Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Mitä ajattelisit/tekisit, jos vasta 3kk tapailemasi mies

Vierailija
11.02.2014 |

haluaisi muuttaa luoksesi asumaan??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nyt onnellisesti naimisissa ja alusta pitäen erottamattomat.

Vierailija
2/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran tuollainen. Tosin mun olisi pitänyt irtisanoa oma kämppäni ja muuttaa passaamaan sitä. Poistin sen numeron puhelimestani, enkä vastannut enää. Oli muutenkin nimittäin hivenen häiriintynyt tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä muutti 3 viikon kuluttua tapaamisesta, ja siitä ajasta olin ollut 10 päivää lomalla     ystäväni kanssa. Nyt mieheni, yhdessä yli 20 v

Vierailija
4/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin että RUN FORREST, RUNNN

Vierailija
5/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ei meille oikein mahdu, kissa pelkää vieraita ihmisiä ja aviomieskin kuorsaa kammottavasti.

Vierailija
6/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin yhteinen asunto 6kk seurustelun jälkeen. Nyt vuosi tapaamisestamme odotan ekaa yhteistä lastamme ja olemme kihloissa. Ja olemme erittäin onnellisia. 

Vierailija
7/11 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myös sinusta tuntuu siltä, niin ei siinä sitten enää ajatusta tarvita;)

Minä tapasin mieheni perjantaina, pyykit pyöri samassa koneessa sunnuntaina... Mies oli keikkatyössä ja muutti käytännössä samantien luokseni asumaan. Osti sitten talon kotikaupungistani kolmen kuukautta tapaamisemme jälkeen, jonne myös minä muutin. Nyt ollaan oltu yli kymmenen vuotta yhdessä.

Vierailija
8/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:22"]

Me ostettiin yhteinen asunto 6kk seurustelun jälkeen. Nyt vuosi tapaamisestamme odotan ekaa yhteistä lastamme ja olemme kihloissa. Ja olemme erittäin onnellisia. 

[/quote]

Teillä on vielä alkuhuuma.

Vierailija
9/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jäi jo ekojen treffien jälkeen luokseni. Asui silloin veljensä kanssa vähän reppumeiningillä. Nyt on jo lapset ja talo rakennettu.

Epäröitkö itse? Jos epäröit, niin on huono idea. Mutta jos olet täysillä mukana niin anna mennä. Kiire ei kuitenkaan ole jos yhtään epäilyttää.

Vierailija
10/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin miestä luokseni asumaan, kun häneltä meni juuri vuokrakämppä alta (siinä aloitettiin joku suuri perusremppa ja piti muuttaa pois). Oltiin tunnettu kolmisen kuukautta ja tultu hyvin juttuun. Nyt ollaan oltu kahdeksan vuotta naimisissa.

Vierailija
11/11 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:22"]

[/quote]

Teillä on vielä alkuhuuma.

[/quote]

Niin on ja saa ollakkin :) Olen kuitenkin 30v ja mies 40v joten ei tässä ole lapsettomalla pariskunnalla aikaa vuosia odotella. Ja tässä iässä tietää jo mitä haluaa ja suhteet etenee nopeammin kuin 20 vuotiaana. Alkuhuumassa vauvan hoitokin sujuu paremmin ;)