Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lastensuojelu lätkäs tiliotteet nenän eteen!

Vierailija
11.02.2014 |

että sellaista.Olivcat keksineet että mihinkäs käytän rahani. Onko laillista???

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai täytyy tarkistaa tiliotteet jos saa yhteiskunnalta toimeentulotukea.

Vierailija
22/38 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:39"]

En ole lastensuojelun asiakas, mutta pohdin, mitä niistä minun tiliotteistani selviää. Sieltä näkyy Prisma 78,56 e, K-rauta 8,90 e, sähkölasku 43,56 e jne. Ei ne näe, ostinko Prismasta ruokaa vai sukkahousuja.

[/quote]Mutta jos tiliotteessa lukee Alko ja Hobbyhall ja Gigantti, niin niistä ei ole ruokaa ostettu.

[/quote]

Tyhmä!!! Ei se tt-tuki ole tarkoitettukaan AINOASTAAN ruokaan!!!!! Vitun pässi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mooses oikein tekivät

teevee veronmaksaja

Vierailija
24/38 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:58"]

En ole lastensuojelun asiakas, mutta pohdin, mitä niistä minun tiliotteistani selviää. Sieltä näkyy Prisma 78,56 e, K-rauta 8,90 e, sähkölasku 43,56 e jne. Ei ne näe, ostinko Prismasta ruokaa vai sukkahousuja.

[/quote]Mutta jos tiliotteessa lukee Alko ja Hobbyhall ja Gigantti, niin niistä ei ole ruokaa ostettu.

[/quote]

Hyvää iltaa vain, sivistynyt äiti! Olisiko sossu oikeilla jäjillä, kun noin pulttia otit??

Vierailija
25/38 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan viestin kirjoitusmuoto paljastaa että ap:llä on ongelma joka kiinnostaa lastensuojelua ja hän tiesi sen itsekin ettei ole hyvä jos tieto menee heille... Jos perheellisenä  haet tukea sossusta niin siinä on aina se mahdollisuus että joutuu lastensuojelun piiriin ja heillä on oikeus sosiaalitston sisällä jakaa tietoa. Siinä vaiheessa kun menet hakemaan toimeentulotukea niin olet velvollinen kertomaan menosi ja tulosi mitään salaamatta.

Vierailija
26/38 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:39"]

kamalaa!Huostaan jos on shoppailuhimo!!!

[/quote]

Minua ei sairaan mamman sekopäistä tuhlaamista innsota tukea. Lapsi pois järkevämmälle.

Vierailija
27/38 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:19"]

[/quote]

Mihin sitten käytä rahasi?Jos ei ole salattavaa,miksi eivät saisi katsoa tiliotteitasi?

[/quote]

Kunnon persu logiikkaa

Vierailija
28/38 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Toimeentulotuki ei myöskään ole tarkoittu ryyppäämiseen ja shoppailuun.Kyllä sillä on ensisijaisesti tarkoitus kattaa vuokra,ruoka,lääkkeet yms.VÄLTTÄMÄTTÖMYYDET. Tosiaan,ainakin itse olen ymmärtänyt ettei sossu kyttää mihin rahat menevät,vaan sitä että ei ole ylimääräisiä tuloja yms.Sossu kun on viimeinen paikka,mistä haetaan rahaa.

Vierailija
29/38 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:00"]

[/quote]

Hyvää iltaa vain, sivistynyt äiti! Olisiko sossu oikeilla jäjillä, kun noin pulttia otit??

[/quote]

Otan AINA pulttia TYHMYYDESTÄ, jota varsinkin täällä viljellään totuutena! Toimeentulotuessa on määrättynä prosentteina, kuinka paljon menee ruokaan, vaatteisiin ja muuhun.

ps. EN OLE AP!!! Mut tänhän sä kyllä tiesitkin.

Vierailija
30/38 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:19"]

[/quote]

Mihin sitten käytä rahasi?Jos ei ole salattavaa,miksi eivät saisi katsoa tiliotteitasi?

[/quote]

Kunnon persu logiikkaa

[/quote]

En ole persu,olen itsekin sossun asiakas eikä minulle ole koskaan tuottanut ongelmia tiliotteiden toimittaminen :)

Vierailija
31/38 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiliotteessa näkyi että olen ostanut ulkomailta tavaraa, eli eihän ne näy eriteltynä, mutta vaatetta, joululahjoja yleensäkin. Yksi alkon käynti 4kk aikana. Ruokamenoja ihan tuhottomasti.

että tällästä.ja siitä hirveä utelu ja syyllistäminen.Koska rahapäivän aikana on useita tilisiirtoja.

ap

Vierailija
32/38 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostaisin automaatilta aina käteistä ja maksaisin sillä. Ei kukaan kyttäisi menojani. Laskut tietty maksaisin verkkopankissa, mutta muuten käteisellä. Ei kait kenenkään ole pakko maksukortteja käyttää?

Vierailija
33/38 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ovat saaneet tiliotteet? Sinä varmaan olet myös sossun asiakas, ja pienessä kunnassa voi sama ihminen tehdä sekä lastensuojeluasiakkaitten että toimeentulotukiasiakkaiden kanssa töitä.

Vierailija
34/38 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet lastensuojelun asiakas?

Vierailija
35/38 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos sinun tiliotteiltasi ei näy mitään outoa, voi ap:n tiliotteilla silti näkyä. Merkkiputiikkien, nettikauppojen, ns. ravintoloiden jne. laskuttamat summat verrattuna lähikaupan vaikka parin kympin ostoksiin kuussa. Ihmetyttää varmaan, että mitä ne lapset ovat syöneet ja mihin ap oikeasti tuhlaa rahansa, jos on jäänyt normaalit laskutkin maksamatta. On syytäkin katsoa tiliotteita, sieltä näkee paljon, jos on ongelmia elämänhallinnassa.

Vierailija
36/38 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata juristi oikeusaputoimistosta. Oman paikkakunnan oikeusaputoimistot löytyvät oheisesta linkistä: http://www.oikeus.fi/4313.htm

Ei sossuilla on mitään oikeutta udella mitä olet ostanut mistäkin kaupasta. Toimeentulon perusosa on kaikille suomalaisille kuuluva tukimuoto, joka on lakisääteinen. Sinulla ei ole minkäänlaista velvollisuutta selitellä sossuille, mihin olet tämän lakisääteisen tukesi käyttänyt.

Varaa aika paikkakuntasi oikeusaputoimistosta. Koska olet vähävarainen, saat juristin avuksesi ihan ilmaiseksi. Sosiaaliviranomaiset eivät tänä päivänä noudata lakeja, eivät lastensuojelulakia eivätkä muitakaan lakeja, vaan käyttäytyvät kuin olisivat lain yläpuolella. Hanki ihmeessä juristi välittömästi avuksesi!

Kannattaa muuten lukea juuri ilmestynyt juristi Leeni Ikosen kirja "Salassapidettävä - Suojeleeko laki lasta vai lastensuojelijaa". Kirja kertoo lastensuojeluviranomaisten räikeistä lainrikkomisista. Varatuomari Leeni Ikosella on 20 vuoden kokemus huostaanotto-oikeudenkäynneistä ja hänen kirjansa on aivan järkyttävää luettavaa.

http://www.radiumkirjat.fi/julkaisuluettelo/tulossa/117-ikonen-leeni-salassa-pidettava-suojeleeko-laki-lasta-vai-lastensuojelijaa

Vierailija
37/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:48"]

[/quote]

[/quote] ei niin, se on tarkoitettu alkoholiin ja uusimpaan iphoneen!!!!!!!!

Vierailija
38/38 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S2