Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex-mieheni pystyi olemaan mun kanssa kavereita...

Vierailija
12.02.2014 |

Silloin, kun olin sinkku.kaveruudessa ei ollut mitään ongelmia kuulumisten vaihtamisessa jne.nyt kun seurustelen, hän ei enää pystykään olemaan kavereita ja vaihtamaan kuulumisia.missä vika ja mistä tämä johtuu?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jonkinmoisia tunteita sinua kohtaan, eikä kestä nähdä sinua toisen kanssa.

Vierailija
2/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-poikakaverilla tuli samanlainen vaihe, kun aloin seurustella nykyisen aviomieheni kanssa. Vaikeaa vaihetta kesti puolisen vuotta, mutta niin vaan pääs asian yli. Nykyisin aviomiehenikin on hyvää pataa eksäni kanssa ja vierailemme toistemme luona silloin tällöin. Tuntuu, ettei kukaan enää edes muista, että tyyppi on mun eksä :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa antaa uudelle suhteellesi tilaa. Eikä hän tunne uutta kumppaniasi on varovainen, jos tämä kumppani vaikka mustasukkainen. Itse en ainakaan halua entiselle hankaluuksia itseni vuoksi.

Hienoa naiset, että olette noin itse varmoja, että entisen käytös johtuu vain ja ainoastaan tunteista teitä kohtaa, eikä hienotunteisuudesta ja kunnioituksesta uutta suhdetta kohtaan.

Vierailija
4/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain olen lukenut, että rumien naisten kanssa miehet pystyy olemaan vain kavereita, kauniin naisen lähellä kukaan mies ei pysty olemaan vain kaveri.poikkeuksena homokaverit.

Vierailija
5/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:31"]

Jostain olen lukenut, että rumien naisten kanssa miehet pystyy olemaan vain kavereita, kauniin naisen lähellä kukaan mies ei pysty olemaan vain kaveri.poikkeuksena homokaverit.

[/quote]

Minä olen lukenut asian esitettynä toisin päin, aika jännä juttu.

Vierailija
6/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:31"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä olet lukenut sitä, mitä haluat lukea? Missä olet tavannut heteromiehen, joka haluaa olla kauttarien kavereita?heteromiehellä on tissit ja peppu aina näköetäisyydellä eikä niitä halua?sehän olisi jo masokismia.

Vierailija
7/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huah...luulen kyllä että ymmärrät itsekin. Exien aidot ystävyys suhteet ovat jollei täysin mahdottomia niin ainakin äärimmäisen harvinaisia.

Vaikka kuinka jänkää vastaan niin aina vähintään toisella on tunteita jotka estävät olemasta aito,hyvä ystävä. Oli se sitten toivoa yhteenpaluusta, mustasukkaisuutta, himoa tai katkeruutta, mikä vaan näistä...

Vierailija
8/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:31"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä olet lukenut sitä, mitä haluat lukea? Missä olet tavannut heteromiehen, joka haluaa olla kauttarien kavereita?heteromiehellä on tissit ja peppu aina näköetäisyydellä eikä niitä halua?sehän olisi jo masokismia.

[/quote]

Näen heitä päivittäin työssäni.

Vierailija
9/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä näet päivittäin työssäsi?mitä teet työksesi?

Vierailija
10/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:42"]Huah...luulen kyllä että ymmärrät itsekin. Exien aidot ystävyys suhteet ovat jollei täysin mahdottomia niin ainakin äärimmäisen harvinaisia.

Vaikka kuinka jänkää vastaan niin aina vähintään toisella on tunteita jotka estävät olemasta aito,hyvä ystävä. Oli se sitten toivoa yhteenpaluusta, mustasukkaisuutta, himoa tai katkeruutta, mikä vaan näistä...

[/quote]

Tuo on kyllä ihan totta, ei kestä kuulla toisen onnesta tai tapahtumista, jos on vaikka mustasukkainen.

