Pyysin miestä viemään roskat varmaan 15 kertaa ja sit kun se lopulta "vei" ne niin...
...olikin vaan laittanut sen pussin ulko-oven eteen ja naama näkkärillä sanoi että joo joo vei jo roskat.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, tulee mieleen oma eksä. Meillä oli kylppäriremontin takia otettu eteisen seinältä pois naulakko, ja mies lupasi laittaa sen takaisin. Puoli vuotta vaiko jopa vuoden muistuttelin ja kyselin ja tiedustelin milloin asentaa naulakon, ja mitään ei tapahtunut. En tajua miksi pitää luvata ja sanoa tekevänsä ja sitten ei ikinä saa aikaiseksi. Yhtenä iltana kasvoi itselle metrinen k-rpä otsaan ja naulasin sen s-tanan naulakon suoraan puun läpi siihen seinään. Eiköhän ekan naulan puolivälissä mies jo ilmesty paikalle selittämään että pitää asentaa plugeilla ja nönnönnöö. Jätin miehen asentamaan sitä naulakkoa ihan keskenään ja lopulta oli seinässä vuoden odotuksen ja ison riidan jälkeen. Hommaan itse meni ehkä 10 min.
Nyt sinkkuna (2v yksin) on kodinhoito luistanut ihan eri tavalla. Nopeampaa ja vähemmän mielipahaa aiheuttavaa tehdä vaan omat kotihommat kuin miettiä ja odottaa jotain vastavuoroisuutta pelkältä kiviriippasiipalta. Miestä ei tähän talouteen enää tule.
Tarvitaanko naulakon ruuvaamisen todellakin penis? Ole täysin kädetön itse?
Sulla on puutteita sisälukutaidossa. Mies lupailee tehdä asioita niin tehköön. Ottaa päähän kun ollaan niin ahkerasti tekemässä kaikkea mutta sitten asiat jääkin puolitiehen. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Miksi määräilet miestäsi viemään roskapusseja? Minä naisena en suostuisi mistään hinnasta viemään roskia, jos mies käskisi = "pyytäisi" viemään. Koska en ole hänen palkkalaisensa enkä juoksutyttönsä, enkä keskeytä omiä projektejani jonkun hänen roskapussiprojektinsa tukemiseksi. Kysehän on vaan siitä, että haluat käskyttää ja juoksuttaa miestäsi, olla joku työnjohtaja, joka sanoo mitä tehdään ja koska. Mieheni yritti tota yhdessä välissä, ja seurauksena en ole tehnyt yhtään kotitöitä kymmenneen vuoteen. Sitä ennen tein lähes kaikki kotityöt ja lasten hoidot, kunnes ukko alkoi olla enemmän kotona ja koki jostain syystä duunikseen ryhtyä perheen "pomoksi", ja työnjohtajaksi. Totesin sitten että herra tekee kaiken itse tästä lähtien kun kerran tietää miten ja koska pitää tehdä. Ja on saanut tosiaan tehdä. En koskaan suostu tekemään mitään, jos pyytää. Jos hän on poissa, saatan omaksi huvikseni tehdä jotain kodin hyväksi, en muuten.
Mun mies ei edes osaa tälläsiä töitä. Ostin itse poran ja kiinnitin verhotangoista alkaen kaiken itse. Mies palkkaa apulaisia jopa siivoamaan omat sotkunsa kun ei jaksa siivota, muista kotitöistä puhumattakaan. Se jos mikä vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi määräilet miestäsi viemään roskapusseja? Minä naisena en suostuisi mistään hinnasta viemään roskia, jos mies käskisi = "pyytäisi" viemään. Koska en ole hänen palkkalaisensa enkä juoksutyttönsä, enkä keskeytä omiä projektejani jonkun hänen roskapussiprojektinsa tukemiseksi. Kysehän on vaan siitä, että haluat käskyttää ja juoksuttaa miestäsi, olla joku työnjohtaja, joka sanoo mitä tehdään ja koska. Mieheni yritti tota yhdessä välissä, ja seurauksena en ole tehnyt yhtään kotitöitä kymmenneen vuoteen. Sitä ennen tein lähes kaikki kotityöt ja lasten hoidot, kunnes ukko alkoi olla enemmän kotona ja koki jostain syystä duunikseen ryhtyä perheen "pomoksi", ja työnjohtajaksi. Totesin sitten että herra tekee kaiken itse tästä lähtien kun kerran tietää miten ja koska pitää tehdä. Ja on saanut tosiaan tehdä. En koskaan suostu tekemään mitään, jos pyytää. Jos hän on poissa, saatan omaksi huvikseni tehdä jotain kodin hyväksi, en muuten.
Mun mies ei edes osaa tälläsiä töitä. Ostin itse poran ja kiinnitin verhotangoista alkaen kaiken itse. Mies palkkaa apulaisia jopa siivoamaan omat sotkunsa kun ei jaksa siivota, muista kotitöistä puhumattakaan. Se jos mikä vituttaa.
Miehesi pitää oppia hyödyntämään ilmaista työvoimaa. Harmi kun työkkäri suhtautuu niin nihkeästi koteihin annettavaan siivousalan harjoittelijoihin. Naapurit pitää aina hyödyntää ja sukulaiset. Fiksu mies saa aina muut tekemään ikävät asiat. Älä unohda olutta johtajallesi olohuoneessa.
Jätä se sika