Kinuskikissa nettisivut
Hei, toimiiko muilla nyt kinuskikissan nettisivut? Piti alkaa leipomaan kinuskikissan ohjeella kakkua huomiseksi, mutta nettisivut ei aukea. :(
Kommentit (15)
Oho, ei toimi. Onpa harmi :/ Mitä olisit ollut tekemässä, olisiko jollain ohje ylhäällä? :)
Harmi kun en ottanut kakun ohjetta ylös eilen. Nyt jumittaa sivut eikä pääse kakun tekoon.
Jollain saattaa olla ohjeet tallessa! Sano vaan, mikä oli ohje. Itse olen ainakin muutaman ohjeen sieltä laittanut omaan reseptivihkoon.
Hyytävä halloween kakku oli tarkoituksena tehdä.
Onko kinuskikissa häkätty ja reseptit kaapattu?
Valitettavasti ei ollut tuo ohje. Kakkuun tuli mansikoita.
Hei käy kinuskikissan fb sivuilla, ja kysy siellä oisko jollain se. Kävin kurkkaa ja luulen että sitä kakkua on siellä mainoatettu ja joku kommentissa sanoi tehneensä viime vuonna.
Pinterestistä näin kakkusi kuvan. Sieltäkään ei tiettypääseckinuskukussan sivulle ohjetta katsomaan. Tuollainen harmittaa. Minulla oli tänä syksynä katsottuna ( Oili katsonut pidemmän aikas) käsityöohje. Ostin tarvikkeet ja päätin aloittaa. Ohje olikin juuri pistetty pois julkisesta jakelusta! Kyllä pänni. Heidän ohjeitaan en enää katsele!
Kiitos kaikille avusta! Nettisivut toimivat pienen hetken äsken, ehdin ottaa ohjeen talteen. Nyt pääsee kakun tekoon :)
Voitko laittaa ohjeen kuvakaappauksen tähän ketjuun?
Kiristäjä voi pyytää rojalteja kakusta, jos oikeasti kaikki reseptit varastettiin kinuskikissalta.
Hei, Kinuskikissan sivut ei toimi - voi kääk.
Olisiko kenelläkään tallessa sacher-kakun ohjetta?
Sivut kuulemma uudistettu ja nyt toimivuudessa vähän alkuhankaluuksia välillä.
Ei näytä toimivan