Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin miestä viemään roskat varmaan 15 kertaa ja sit kun se lopulta "vei" ne niin...

Vierailija
30.10.2020 |

...olikin vaan laittanut sen pussin ulko-oven eteen ja naama näkkärillä sanoi että joo joo vei jo roskat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma on taas vakkansa valinnut! ❤️

Vierailija
2/24 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyytyväinen puolisovalintaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä aika näiden 15 huomautuksen antamiseen meni? Kyllä minullakin saattaisi hermo mennä, jos tyyliin vartissa ehdit nalkuttaa samasta asiasta 15 kertaa.

Vierailija
4/24 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sai sinut valitsemaan ihan itse tämän miehen puolisoksesi? 

Vierailija
5/24 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai sinut valitsemaan ihan itse tämän miehen puolisoksesi? 

En tiedä. Olin varmaan puutteessa ja mies oli ihan OK näköinen.

Vierailija
6/24 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa veisit itse.

Vierailija
7/24 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ikäviä nämä lapsi-aikuiset-olisiko jo aika miettiä kumppanin vaihtoa tai ehkä voisit lähteä pohjkoi-karjalaan? Tiesitkö ap, että on ihan aikuisten oikeasti olemassa myös miehiä, jotka vievät ne roskat jopa ILMAN että sitä erikseen pyydät? 

Vierailija
8/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä roskapussin viemisellä saa seksiä. Voi sitä käyttää tekosyynä kaljalaatikon hakemiselle. Saa edes kaljaa kun sitä seksiä jostain syystä säästellään aina vaan myöhemmäksi.

Vierailija
9/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä roskapussin viemisellä saa seksiä. Voi sitä käyttää tekosyynä kaljalaatikon hakemiselle. Saa edes kaljaa kun sitä seksiä jostain syystä säästellään aina vaan myöhemmäksi.

Ei tuo vätys jaksaisi kantaa edes kaljalaatikkoa kaupasta. Ja minähän ne enimmäkseen joisin kuitenkin. ap

Vierailija
10/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vei roskat kerran tänä vuonna ja totesi että "tulipahan osallistuttua kotitöihin välillä!". Ruokaa kyllä laittaa.

Vierailija
11/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos olen sinkku. Ei ole ikinä vítuttanut viedä omaa roskapussia. 

Vierailija
12/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse vie roskia laiskimus?

Vierailija
13/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran tapailla yhtä miestä ja sain elinikäiset traumat kun se 1) Kuorsasi niin lujaa että nukuin ehkä 15 min yössä ja 2) Jätti sen omia roskia lojumaan ympäri mun asuntoa. 

Silloin tein vakaan päätöksen että en tule ikinä ottamaan miestä talouteeni, ja se päätös on pitänyt ainakin 10 vuotta myöhemmin. Mieli ei ole vielä muuttunut.

Vierailija
14/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, tulee mieleen oma eksä. Meillä oli kylppäriremontin takia otettu eteisen seinältä pois naulakko, ja mies lupasi laittaa sen takaisin. Puoli vuotta vaiko jopa vuoden muistuttelin ja kyselin ja tiedustelin milloin asentaa naulakon, ja mitään ei tapahtunut. En tajua miksi pitää luvata ja sanoa tekevänsä ja sitten ei ikinä saa aikaiseksi. Yhtenä iltana kasvoi itselle metrinen k-rpä otsaan ja naulasin sen s-tanan naulakon suoraan puun läpi siihen seinään. Eiköhän ekan naulan puolivälissä mies jo ilmesty paikalle selittämään että pitää asentaa plugeilla ja nönnönnöö. Jätin miehen asentamaan sitä naulakkoa ihan keskenään ja lopulta oli seinässä vuoden odotuksen ja ison riidan jälkeen. Hommaan itse meni ehkä 10 min.

Nyt sinkkuna (2v yksin) on kodinhoito luistanut ihan eri tavalla. Nopeampaa ja vähemmän mielipahaa aiheuttavaa tehdä vaan omat kotihommat kuin miettiä ja odottaa jotain vastavuoroisuutta pelkältä kiviriippasiipalta. Miestä ei tähän talouteen enää tule.

