Onko se Baileys suklaa hyvää? Kannattaisiko ostaa?
Kysymys otsikossa. Olen nähnyt kaupoissa Baileys suklaata. Levynä ja konvehteina. Kallista suklaata
ja mietin, että onkohan se hyvää. Kokemuksia?
Kommentit (21)
Nam, hyvä ajatus. Täytyykin ostaa. Toivottavasti siinä ei ole aivan holtittomasti alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Nam, hyvä ajatus. Täytyykin ostaa. Toivottavasti siinä ei ole aivan holtittomasti alkoholia.
Siinä on 12% alkoholia, jos en aivan väärin muista.
-1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-1
Kas kun tuollaista saa Suomessa myydä. Mon Cherie -suklaahan on Suomessa kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-1
Kas kun tuollaista saa Suomessa myydä. Mon Cherie -suklaahan on Suomessa kielletty.
Onko?! Mä oon ihmetellytkin kun en ole Mon Cherie-suklaata nähnyt ainakaan pariin vuoteen enää kaupoissa. Oli muuten mun yks lempparikonvehtirasioista :/
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-1
Onko?! Mä oon ihmetellytkin kun en ole Mon Cherie-suklaata nähnyt ainakaan pariin vuoteen enää kaupoissa. Oli muuten mun yks lempparikonvehtirasioista :/
-ap
Nostin aiheesta vanhan ketjun. Lue se. Jollekin oli vastattu, että Suomessa ei saa myydä suklaata, jossa on yli 5,5% alkoholia. Ei tuossa Baileysissä siis voi olla noin paljon alkoholia, ellei lakia ole muutettu.
Irlantilaista kermaa tulee joskus maisteltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-1
-ap
Nostin aiheesta vanhan ketjun. Lue se. Jollekin oli vastattu, että Suomessa ei saa myydä suklaata, jossa on yli 5,5% alkoholia. Ei tuossa Baileysissä siis voi olla noin paljon alkoholia, ellei lakia ole muutettu.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3346443/mista-loydan-helsingista-mon-ch…
On kyllä tosi ätläkkää. Ei pysty oikein juomaan, kippaisin vaikka vahvan kahvin sekaan, niin uppoaisi paremmin.
Jos tykkää kermalikööristä ja suklaasta, niin on! Alkoa oli jonkin verran, mutta ei liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-1
In your dreams...siinä suklaassa on 1,5% alkoholia.
20e 227g ja sisältää palmuöljyä!!! En osta.
Vierailija kirjoitti:
20e 227g ja sisältää palmuöljyä!!! En osta.
Se suklaalevy maksaa vajaat kolme euroa.
No jaa. Ostin. Pirun kallista, muttei kummosta. Kaikki konvehdit maistuu vain samalta eli siltä likööriltä.
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Ostin. Pirun kallista, muttei kummosta. Kaikki konvehdit maistuu vain samalta eli siltä likööriltä.
Juuri näin.
On hyvää. Ostin sitä äidilleni syntymäpäivälahjaksi.