Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis kärsiikö joku alkuraskaudessa muka oikeesti AAMUpahoinvoinnista??

Vierailija
12.02.2014 |

Aivan hirveetä huijausta sanon minä, mikä helvetin aamupahoinvointi. Minä ja ihan kaikki tietämäni raskauspahoinvoinnista kärsineet on saanut kokea kyllä hyvin kokonaisvaltaisen, aamu-, keskipäivä-, iltapäivä- ja iltapahoinvoinnin.  

Terveisin turhautunut keskipäivän oksentaja työpaikaltaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin ekassa raskaudessa kokopäiväpahoinvoinnista myös, mutta sitten toisessa ja kolmannessa vain ihan lievästä aamukuvotuksesta, jonka takia ei ikinä edes tarvinnut oksentaa, oli vaan lievästi inha olo vatsassa kunnes söi jotain.

Vierailija
2/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikissa kolmessa alkuraskaudessa aamut ja aamupäivät olivat helpoimpia ja iltapäivät ja illat olivat kuvottavimpia. Tiedän muitakin, joilla näin päin. Töiden kannalta näin olikin parempi, kun pääsi jo lähtemään kotiin, kun pahimmat olot alkoivat velloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä nyt jokainen joka osaa lukea raskausoirelistaa (vaikka täältä netistä) että yleensä käytetään juuri nimeä aamupahoinvointi mutta se voi käsittää yhtälailla sen 24/7 pahoinvoinnin!

Ääliö.

Vierailija
4/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:35"]

No kyllä nyt jokainen joka osaa lukea raskausoirelistaa (vaikka täältä netistä) että yleensä käytetään juuri nimeä aamupahoinvointi mutta se voi käsittää yhtälailla sen 24/7 pahoinvoinnin!

Ääliö.

[/quote]

Haista sinä hiekkapillu paska..!

Vierailija
5/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainoastaan iltapäivällä pahoinvointia.. Kun tuli töistä kotiin ja vatsa oli jo aika tyhjä. Semmoista kuvotusta mutta en oksentanut kertaakaan.

Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
6/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas oli iltapäiväpahoinvointia. 8-16 töissä meni kuvotusta tuntien, mutta vasta töiden jälkeen aloin oksentamaan. Kokoaikaista kuvotusta siis.

Vierailija
7/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit 6. melkein samanlaisen viestin kuin minä 7.

Vierailija
8/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli ihan kokopäiväistä, oksensin yölläkin.

Vierailija
9/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jo ennen 7 viikkoa aamupahoinvointia ja joka aamu oksetti eikä mikään pysyny sisällä. Päivää myöten se sitten helpotti ja illalla oli ihan hyvä olo. Oli kauheeta. 

Vierailija
10/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:22"]

Aivan hirveetä huijausta sanon minä, mikä helvetin aamupahoinvointi. Minä ja ihan kaikki tietämäni raskauspahoinvoinnista kärsineet on saanut kokea kyllä hyvin kokonaisvaltaisen, aamu-, keskipäivä-, iltapäivä- ja iltapahoinvoinnin.  

Terveisin turhautunut keskipäivän oksentaja työpaikaltaan.

[/quote]

Ei se yölläkään lopu, 24/7 jatkuu pahimmillaan, MUTTA ei se sitä tosiasiaa muuta miksikään, että joillakin pahin aika on aamulla heti herätessä, kun on nälkäinen. Ja osa on tosiaan niin onnekkaita, että ei ole pahoinvointia mihinkään aikaan päivästä. Kyllä se "aamupahoinvointi" on nimityksenä niin metsään kuin voi olla, voisi olla miehen keksimä. Käyttäisin mieluummin uudempaa nimitystä raskauspahoinvointi, se kuvaa paremmin totuutta.

Vierailija
11/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Kyllä. se on ollut kautta aikain vain suuri huijaus.

Mulla tosin oli sekä aamu- että iltapahoinvointia esikoisesta ja kuopuksesta oksensin 24/7.