen lentokentällä. Maski lentokoneessa. Maski kohdemaan lentokentällä. Maski taksissa/bussissa. Maski kaupoissa. Maski ravintoloissa. Ja juu...nehän ovatkin kiinni monessa maassa!! Eipä todellakaan tee mieli!
https://www.aljazeera.com/news/2020/8/17/which-countries-have-made-wear…
Tuosta saa listan. Eivät ole samanlaisia klikkipaskamedia kuin suomen paskamedia joka lupaa otsikoissa mutta mitään ei ole jutissa joka vastaisi otsikkoa.
No kyllä, matkustaminen on ollut tärkeä harrastus aina. Mulla sellainen sairaus että elän kai enää korkeintaan 5v, mulla olisi monta kohdetta vielä käymättä.
Nythän en liiku juurikaan pois kotoa. Sais mennä jo korona pois! Pelkään pahoin ettei mene.
Ensin olisi Norjassa Bergen ja Lofootit, sitten Britanniassa Cornwallin seutu ja vielä Pohjois-Italia ( siellä olen käynytkin monesti).
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tee. Kuka urpo haluaa maskimaihin?
Ei tässä sitä kysytykään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.aljazeera.com/news/2020/8/17/which-countries-have-made-wear…
Tuosta saa listan. Eivät ole samanlaisia klikkipaskamedia kuin suomen paskamedia joka lupaa otsikoissa mutta mitään ei ole jutissa joka vastaisi otsikkoa.
OT: länsimaiden parempien ihmisten ja medioiden paljon ruoskimat "paskamaiden" Al-Jazeera ja RT ovat tosiasiassa maailman luotettavimpia medioita. Eivät todellakaan ole samalla tavalla ideologisessa tai taloudellisessa talutusnuorassa kuin länsimaiset kollegansa.
Vierailija kirjoitti:
Maski Suomen lentokentällä. Maski lentokoneessa. Maski kohdemaan lentokentällä. Maski taksissa/bussissa. Maski kaupoissa. Maski ravintoloissa. Ja juu...nehän ovatkin kiinni monessa maassa!! Eipä todellakaan tee mieli!
Ei aloituksessa kysytty mistään maskiin liittyvistä asioista.
Kyllä!