Vuoden 2013 myydyimmät e-kirjat, oletteko lukeneet nämä?
http://vitonen.fi/listat/myydyimmat-e-kirjat-2013/
Myydyimmät e-kirjat 2013
10.02.2014
Pertti Jarla: Fingerpori: Kuntauudistus
13 700 kpl
Tommy Hellsten: Pysähdy – olet perillä
12 600 kpl
Pekka Hiltunen: Vilpittömästi sinun
11 100 kpl
Mooses Mentula: Isän kanssa kahden
11 000 kpl
Annamari Marttinen: Mitä ilman ei voi olla
11 000 kpl
Paul Coelho: Alef
5 900 kpl
Camilla Läckberg: Merenneito
5 800 kpl
Valtaoja-Pihkala: Tiedän uskovani, uskon tietäväni
5 600 kpl
Pertti Jarla: Fingerpori 3
5 600 kpl
Heidi Köngäs: Dora, Dora
4 700 kpl
Kommentit (25)
Kyllä meillä kirjoja luetaan, mutta maku on vähän erilainen kuin ap:n kirjaluettelon mukainen. Yksikään nimi ei herätä intohimoja. Puhdasta fiktiota en nykyään juuri lue, vaan jotain todellisuuspohjaista kuten muistelmia, historiallisia romaaneja, matkakirjoja jne.
Luen paljonkin, mutta noista en nyt ole mitään lukenut. Enkä ole ikinä kyllä yhtään e-kirjaa lukenut.
Ton Merenneidon olen lukenut.
Luen melkein pelkästään e-kirjoja, mutta en maksa siitä "oikean" kirjan hintaa eli ostelen e-kirjana vain tarjouksia --> harvemmin uutuuksia.
Tuo Mooses mentulan kirja on tosi hyvä. Luin sen kylläihan paperikirjana. Siinä on kolmoisdraama, jossa pojan opettaja rakastuu pojan äitiin. Suosittelen sitä. Muita en ole lukenut, paitsi jotkut fingerborit hesarista.
Vain Läckbergin olen lukenut. Mutta senkin paperisena. Mulla on aika paha migreeni, enkä voi lukea e-kirjoja :(
Onhan nuo paperikirjoinakin, tuostahan saa vinkkejä seuraaviin lainauksiin. Kirjastoon siis!
Pekka Hiltusen kirjan olen lukenut ihan tavallisena kirjana. Hyvä oli, suosittelen.
Hiltusen kirjan olen kuunnellut. Tosi hyvä ja voin vaan suositella. On sarjan ensimmäinen osa. Toivottavasti kirjailija jatkaa sarjaa. Se viimeksi ilmestynyt Iso ei kyllä napannut.
En ole lukenut ainuttakaan, vaikka otsikosta päätellen toisin todellakin luulin! - Noista mielenkiintoisimmalta kuulosta Valtaojan ja Pihkalan kirja. Paolo (Paulo?) Coelhoa en siedä.
NSA kohun innoittamana luin juuri Orwellin Nineteen Eighty-fourin. Menossa on Robert M. Pirsiging Zen and the Art of Motorcycle Maintenance ja Stephen Kingin Under the Dome (saa arvata miksi).
Olen lukenut Hiltusen ja Mentulan, muita en tiedä. Molemmat suositeltavia.
Mentulan kirjaan pitää tutustu, Läckbergin olen jo lukenut. Luen e-kirjoja junassa.
Mentulan olen lukenut ihan oikeana kirjana, muita en. Luin myös Mustan Timantin. Siinä on taitava novellikirjailija! T: täysin pykähtänyt rva 43v <3
Mooses Mentulan kirja on uusi tuttavuus, mutta pitää kyllä lukea, kun aihe alkoi kiinnostamaan.
Fingerporit ja Merenneidon olen lukenut, mutta normikirjoina. En tykkää e-kirjoista, yleensä luen junassa tai illalla sängyssä ja painettu kirjan on siihen parempi. Keskimäärin luen 6 kirjaa kuukaudessa, jos keskiarvo lasketaan n. 400-sivuisista kirjoista.
Olen lukenut noista ehkä kolme.