Vierailija
11/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:42"]

Huah...luulen kyllä että ymmärrät itsekin. Exien aidot ystävyyssuhteet ovat jollei täysin mahdottomia niin ainakin äärimmäisen harvinaisia.

[/quote]

Amen to that!

Vierailija
12/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla naisen kanssa kaveri vain jos nainen on epämiellyttävän näköinen ulkoisesti, eli suomeksi sanottuna ruma, lihava tai molempia. Muussa tapauksessa mies haluaa naiselta muutakin kuin kaveruutta.

Kun tarpeeksi kauan jaksaa sitä kaveruutta leikkiä niin ennenpitkää nainenkin ehkä haluaa antaa muutakin kuin kaveruutta. Pitää vaan tarpeeksi naisia kavereina ja lopulta ainakin osalta heruu.

Naiset vaan ei tunnu ikinä ymmärtävän, että jos miehelle kelpaa kaveruus, niin on itse epäviehättävä.. Tuskinpa kukaan haluaa tuollaista edes ajatella, mutta niin se vain on.

Monet miehet sanoo muuta, mutta totuus on kyllä tuo.

terv. Mies 42.

Vierailija
13/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:15"]Mies voi olla naisen kanssa kaveri vain jos nainen on epämiellyttävän näköinen ulkoisesti, eli suomeksi sanottuna ruma, lihava tai molempia. Muussa tapauksessa mies haluaa naiselta muutakin kuin kaveruutta.

Kun tarpeeksi kauan jaksaa sitä kaveruutta leikkiä niin ennenpitkää nainenkin ehkä haluaa antaa muutakin kuin kaveruutta. Pitää vaan tarpeeksi naisia kavereina ja lopulta ainakin osalta heruu.

Naiset vaan ei tunnu ikinä ymmärtävän, että jos miehelle kelpaa kaveruus, niin on itse epäviehättävä.. Tuskinpa kukaan haluaa tuollaista edes ajatella, mutta niin se vain on.

Monet miehet sanoo muuta, mutta totuus on kyllä tuo.

terv. Mies 42.

[/quote]

Saatiinpas miehistäkin näkökulmaa tähän keskusteluun, jes!

Vierailija
14/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita miehisiä mielipiteitä asiaan?

Vierailija
15/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ei miehet niinkuin naisetkaan ole mitään homogeenista massaa, kyllä niitäkin löytyy jotka pystyy olemaan kavereita naisen kanssa. Mitä noihin exiin tulee, niin tämä on yleistä molempien sukupuolien taholta, kummasti exän kanssa saadaan asiat hoidettua hienosti kunnes toiselle tulee uusi kumppani kehiin, sitten yhtäkkiä aletaankin heittää kapuloita rattaisiin. Ei vaan kestetä sitä, että se ex-kumppani on onnellinen jonkun toisen kanssa. 

Vierailija
16/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas mun nykyisen eksä vasta silloin ottelikin yhteyttä kun aloimme seurustella. "Tuu sinne, tuu tänne.." ja tikusta asian vääntäminen, vaikka siihen mennessä yhteydenpito tapahtui vain kerran vuodessa harvakseltaan. Kummaa tämä elo. 

Vierailija
17/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:36"]Sitten taas mun nykyisen eksä vasta silloin ottelikin yhteyttä kun aloimme seurustella. "Tuu sinne, tuu tänne.." ja tikusta asian vääntäminen, vaikka siihen mennessä yhteydenpito tapahtui vain kerran vuodessa harvakseltaan. Kummaa tämä elo. 

[/quote]

Ilmeisesti halunnut miehen takaisin hinnalla millä hyvänsä?

Vierailija
18/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehet siis sellaisia, etteivät he kestä nähdä entistä uuden kanssa?

Vierailija
19/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 15:00"]

Onko miehet siis sellaisia, etteivät he kestä nähdä entistä uuden kanssa?

[/quote] Hei sinä teini, joo, kaikki miehet on samanlaisia. Niissä ei ole mitään eroavaisuutta.

Vierailija
20/21 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi