Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä se, että rupsahtaa ja vanhenee?

Vierailija
12.02.2014 |

En ole koskaan ollut mikään hirveän ulkonäkö keskeinen ihminen enkä mikään erityinen kaunotar. Olen kuitenkin aina pukeutunut huolitellusti ja minulla on ollut varma maku ja olen aina laittanut hiukset ja käynyt säännöllisesti kampaajalla jne.

Nyt kun tulee 40 mittariin, niin pakko tunnustaa, että olen rupsahtanut. Kärsin siitä, että en ole enää yhtä hoikka ja nätti. En osaa enää pukeutua. Vaikea hyväksyä sitä, että en näytä samalta kuin aikaisemmin. Vaatekoko on kasvanut 1-2 numeroa. Tuntuu, että tukka on aina huonosti  ja mikään vaate ei istu eikä mikään vaate saa minua näyttämään tosi hyvältä jne.

Ja mistään itsetunto-ongelmasta ei ole kyse. Olen onnellisesti naimisissa ihanan miehen kanssa ja parisuhteessa kaikki on hyvin.

Silti harmittaa, että näytän vanhalta tädiltä! Tuntuuko kenestäkään muusta 4-kymppisestä samalta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda rypyt ja keskity hyvään fyysiseen kuntoon, eli harrasta liikuntaa. Hyvä kroppa vie huomion rypyistä :)

Vierailija
22/24 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti iloinen mieli, ystävällisyys ja hymy kaunistaa kropan lisäksi!

-9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin justiin itseni ryhmäkuvassa joka n.13 vuotta sitten. Teki oikein pahaa katsoa.

Olen siinä nuori ja nätti. Tukka hyvin.

Nyt tuntuu että olen vanha haaska.

Vierailija
24/24 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Niin, yleensä. Ei kuitenkaan aina. Mitä auttaa ihmistä, jos sille sanoo, että "yleensä käy näin", jos hänen kohdallaan asia on toisin? Pitääkö sitten vielä lisäksi ahdistua siitä, ettei ole kuten muut yleensä?

8:Jep, adjustoidaan syömiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi