En himoitse miestä. Voiko suhde toimia?
Hänen ulkonäkönsä ei kiihota enkä tunne himoa juuri häntä kohtaan. Seksiä ollaan kyllä harrastettu. Voiko suhde toimia ilman himoa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei merkkaa mitään, mutta jos olette jo olleet sängyssäkin etkä silti himoitse miestä, kuulostaa se pahan enteelle.
Mulla häviää miestäni suudellessa ajantaju ja seksihumala valtaa mielen. En vaihtaisi. Ja ei, seksi ei ole tärkeintä ja hän on myös paras ystäväni, mutta seksi on parisuhteen ainoa erottaja muista. Jos ei se toimi niin otetaan seuraava.
Jos seuraavaa ei ole jonossa? Tai jonoa lainkaan.
En kyllä osaa sanoa varmaks, mut ehkä jonon löytymiseen auttaisi, kun ajattelisi olevansa sen arvoinen ettei parisuhde ole mikään tyytymiskysymys. Ymmärrän että ulkonäkö vaikuttaa, mutta sekin on asia jolle voi itse paljon. Sen, miten kohtelee toista voi melkein kokonaan itse päättää (omien traumojensa rajoissa).
Mut en pystyisi itse käyttämään ihmistä vaan siihen, etten olisi yksin. Petos se on sekin :"Rakas, oikeesti en koskaan halunnut sua".
Törkeää myös toista ihmistä kohtaan roikuttaa suhteessa jos et oikeasti halua häntä yhtään. Haluaisitko itse, että joku olisi sun kanssa jos ei tunne yhtään mitään vetoa suhun? En mä ainakaan haluaisi.
Kyllä voi. Miehen älykkyys, huumori ja seksitaidot voivat viedä jalat alta ja saada rakastumaan ja sitten himoamaam häntä. Eli jos seksi oli hyvää niin kyllä. Jos seksi oli huonoa, niin ei kannata.
Jos himoitset hänen omaisuuttaan riittävästi, niin onhan sekin suhde. Biologisesti sitä kutsutaan loisimiseksi. Jos hyödytät häntä jotenkin, niin silloin olette jo symbioosissa.
Ei ilman himoa ole suhdetta. Suhdetta ei ole jos olet jonkun muun asian takia miehen kanssa. Suhde päättyy joka tapauksessa joskus.
Ei toimi oikeasti tai jos kaipaat kaverillista oloa ja siedät toisen hiplailua, niin voi se tyhjää parempi olla. Itsllä alkoi toisen kosketus ärsyttää niin paljon, että erohan siitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Eikö aiheuta mitään värinää, kun näet 20 senttiä suonikasta terästä?
Ja sinullako on juuri se 20 senttinen teräskulli? Ei 19 tai 21 senttinen? Kuinka paljon suonia muihin kaluihin verrattuna? Entä jaksatko naida loputtomiin, ja osaat tyydyttää naisen kuin naisen?
Todennäköisesti himoitset sen jälkeen kun oot jättänyt miehen ja hän löytää paremman.
Himoitsetko ylipäänsä muuta kuin suklaata ja punaviiniä? Kas niin, siinä vastauksesi.