Vierailija
15/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi määräilet miestäsi viemään roskapusseja? Minä naisena en suostuisi mistään hinnasta viemään roskia, jos mies käskisi = "pyytäisi" viemään. Koska en ole hänen palkkalaisensa enkä juoksutyttönsä, enkä keskeytä omiä projektejani jonkun hänen roskapussiprojektinsa tukemiseksi. Kysehän on vaan siitä, että haluat käskyttää ja juoksuttaa miestäsi, olla joku työnjohtaja, joka sanoo mitä tehdään ja koska. Mieheni yritti tota yhdessä välissä, ja seurauksena en ole tehnyt yhtään kotitöitä kymmenneen vuoteen. Sitä ennen tein lähes kaikki kotityöt ja lasten hoidot, kunnes ukko alkoi olla enemmän kotona ja koki jostain syystä duunikseen ryhtyä perheen "pomoksi", ja työnjohtajaksi. Totesin sitten että herra tekee kaiken itse tästä lähtien kun kerran tietää miten ja koska pitää tehdä. Ja on saanut tosiaan tehdä. En koskaan suostu tekemään mitään, jos pyytää. Jos hän on poissa, saatan omaksi huvikseni tehdä jotain kodin hyväksi, en muuten.

Vierailija
16/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkä jäkä...

Vierailija
17/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä ei ne roskat häiritse, niin miksi pitäisi viedä? 

Vierailija
18/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo vätys jaksaisi kantaa edes kaljalaatikkoa kaupasta. Ja minähän ne enimmäkseen joisin kuitenkin. ap

Edellisen kanssa lähdin ostamaan kaljaa molemmille aika usein lauantaisin. Monesti pyysi viemään roskapussin samalla. Enimmäkseen se ei haitannut mutta joskus se ärsytti. Roskapussi on kuitenkin liian pieni asia riideltäväksi.

Vierailija
19/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, tulee mieleen oma eksä. Meillä oli kylppäriremontin takia otettu eteisen seinältä pois naulakko, ja mies lupasi laittaa sen takaisin. Puoli vuotta vaiko jopa vuoden muistuttelin ja kyselin ja tiedustelin milloin asentaa naulakon, ja mitään ei tapahtunut. En tajua miksi pitää luvata ja sanoa tekevänsä ja sitten ei ikinä saa aikaiseksi. Yhtenä iltana kasvoi itselle metrinen k-rpä otsaan ja naulasin sen s-tanan naulakon suoraan puun läpi siihen seinään. Eiköhän ekan naulan puolivälissä mies jo ilmesty paikalle selittämään että pitää asentaa plugeilla ja nönnönnöö. Jätin miehen asentamaan sitä naulakkoa ihan keskenään ja lopulta oli seinässä vuoden odotuksen ja ison riidan jälkeen. Hommaan itse meni ehkä 10 min.

Nyt sinkkuna (2v yksin) on kodinhoito luistanut ihan eri tavalla. Nopeampaa ja vähemmän mielipahaa aiheuttavaa tehdä vaan omat kotihommat kuin miettiä ja odottaa jotain vastavuoroisuutta pelkältä kiviriippasiipalta. Miestä ei tähän talouteen enää tule.

Tarvitaanko naulakon ruuvaamisen todellakin penis? Ole täysin kädetön itse? 

Vierailija
20/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi määräilet miestäsi viemään roskapusseja? Minä naisena en suostuisi mistään hinnasta viemään roskia, jos mies käskisi = "pyytäisi" viemään. Koska en ole hänen palkkalaisensa enkä juoksutyttönsä, enkä keskeytä omiä projektejani jonkun hänen roskapussiprojektinsa tukemiseksi. Kysehän on vaan siitä, että haluat käskyttää ja juoksuttaa miestäsi, olla joku työnjohtaja, joka sanoo mitä tehdään ja koska. Mieheni yritti tota yhdessä välissä, ja seurauksena en ole tehnyt yhtään kotitöitä kymmenneen vuoteen. Sitä ennen tein lähes kaikki kotityöt ja lasten hoidot, kunnes ukko alkoi olla enemmän kotona ja koki jostain syystä duunikseen ryhtyä perheen "pomoksi", ja työnjohtajaksi. Totesin sitten että herra tekee kaiken itse tästä lähtien kun kerran tietää miten ja koska pitää tehdä. Ja on saanut tosiaan tehdä. En koskaan suostu tekemään mitään, jos pyytää. Jos hän on poissa, saatan omaksi huvikseni tehdä jotain kodin hyväksi, en muuten.

Naisten tyypillinen tapa alistaa miehiä on juuri tällainen perheen pomona ja työnjohtajana esiintyminen.