Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En himoitse miestä. Voiko suhde toimia?

Vierailija
30.10.2020 |

Hänen ulkonäkönsä ei kiihota enkä tunne himoa juuri häntä kohtaan. Seksiä ollaan kyllä harrastettu. Voiko suhde toimia ilman himoa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastut, kyllä.

Vierailija
2/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

Vierailija
4/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot harrastunut jo seksiä niin se kertoo, että olet jollakin tavalla jo kiinnostunut hänestä. Rakkaus ei ole ylitse pursuvia tunteita tai sähköä vaan turvallisuutta ja sitä kautta syntyviä syviä tunteita. Mitä enemmän kipinää sen varmemmin päin per-set-tä menee.

Vierailija
5/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt jotain vetoa pitäisi tuntea. Ei välttämättä ulkonäön puolesta mutta kyllä itse monesti himoitsen joitain miehiä jostain ihan kumman syystä vaikka ulkonäkö ei olisi mitenkään juuri itseäni miellyttävä. Kai se on sitä kemiaa? Kertoo kenties että genetiikat sopii yhteen.

Vierailija
6/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aiheuta mitään värinää, kun näet 20 senttiä suonikasta terästä?

Vierailija
7/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot harrastunut jo seksiä niin se kertoo, että olet jollakin tavalla jo kiinnostunut hänestä. Rakkaus ei ole ylitse pursuvia tunteita tai sähköä vaan turvallisuutta ja sitä kautta syntyviä syviä tunteita. Mitä enemmän kipinää sen varmemmin päin per-set-tä menee.

Naisena on voinut maata vaan lahnana joten ei takaa mitään kiinnostusta.

Vierailija
8/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
9/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei merkkaa mitään, mutta jos olette jo olleet sängyssäkin etkä silti himoitse miestä, kuulostaa se pahan enteelle.

Mulla häviää miestäni suudellessa ajantaju ja seksihumala valtaa mielen. En vaihtaisi. Ja ei, seksi ei ole tärkeintä ja hän on myös paras ystäväni, mutta seksi on parisuhteen ainoa erottaja muista. Jos ei se toimi niin otetaan seuraava.

Vierailija
10/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, ei :(

Vierailija
11/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia ilman himoa, mutta totu siihen että himoitset ja haaveilet jatkuvasti muista miehistä.

Vierailija
12/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei merkkaa mitään, mutta jos olette jo olleet sängyssäkin etkä silti himoitse miestä, kuulostaa se pahan enteelle.

Mulla häviää miestäni suudellessa ajantaju ja seksihumala valtaa mielen. En vaihtaisi. Ja ei, seksi ei ole tärkeintä ja hän on myös paras ystäväni, mutta seksi on parisuhteen ainoa erottaja muista. Jos ei se toimi niin otetaan seuraava.

Jos seuraavaa ei ole jonossa? Tai jonoa lainkaan.

Vierailija
13/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfalesket pysykööt sinkkuna.

Vierailija
14/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toimia ilman himoa, mutta totu siihen että himoitset ja haaveilet jatkuvasti muista miehistä.

En minä juurikaan himoitse miesystävääni, mutta en ajattele enää muitakaan miehiä sillä silmällä, koska otan huomioon, miltä itse näytän. 

Vierailija
15/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet uskollinen ja lojaali voi toimia. Monesti kumppaniaan vähemmän viehättävänä pitävät arvioita itsensä haluttavammaksi kuin ovat

Vierailija
16/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin tuollaista suhdetta kun yritin selitellä itselleni ettei fyysinen vetovoima ole kaikki kaikessa. En tykänny edes suudella miehen kanssa vaan laskin aina sekunteja ja mietin että miten voin kohteliaasti lopettaa tän pussailun kun tuntui vaan turhalta nuolemiselta. Seksi oli ihan OK mutta sitä suutelua yms. ei vaan sietänyt. Kauheaa kun toinen oli ihan lumoissaan ja itse mietin vaan että onpas tylsää..

Vierailija
17/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä juurikaan himoitse miesystävääni, mutta en ajattele enää muitakaan miehiä sillä silmällä, koska otan huomioon, miltä itse näytän. 

Yök.

Vierailija
18/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos et himoitse ketään muutakaan, niin miksei.

Vierailija
19/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök.

Mikä on yök?

Vierailija
20/30 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et nyt himoitse sitä miestä, se ei välttämättä tarkoita ettet himoitse häntä ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme