Käärmeen nahkalaukku?
Ostaisitko, nyt saisin halvalla, oisko mitään jälleen myynti arvoa?
Kommentit (29)
Riippuu toki siitä, paljonko anoppisi nahkalaukustaan pyytää. Liekö edes aitoa nahkaa.. Anopit voivat olla joskus ihan sananmukaisesti aika käärmeitä :/
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:14"]
Käytän vain genuiinin nahasta tehtyjä laukkuja. Niissä lukee Genuine Leather.
[/quote]
Minä en pidä genuinen nahasta, mutta kuten usein todettu, kukin tyylillään tulkoon onnelliseksi. Hyvää kevättä Sinulle! Mukavia laukkukelejä!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:02"]
Voi krotiilin nahkakengät ostaisin ihan heti, kun vaan löytäisin!
[/quote]
Miten niihin krokotiilin jalkoihin saa laitettua kengät?
[/quote]
Yksi jokaiseen jalkaan.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:06"]
En ostaisi, matelijoiden nahkojen tuotanto on turhaa ja epäeettistä.
[/quote]
Mitäpä eläintensuojelija sitten tästä sanoo, eilen kaupassa käydessäni näin vauvanliha pullia! Boikottiin meni heti koko ketju!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:18"]
Riippuu toki siitä, paljonko anoppisi nahkalaukustaan pyytää. Liekö edes aitoa nahkaa.. Anopit voivat olla joskus ihan sananmukaisesti aika käärmeitä :/
[/quote]
Osa anopeata taas pn huippuhyviä, minulle sattui sellainen! Rauha hänen muistolleen!
onko sama aloittaja kuin sillä jauhen liha reseptejä kyselleellä. On jo vähän kulunut läppä...
Jos se on joku merkitön käärmeen, alligaattorin tai muun vastaavan nahasta tehty laukku, niin takuuta jälleenmyyntiarvosta ei varmaan ole koska ei voida taata että onko se aitoa tietyn suunnittelijan käyttämää materiaalia, mutta eikö se kannata ostaa siksi koska oikeasti pidät siitä, eikä myyntivoiton toivossa???
Käärmeen nahka saattaa kuivua nopeasti ja se alkaa hilseilemään ja suomut putoilemaan ja repeilemään ja lopulta sojottelemaan miten sattuu, eli ei ole se paras mahdollinen eksoottinen materiaali käyttöesineessä.
Auttakaa, minun käärme haluaa krokotiilinpoikasesta tehdyn iltapuvun mutta siinä pitäisi olla Lacoste-merkki selässä, mistä sellaisia saisi?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:02"]
Voi krotiilin nahkakengät ostaisin ihan heti, kun vaan löytäisin!
[/quote]
Harmi kun minulla on niin pieni jalka, mielelläni ostaisin krokotiilin nahkakengät, jos myynnissä olisivat. Krotiiliä en tunne, mutta jos koko on sopiva, niin mikä ettei?