Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaako joku vielä rahaa ystävänpäiväkorttien lähettelyyn postitse???

Vierailija
12.02.2014 |

..tai ylipäätään minkään korttien...  Äitini pyysi...pyysi, että laittaisin hänelle ystävänpäiväkortin. Ostin ja postitin sen tänään + järkytyin mitä lysti maksoi. 1,40e kortti + 1e postimerkkiin. Yksinhuoltajana rahat on tiukassa ja tuskailin että tuolla rahalla olisi saanut pari kiloa perunoita (2 viikon tarpeet) ja litran maitoa (n.neljäksi päiväksi) + tytölle pari tikkaria karkkipäiväksi. ....Ei hyvää päivää...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä askartelivat lapset itse kortit. Postimerkkeihin meni useampi euro, jospa saajat ilahtuis. :)

Vierailija
2/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen varmasti puntaroi oman taloudellisen tilanteensa, että onko rahaa lähettää kortteja. Itse aion lähettää ja tiedän myöskin saavani ystävänpäiväkortteja, enkä ainoastaan massapostituksella laitettuja fb ja tekstiviestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:35"]

No jokainen varmasti puntaroi oman taloudellisen tilanteensa, että onko rahaa lähettää kortteja. Itse aion lähettää ja tiedän myöskin saavani ystävänpäiväkortteja, enkä ainoastaan massapostituksella laitettuja fb ja tekstiviestejä.

[/quote]

Ap. No mun oli vähän pakko laittaa tää postikortti, koska äitini pyysi eikä hän ymmärrä että joku puntaroi  muutamia euroja... Hänelle on turha lähettää mitään sähköistä koska ei omista kännykkää tai tietokonetta...

Vierailija
4/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minun talous ei muutamasta eurosta kaadu, joten ilahdutan ystäviäni oikein mielelläni. Ystävänpäiväkortteja en laita, mutta esim. matkoilta laitain aina kortit menemään.

Vierailija
5/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti pysty tänä vuonna lähettämään, mutta mielelläni olisin postittanut. Minusta kortteja on ihana lähettää ja saada. Sähköisistä korteista en välitä.

Vierailija
6/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetän aina ystävänpäiväkortit parille rakkaalle ystävälle, joita näen harvoin. Synttärikortteja lähetän myös ja joulukortteja. Postimerkkien hinnat ovat kyllä nousseet huimasti, tosin kyllä minä muutaman euron voin siihen laittaa että ilahdutan ystävää.

Vierailija
7/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitoin, 5kpl :) Oli varmasti sen arvoista. T. Opiskelija

Vierailija
8/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitoin, lapseni halusi laittaa kortit kauempana oleville ystävilleen.

Vierailija
9/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi korttia lähetin, toinen saaja 73 vuotta, toinen 96 v.

Vierailija
10/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähetin muutaman kortin, joten joka vuosi. Tosin lähettelen kortteja muutenkin.

Vierailija
11/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa niitä edelleen lähetellään, koska eräs kaverini pääsi Itellalle lajittelijaksi ihan vain täksi viikoksi juurikin ystävänpäiväkorttien takia.

Vierailija
12/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja korttiin kirjoitin runon,missä pyydän ystävääni tulevan vauvani kummiksi :)

Vierailija
13/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:19"]

Kyllä ja korttiin kirjoitin runon,missä pyydän ystävääni tulevan vauvani kummiksi :)

[/quote]

Ihanaa! :) 

Vierailija
14/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:40"]

No, minun talous ei muutamasta eurosta kaadu, joten ilahdutan ystäviäni oikein mielelläni. Ystävänpäiväkortteja en laita, mutta esim. matkoilta laitain aina kortit menemään.

[/quote]

Luuletko että joku ilahtuu noista sun matkakorteista???  Vai ihan tietoisestikko vittuilet

Vierailija
15/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: minkä takia äitisi joutuu pyytämään korttia? Kun kerran tiedät, että hän pitää korteista, etkö voisi ilahduttaa häntä kortilla pyytämättä? Ei ole paljon jos kaksi kertaa vuodessa laittaa muutaman euron äitiään ilahduttamaan.

Vierailija
16/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Posti tuonut ystävänpäivän Suomeen, nimenomaan siksi että saisi postiliikenteen vilkastumaan.

Itse en noteeraa ystävänpäivää mitenkään, niin kuin en Halloweeniakaan. Enkä todellakaan odota mitään sydänsuklaata mieheltäni!

Vierailija
17/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin äidilleni perinteisen ystävänpäiväkortin. Äidilleni postikorttien saaminen ja lähettäminen on tärkeää, niinpä lähetän hänelle kortteja pitkin vuotta, sillä tiedän hänen ilahtuvan. Ei se paljon maksa. Itseasiassa tämä ystävänpäiväkortti, jonka postimaksu oli valmiiksi maksettu, maksoi 1,75 euroa. Pieni hinta äidin hyvästä mielestä :)

Vierailija
18/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ystäväkortin lähetin, joten uhrasin siihen jopa 2,55 € merkkeineen! Ja se on vielä itse suunniteltu Postin sivuilla ;)

Vierailija
19/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:40"]

[/quote]

Luuletko että joku ilahtuu noista sun matkakorteista???  Vai ihan tietoisestikko vittuilet

[/quote]

ehkä mussa on jotain vikaa kun ilahdun saadessani kortteja, enkä ota kaikkea vittuiluna kyrpä otsassa. 

Vierailija
20/20 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään posti toi kaksi ystävänpäiväkorttia ja juuri näiden lähettäjille olin itsekin laittanut kortit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi